Ik zou nog even een update doen van mijn bevindingen naar aanleiding van de Beta versie.
Poster: Cyspoz
De latency van de geluidskaart zit op 4.5 ms dacht ik uit mijn hoofd, zal ik nog even nakijken.
Ik zit nu met de 1.2 beta op 1.5 ms bij een sample frequentie van 44100 Hz.
Pas bij een loop van 1 frame raakt Traktor het signaal kwijt en speelt hij het nummer gewoon normaal af.
Dit is nog steeds het geval.
Het gebruik van cue play lijkt nog een probleem te zijn. Als ik een nummer afspeel en daarna op cue druk dan stopt hij netjes met spelen. Als ik echter dan op play druk dan staat het nummer in Traktor nog ergens halverwege, daar waar ik ben gestopt, en duurt het net een paar ms langer voordat hij weer het nummer vanaf het begin (cue punt) afspeelt. Ik heb nog niet uitgezocht waar dit nu precies door komt en of andere mensen hier ook last van hebben.
Hier heb ik nog steeds last van, ga eens even uitzoeken hoe dat komt.
Traktor Scratch Pro heeft ook een Master Tempo (Key Lock) functie. Die klinkt niet slecht en heeft een redelijke benadering t.o.v. het Master Tempo van de CDJ-1000's. Echter als ik Traktor Scratch Pro aanstuur met een CDJ-1000 dan wil de snelheid detectie in Traktor nogal snel fluctueren. Vooral rond de 0% zie je in Traktor Scratch Pro heel snel +0% en -0% voorbij komen. Als Key Lock in Traktor uit staat merk ik daar niets van maar zodra Key Lock aan staat dan krijg je erg lelijke artifacten.
Dit probleem is opgelost, ik zie nog wel heel snel +0% en -0% voorbij komen maar omdat de kwaliteit van het nieuwe Key Lock algorithme stukken beter is heb ik hier geen last meer van.