Ik ben op zoek naar een nieuwe mixer ter vervanging van mijn DJX-700. Het moet gewoon een simpele mixer zijn met de drie regelknoppen voor Low,Mid,High (ik heb geen idee hoe dat heet!) en graag 19" ivm flightcase, er hoeven geen effecten op te zitten maar als dat kan is het mooi meegenomen. Mijn budget is ongeveer tussen de 100 en 250 euro. Mijn oog was al gevallen op een paar numark mixers zoals de Numark CM100?en de Numark C-3.
Alvast bedankt,
DJ Nomen (Menno)
User edit by DJNOMEN1997 on 28-07-2009 @ 19:25:33 (20%)
What do you think about Vervanging DJX-700 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
vanmiddag bij de winkel geweest, Zij gaven me te weinig terug om hem daar in te ruilen maar die man zei dat ik misschien ook wel van die opvulstukken kon kopen. Dit is me toch nog wat te duur EN ik moet dan gaten in de zijkant van mn mixer laten boren... Ik verkoop mn mixer gewoon via hier en marktplaats en dan koop ik me zo wel een C3 of C3FX
Poster: DJNOMEN1997 Gisteren mn Behringer verkocht en meteen daarna een Numark C-3 besteld. Hier mag ook weer een slotje op
Let the BASS be louder
Topic is Locked
This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.
You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.