Poster: Esmee
jij zegt het
Poster: Dj_FantasyYep, voor alle muziekdragers, incl.harde schijven, laptops, sd cards en usb sticks, uitgezonderd vinyl uiteraard.
Werkt dat met een laptop precies hetzelfde?
Poster: Crazy
ZOOOOO, een heel weekend weggeweest. Vrijdagavond bij m'n vriendin geslapen. Gisterochtend 5 uur uit bed om vervolgens om half 7 bij de halte voor de bus naar Movie Park Germany te staan.
Ik en m'n schoonouders hadden afgesproken, hun betalen de reis voor ons allemaal en ik de dingen in het park, souvenirs, eten, drinken etc.
De bus zou om 10 voor 7 komen, maar was er al om 5 over half 7. We hadden een gloednieuwe bus, uitermate luxe! Maargoed, toen we daar aankwamen, meteen de kaartjes gekregen, naar binnen gegaan en meteen naar de wc gegaan.? En toen even wat gaan drinken, ik en me vriendin een colaatje, en me schoonouders een koffie. De prijzen daar zijn niet normaal! Ik was toen al 8.80 kwijt! voor een paar dingetjes.
Daarna verder het park ingegaan. Nog nergens een lange wachtrij, dus daar konden wij gebruik van maken =D.
Daarna weer wat gaan drinken en wat eten. 4 cola en 4 donuts en ik was alweer 17 euro kwijt!!!! Voor die 8 dingetjes.
Nou, verder weer in dingen geweest, alleen toen stonden er wachtrijen van hier tot en met China. Niet normaal, ze varieereden van 5 minuten tot 80 minuten (letterlijk). Naja, dat ook weer gehad allemaal, zijn we wat gaan eten. 3 Menu's ( drinken, friet en hamburger), 1 grote cola en 1 grote patat. Weer bijna 40 euro kwijt.
Had een nichtje beloofd om iets van Dora mee te nemen. Ook dat was niet normaal, voor een shirtje betaal je al 15 euro. Naja, toch maar gedaan want de gierigste ben ik niet
5 uur moesten we weer bij de bus zijn, althans dan zou die vertrekken. We hadden wel een aardige en grappige buschauffeur btw, niet zo'n ouwe chagrijn (die je ook wel eens tegenkomt). Maargoed, Om 4 uur waren onze voeten redelijk moe. Dus wij onze schoenen uit, sokken uit, broek omhoog gedaan tot onze knie?n en lekker pootje baden in die grote fontein bij de ingang.
Toen nog even drinken gekocht voor ons allemaal in de bus en naar huis gegaan.
Al met al, een leuke dag gehad, best wel prijzig, dus ik ben me tante dankbaar dat ik deze maand heel m'n salaris gehad heb! Dus volgende maand weer heel m'n salaris inleveren, om alles weer netjes terug te betalen.
Sjezus das lang! Gaat het al goed?
Poster: djdolivieira
Dalijk komen er vlammen uit van de hitte. LOL
Poster: Lawrenz
RemcoV, welke browser gebruik jij? Elke keer als jij iets post wordt het gedubbelpost. Beetje vreemd!
Poster: Lawrenz
RemcoV, welke browser gebruik jij? Elke keer als jij iets post wordt het gedubbelpost. Beetje vreemd!
Poster: djdolivieira
Ha dat zou ook kunnen, Mischien dat je verbindeing af een toe een beetje hapert. Ik weet het ook niet maar je doet het denk ik niet ezpres.?