OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ik heb trouwens nooit mijn platen met een USB tafel opgenomen gewoon mijn Recout van mijn mengtafel naar mijn line in van mijn computer. Wat ik wel ga proberen om digital out op mijn mengpanel ga proberen naar mijn digital in van mijn computer. ?
Ik zou nooit voor een USB draaitefel gaan om mijn vinyl op te nemen. Ik wil opnemen met mijn Technics SL1210's en niet met een cheapo ding. Draait de platter wel stabiel bijvoorbeeld? Is het geluid wel goed genoeg? Enz, enz. Opnemen naar de line in van een pc is ook niet altijd mooi. Er zijn heel veel geluidskaarten ( vooral geintergreerde op met moederbord ) met een brom of ruis. Dat ligt niet aan de geluidskaart meestal maar aan de voeding van je pc. Het beste is om met een externe geluidskaart op te nemen i.v.m. de problemen qua ruis e.d. Als je de digtale uitgang van je mengpaneel kan gebruiken is helemaal mooi denk ik. Ergens moet je vinyl van analoog naar digitaal gezet worden. Ik neem aan dat het Pioneer mengpaneel van D'Olivieira dat wel goed doet. Ik weet eigenlijk niet of de starter van dit topic vinyl wilt opnemen dus misschien is dit off topic....
Ik heb nog 2 platenspelers staan die ik niet meer gebruik omdat ik met CD's ben gaan draaien. Het zijn van de numark de TT500's zeer sterke direct drive platenspelers. Daar heb ik ook nog 2 mooie ortofoon elementen bij. Ik wil ze wel voor een mooie prijs wegdoen. Ze staan er al redelijke tijd. Ze zitten beide in een flightcase dus nog in tiptop shape. Voor een foto moet je even in mijn DJ-booth kijken daar staat nog een foto van de platenspelers.
Laat maar even weten als je dit interresant vind, dan kunnen we onderhandelen over de prijs.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.