Beste DJ Resourcers,
kort geleden heb ik mijn CDJ 100's de deur uit gedaan. Ze waren mijn eerste spelers, en ik heb er erg veel plezier van gehad. In eerste instantie verkocht ik ze omdat de CDJ 200 op de markt kwam - maar ik heb sindsdien wat 'onderzoek' verricht, en ben nu toch tot de conclusie gekomen dat andere merken in het 'portable' desktop cd player gebied meer te bieden hebben. Ik ben echter al een maand bezig, en kan maar niet beslissen. Kortom: ik heb hulp nodig
Drie cd spelers die wat mij betreft kans maken zijn:
- De Pioneer CDJ 200. Hiervan weet ik alle voor- en nadelen, heb hem uitvoerig getest etc. Toch koop ik liever een speler met wat meer functies.
- De Denon DN S-1000. Ook getest. Een aantal 'hekele' punten vond ik dat de knopjes van rubber zijn en dus niet zo nauwkeurig als pioneer knopjes, de vreemde (cheape) jog wheel, en het feit dat de effecten niet resetten als je ze uitzet (correct me if I'm wrong here...).
- De
Gemini MPX 30. Deze speler kan ik nergens vinden om te testen, en dat vind ik heel jammer. Ik kan ook geen reviews vinden. Toegegeven, hij is erg lelijk, maar hij heeft wél veel functies! Als deze naar behoren werken en hij gewoon een beetje professioneel werkt, dan denk ik dat we een winnaar hebben!
Is er hier iemand die het overtuigende argument voor (of tegen
) één van deze spelers kan geven, of die uberhaupt wat meer info over de MPX 30 voor me heeft?
Het wordt erg gewaardeerd! Groetjes,
Caspar