Poster: DJNOMEN1997
Hallo,
Ik ben op zoek naar een nieuwe mixer ter vervanging van mijn DJX-700. Het moet gewoon een simpele mixer zijn met de drie regelknoppen voor Low,Mid,High (ik heb geen idee hoe dat heet!) en graag 19" ivm flightcase, er hoeven geen effecten op te zitten maar als dat kan is het mooi meegenomen. Mijn budget is ongeveer tussen de 100 en 250 euro. Mijn oog was al gevallen op een paar numark mixers zoals de Numark CM100 en de Numark C-3.
Alvast bedankt,
DJ Nomen (Menno)
Poster: polly
ik zou voor de xone 22 kiezen.
Met een 2 kanaals ga ik het niet redden...daarom had ik ook alleen 4kanaals uitgezocht.
Wat is dan mis met die numarks??
Poster: voltcontrol
Ik heb een tip voor je, net iets boven je budget, maar een prachtige mixer en ongeveer wat je zoekt:
Numark PPD 9000 (op marktplaats)
Wat ik me afvraag;
1-Waarom 19"? (Tabletop mixt lekkerder, 19" is voor sommige drive inn doeleinden dan weer een geschiktere oplossing)
2-Nieuw? Numark DM1720SE (260E) , Vestax VMC-004XLu (230E), Reloop RMX-30 Blackfire (190E)
3- Mag het ook 2e hands? Kijk naar de eerder genoemde PPD, Gemini UMX SE (mijn keus) of een Reloop rmx
Numark - Zou kunnen maar net wat te groot
Poster: djdolivieira
Maar wel 19inch
Poster: Luni-B
Ps de numark lijkt mij wel de beste keuzen dan, hij is idd wat groter maar ook wat overzichterlijker vind ik persoonlijk. lijkt me wel handiger als je wat meer uren achter de boot staat
Welke numark bedoel je precies?
Poster: djdolivieira
American Audio is natuurlijk goedkoop en dezelfde kwailiteit als zeg maar Berhinger. Leuk om mee te beginnen maar niet iets wat je zegt van heavy duty use. Dan heb je aan berhinger eigenlijk nog meer ziet er mooier uit. En ik heb hier nog een versterker kast staan met een berhinger EQ en Limiter en moet zeggen niks mis mee.
OK, Bedankt dan zal ik maar van mn gedachtes over American Audio heenstappen en doorzoeken...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.