Mixer tot €170 (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Esmee    posted on 09-08-2009 10:18
(ja ik heb de search functie gebruikt)

Ik ben vanplan om ergens volgende week een mixer + cd speler te kopen, zullen vast al aardig wat mensen gelezen hebben in de LL.
Effecten zijn niet echt nodig, ik gebruik ze toch bijna nooit.
Ik wil t liefste wel een VU meter per kanaal.

Nu heb ik zelf de reloop rmx-20 op t oog, deze heeft vu meters, kill switches en ik heb er al een keer een avond mee gedraait dus ik weet dat hij bevalt.

Maar nu zijn er natuurlijk ook nog talloze andere mixer rond deze prijsklasse.
Zals de reloop access 3
AA Q-D6 (met of zonder SRS??)

nog een andere vraag, er zit USB op bepaalde mixers. Wat moet ik daar nou mee behalve opnemen? kan ik ook bijvoorbeeld nummers vanaf virtual dj aan een kanaal toewijzen? dat het wordt 1 en 2 virtual dj en 3 cd speler?
of krijg je gewoon t zelfde resultaat als dat je dat gewoon doet met jack naar 2maal tulip? dat je dus mar 1 kanaal kan toewijzen aan je mixer?

welke mixer raden jullie mij aan? gewoon reloop rmx-20 blackfire of toch een andere?

edit: rec out is eigenlijk wel een hele grote must.
User edit by Esmee on 09-08-2009 @ 10:26:14 (5%)

What do you think about Mixer tot €170 ??

Vote :   

Esmee    posted on 10-08-2009 20:03
Poster: Bouncy

Slecht voor de mixer? dan is mijn mixer dus al flink naar de kl*te wilde je zeggen?

volgensmij moet een mixer daar gewoon tegen kunnen idd, maar ik denk agh laatmaar zitten, wat weet ik er van.
al krijgt mn tv (van 10 jaar oud ofzo, nog wel ouder geloof ik) wel mankementjes bij de scartkabel ingangen, die verwissel ik steeds want ik heb dr 3 nodig en er kunnen er maar 2 in Happy, laughing
Bart_    posted on 10-08-2009 21:02
gewoon lekker voor de RMX-30 gaan Esmee.
Maar je weet wat ik gezegt heb met het verhaal van de MCD-200 h? Winking my eye

This is an old Topic

No new postings for 5.536 days.
 Post CommentThat would be 184.5 months
or a whopping 15.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

85 Users online: 6 Guests (79 Unknown)
Pages generated today : 8.084
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.736.707