Kun je de Reloop RMX-40 DSP BLACKFIRE op je pc aansluiten
What do you think about Vraag over de Reloop RMX-40 DSP BlackFire ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Het kan sowieso wel, ik weet niet of je op midi doelt? Dan moet je de midiversie van de dsp hebben.
Maar hoe wou je draaien via de pc? Serato, VirtualDJ?
Je kan het ene kanaal uit je programma over de rechterkant laten lopen naar 1 kanaal van je mixer, en het 2e kanaal over links en dat naar een ander kanaal op je mixer laten lopen. Je hebt ff wat kabeltjes nodig, maar het werkt
even wat kabbeltjes en een 2e geluidskaart van minimaal 100 euri? , of je moet een vrij recente pc gebruiken die hebben wat meer uitgangen. En er is voor zo ver ik weet geen midi DSP , ik denk dat je de USB bedoeld daarmee kan je dus 2 kanalen toewijzen hij ziet ze dus als 2 geluidskaarten
@ Renzis: Ik wil de versie van VirtualDJ downloaden zonder een mixer?want ik heb horen zeggen dat je vanuit daar mixers kan selecteren waar je mee wil mixen
Ik denk dat je dan beter de Reloop RMX 40 USB kunt pakken er zijn namelijk 2 versies van de RMX-40
This is an old Topic
No new postings for 5.746 days. Post CommentThat would be 191.5 months or a whopping 15.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.