SuperPro
Kalmthout
ben al enkele weken op zoek naar een nederlandstalige gebruikershandleiding van de Technics sldz-1200 cd speler. Ik kan deze nergens vinden, heb al gegoogeld, en ge-yahoo'd, doch zonder resultaat. Wel te vinden de Engelse en Japanse, en als ik via panasonic.de ga kan je de Duitse versie downloaden maar niet de Nederlandse, alhoewel op de voorpagina duidelijk te zien is dat de Duitse samengebundeld is samen met de Nederlandse,Franse, Italiaanse, handleiding, maar als je deze multilingual wil downloaden krijg je enkel de duitse pagina's. Deze mogelijkheid van downloaden is er niet bij Panasonic Belgie en ook niet pana Nederland. Ik heb beide al 2x gemaild, maar zij vinden het niet nodig terug te antwoorden (wat een klanten service ! ) Nu heb ik ook Panasonic Duitsland gemaild, maar heb ook daar geen goed oog in, daarom had ik graag geweten of er iemand is die deze handleiding in't Nederlands heeft, of een link of zo. Was mijn zoontje de Engelse taal machtig was deze oproep niet nodig, maar nu wel.
Bedankt voor de hulp
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Pro
+ Nederland 010
Als hert goed is moet er ook een nederlandse zijn. En misschien heb ik er nog een liggen. maar die zitten nog ongepakt in de kelder. Ik zal ff kijken voor je Tek. anders bel ik die vriend van me waar ik ze weer aan verkocht heb kopier ik hem wel ff. maar daar gaan wel wat dagen over heen. ?Zowiezo is technische engels moeilijk. Engels praten en schijven heb ik niet zo`n moeite mee. Maar technisch engels......
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by
Dolivieira on 27-07-2009 @ 01:57:49 (42%)
SuperPro
Kalmthout
Amai, dat zou bangelijk vet zijn doliv ! t is vooral voor onze levi, die kan nog geen engels,
we zouden het geweldig waarderen
thx
Pro
+ Nederland 010
Poster: Tekhead
Amai, dat zou bangelijk vet zijn doliv ! t is vooral voor onze levi, die kan nog geen engels,
we zouden het geweldig waarderen
thx
Ik doe me best. Tek
SuperPro
Kalmthout
dj's rules?
SuperPro
Kalmthout
Dankzij de tussenkomst van Panasonic Duitsland, heb ik de Nederlandstalige versie doorgemaild gekregen (weblink) door Panasonic Belgie. Mijn dank gaat dus vooral uit naar Panasonic Duitsland. Gruss Gott?
Bedankt ook djdolivieira.
Hier mag dus een slotje op.
SuperPro
Kalmthout
Thanks anyway TranceXX, ben verheugd dat er enkele hebben mee gezocht en gevonden.
Pro
+ Nederland 010
SuperPro
Kalmthout
ik jubel en juich hoera