Poster: Estacy
Nou, Denon is een belangrijke speler in de Hi-Fi wereld, met goede onderdelen en kwaliteit, dus dat ze het beste van 2 werelden samenvoegen tot een monster van een mixer is een goede zaak vindt ik.
Poster: Ilja
DIe DN-X1700 kost in Japan maar 1240 euro ( bij ons verdomme 1800 ), ?en omdat ik in september er naar toe ga, heb ik een hele harde neiging om hem mee te nemen.? ( dan laat ik die korg wel voor later ). Binnekort bied ik dan mijn DJM-400 met EFX-500 te koop aan.
Poster: djdolivieira
Weet iemand trouwens of die al in de shops ligt Kunnen we gaan testen.
Poster: JollyJunkie
Volgens mij wel, kan alleen geen namen noemen maar een website vermeldt hem al een tijdje in voorraad te hebben.
DIe DN-X1700 kost in Japan maar 1240 euro ( bij ons verdomme 1800 ), ?en omdat ik in september er naar toe ga, heb ik een hele harde neiging om hem mee te nemen.? ( dan laat ik die korg wel voor later ). Binnekort bied ik dan mijn DJM-400 met EFX-500 te koop aan.
Poster: polly
Denk er wel aan. Japan heeft een andere netspanning.
(als ik het goed heb 110 volt)
Bij de betere webshops nu al voor 1569,-- te krijgen. Dus hij is goedkoper dan de DJM800.
Poster: Helixon
Ik heb hem ook voor +/- 1500 Eur. gezien, Maar dat betekend niet dat de kwaliteit minder is!
Nee, maar daar heb ik het niet over gehad. Toen die aangekondigt werd was de advies prijs rond 1800 en dat is toch lager uitgevallen.?Dat is dus?een voordeel voor de mensen die hem willen hebben. En ik denk voor de mensen die zaten te twijfelen tussen de DN1700X en DJM800 de keuze snel gemaakt is. En het ook een concurrende prijs tegenover pioneer.
Zekerweten dit word een kleine doorbraak voor DENON!!!
die dual effecten en al die lichten ind ik helemaal cool, zal in het donker gruwelijk uitzien.?
Kijk ik wil hem niet afkraken. want ik vind het ook een hele mooie mixer. Maar daar zie ik ook weer de kwetsbaarheid van deze mixer. Mij is altijd hoe meer er op zit hoe meer er kapot aan kan gaan. Dat zeg natuurlijk nog helemaal niks.
Ik ha eerdaags wel naar de shop om hem ff te temen. ?
Ja nu begrijp ik wel wat je bedoel, Maar dat is met Pioneer ook. Het zijn allerbij merken die ook hifi spullen maken.
Kijk ik wil hem niet afkraken. want ik vind het ook een hele mooie mixer. Maar daar zie ik ook weer de kwetsbaarheid van deze mixer. Mij is altijd hoe meer er op zit hoe meer er kapot aan kan gaan. Dat zeg natuurlijk nog helemaal niks.
Ik ha eerdaags wel naar de shop om hem ff te temen.
Dat ben ik met je eens, en als er een glas bier e.d. over heen gegeooit wordt kan het zijn dat het mengpaneel eerder kapot is dan wanneer er niet van die poespas aan zit
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.