Hallo ik zou graag weten wat de voor en nadelen zijn van de MEP-7000 en de CDJ-800MKII. Ik kan zelf niet goed de keuze maken tussen deze 2. Kwa prijs gaan ze ongeveer hetzelfde kosten. Alles gaat thuis gebruikt worden, miss 1 of 2 maal per jaar op lokatie maar dat telt niet mee.
What do you think about MEP-7000 vs 2x CDJ-800MKII vs CDJ-400 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ligt er aan wat jij wilt. Wil je alleen CD draaien met de feel van een prof CDspeler of wil je de mogelijkheid om MIdi te draaien, CD?DVD en een harddisk / Geheugen stick gebruiken?
MP3/usb is een handige functie, midi is niet direct waarvoor ik hem zou kopen. Even off topic. miss. ben ik beter met 2 CDJ-400 TT's dan ik een grote jog en de functies van MEP.
User edit by TranceXX on 08-08-2009 @ 11:34:39 (100%)
CDJ-400 heeft een aantal extra's die een 800mk2?niet heeft. - je kunt je usb er op aansluiten - hij heeft MIDI functionaliteiten - effecten in vinyl modus BUBBLE, TRANS and WAH - effecten in CDJ mode JET, WAH and ROLL
Anders ga ff naar die Shop waar je ze wil kopen. En vraag of ze die modellen voor je willen opstellen naast elkaar kan jij de voor en tegens vergelijken. Jij bent klant dus op dat moment ook Koning. Doen ze wel hoor. Winkels willen verkopen, en jij wil wat jij het beste vind kopen.
Poster: TranceXX Dat is misschien het beste. Nu doet Pioneer ook nog een zomeraktie als je 2 CDJ-400 TT's koopt krijg je de DJS software er gratis bij.
Idd en als je toch geen DVD wil draaien maar wel MIdi zal ik voor de CDJ400 gaan. Maar testen blijf toch het beste.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 08-08-2009 @ 14:06:55 (14%)
Ik denk dat ik voor de CDJ-400 ga gaan?denk ik nu wordt het interesanter met de DJS-software erbij. De CDJ-800 kan ik ook halen dat is het probleem niet?maar met de DJS-soft erbij heb ik meer gevoel bij de CDJ-400. Het enige is de jog, maar ik heb altijd op dubbele cd spelers gespeeld, dus voor mij is het altijd een verbetering. Een luxeprobleempje.
User edit by TranceXX on 08-08-2009 @ 14:22:33 (43%)
Dan zullen het de CDJ-400's worden ik heb er al mooie dingen over gelezen en gezien. Heb er een aantal maanden terug op een nieuwjaarsreceptie mee zitten spelen en ze bevielen mij erg. Sommigen zeggen dat ze lelijk zijn tegenover de CDJ-800 maar ik vind ze juist mooi.
Dat is pesoonlijk. Daar kunnen andere mensen niet over oordellen ik vind ze wel mooi. Heb hier?3 CDJ1000 staan anders had ik het wel geweten. En ze werken als een CDJ moet werken. Niets mis met die dingen. Wanneer ga je ze halen?
Ik gebruik ze ook wel eens buiten de deur niet vaak maar het komt wel eens voor. Dus heb ik me maar een 3 tal 1000 gekocht. heb het er al bijna uit hoor. Maar om bij jou terug te komen cdj400 zijn hale leuke CDJs En een voordeel bij Pioneer. het is net of je een BMW, Volvo of Mercedes koopt. Het blijft waarde houden.
Ik ben eens gaan zien in een winkel niet ver van bij ons, en daar hadden ze CDJ-800MKII en CDJ-400 staan. Ik neem nu zeker de CDJ-800MKII's, echt zalig om mee te werken.Die grote jog heeft het hem gedaan voor mij.
OKay geen slechte keus. Kijk ik vind ehet ook leuk om iedere keer weer een ander CDtje in die dingen te doen dan met harddisk of USBstick te draaien. dat deet ik vroeger (nog steeds) ook met vinyl. Komt toch het dichste bij het vinyl gevoel. ?
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.543 days. Post CommentThat would be 184.8 months or a whopping 15.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...