Poster: Reind
Alleen staat Pioneer daar onderaan in de ladder tot ergens halverwege en begint Denon halverwege en gaan ze all the way up. Vergeet ook niet dat Denon onderdeel is van de D&M groep en dat daaronder ook merken als Marantz Pro en Denon Pro vallen, het komt dus echt niet allemaal van de tekentafel uit het DenonDJ hoofdkwartier.
En jij denkt dat een DJM daar beter tegen kan?
Ik vind het nogal een drogreden van niks om heel eerlijk te zijn, als dat namelijk de regel is die je hanteerd bij een aankoop dan rijd je vast en zeker ook op een fiets zonder versnellingen en heb je een auto uit het jaar 0 waar geen ABS, ESP, airbags en de hele zooi in zit... om de doodsimpele reden dat als het er niet in zit het ook niet kapot kan?
Sorry hoor maar de tijd staat niet stil en dat heeft ie ook nooit gedaan, er bestaat ook nog zoiets als technologische vooruitgang. Ik draai nu al een aantal jaren mee in het dj wereldje en de apparatuur (waarschijnlijk al langer dan sommigen hier oud zijn) en de dingen die kapot gaan op mixers zijn de dingen die er vanaf dag 1 al op hebben gezeten en dat zijn faders en rotary's (al gaan ze vandaag de dag steeds minder snel kapot). Ik heb nog nooit een falende FX unit gezien in een DJM-800 of een kapotte reverse switch op een CDJ-1000 om maar wat te noemen.
En als je in de ene auto tegen een boom aan rijd ben je ook iets sneller dood dan met een andere auto... feit is en blijft dat als je maar hard genoeg rijd je in iedere auto het loodje gaat leggen als je hem om een boom heen vouwt.
Poster: TranceXX
Denon maakt de laatste tijd mooi materiaal.
Maar ja ik heb nu een DJM-800 en die gaat het nog een paar jaar moeten doen voor mij, anders was het wel te overwegen om deze mixer te kopen.
En de vele lampjes dat is in het donker nog handig ook.
Poster: ReindWel op een Nuo5 onlangs... Dat zou toch ook niet moeten
Ik
heb nog nooit een falende FX unit gezien in een DJM-800
Poster: Mixt-Ape
Om de geluidskwaliteit van een Xone te overtreffen moet er toch al iets speciaals gebeuren...
Poster: djdolivieira
Reind luister ik kan nog niet oordelen over de prestatie van een de nieuwe denon. En ik kraak hem ook niet af.
Maar om terug te komen op auto`s waar ik toevallig heel veel verstand van heb omdat ik zelf monteur ben geweest. Is gebleken dat in nieuwe auto`s juist meer storingen in de electra voorkomt. ABS storingen, Motormanegment?storingen. en noem maar op. Ben chauffeur momenteel en rij elke dag in een niuewe Mercedes Citaro Bus en vergeleken bij de oudere bussen is er constant wat met de?electronica. Daarvoor heb ik ook nog taxi gereden en heb verschillende mensen moeten ophalen bij de Mercedes en?BMW dealers omdat er weer storingen waren opgetreden in de electronica van de nieuwste wagen. En zag het ook bij?de wagens van?taxibedrijven waar ik voor gereden had. Dat waren weer Nissans, Toyatas Fords en Opels. Zijn niet de minste merken. Dus die vergelijkeng zal ik niet doen als ik jou was. Want hoe meer er op die auto zitten hoe meer er kan storen. Maar een auto rijd buiten. Een mixer staat meestal binnen.
Het probleem is dat de meeste Top DJs op safe spelen. Die zijn niet zo vooruit strevend als wij die wel met nieuwe technische snufjes bezig zijn, een aantal uitzonderingen daar gelaten.
Ik zeg ook dat Denon best wel 2 hele goede producten op de mark hebt gezet die best misschien wel hoge ogen gaan gooien. Denon is in mijn ogen altijd goed bezig geweest.
Poster: Mixt-Ape
Om de geluidskwaliteit van een Xone te overtreffen moet er toch al iets speciaals gebeuren...
Poster: Reind
Dat zit tussen je oren voor 98%, als je namelijk 10 personen via een test opstelling een AB-X test zal laten doen tussen een DJM-800, Xone:92, X1700 en een EVO5 om er maar een paar te noemen zal geen hond de Xone er tussen uit kunnen halen. Meetbaat zal er allicht wat verschil tussen de apparaten zitten, de vraag is alleen of je het ook daadwerkelijk kunt horen en laten die 2 zaken nou net een eindje uit elkaar liggen in het dagelijks leven
Poster: Estacy
wow, zag ik dat nou goed, of kan je per kanaal kiezen of het midi of audio is? dan kun je dus 2 kanalen voor bijv. Traktor gebruiken en 2 voor CD spelers!
Poster: Estacy
die link werkte dus niet....?
hier een video over de effects:
http://www.youtube.com/watch?v=mwWDbdxfYH4&eurl=http://www.denondj.com/LoadProductMedia.aspx%3Fproductid%3D112%26mediaid%3D63%26mediatype%3Dvideo&feature=player_embedded
Poster: VictorDenk toch echt dat het aan jou ligt :P.?
Wat een waardeloos filmpje. Of ben ik de enige die geen idee heeft waar die kerel mee bezig is?
Poster: voltcontrol
Ik betreur al die LEDs, jammer dat ze er net als de Korg Zero serie zo'n F'ing kerstboom van hebben gamaakt.
Ik kan ook zelf wel zien of ik een kanaal op MIDI of audio heb staan.
Hoop dat overmatige ledgebruik een tijdelijk iets is, maar ik vrees van niet.
Poster: Ilja
DIe DN-X1700 kost in Japan maar 1240 euro ( bij ons verdomme 1800 ), ?en omdat ik in september er naar toe ga, heb ik een hele harde neiging om hem mee te nemen.? ( dan laat ik die korg wel voor later ). Binnekort bied ik dan mijn DJM-400 met EFX-500 te koop aan.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.