Poster: djdolivieira
Misschien wil die geen Xone of Ecler.
Poster: JollyJunkie
Dat snappen we, maar waarom niet, wat mis je in een Xone of Ecler wat wel in de Pioneer zit?
Die jongen zijn vraag gaat over pioneer DJM800 en eventueel de DJM700 die heb het niet over eventueele alternatieven gehad. En er is niks mis met en Ecler en of een Xone. Anders gaan we weer allemaal vergelijkingen maken. Dat wordt toch niet gevraagd. Staat er toch niet in de openings post. Graag ontopic blijven.
Poster: BoydGrift
Er staat dat hij twijvelt over een DJM700, ik vind persoonlijk dat er veel betere mixers voor dat geld verkrijgbaar zijn. Dus, is de vraag wat hij mist in een xone of ecler om toch voor de djm700 te gaan.
Poster: Bart_
En waarom zou Boyd geen alternatief mogen zeggen?
Je doet juist alsof daar de doodstraf op staat?
Het is h??l fijn dat jij tevreden bent met je Pioneer set, proficiat,
maar dat betekend toch niet dat je in elk topic pioneer gaat aanraden?
Want ik ben het met Boyd eens, voor de prijs van een DJM700 kan je een leukere mixer kopen.
En als jij bij pioneer blijft, fijn. Maar om boyd meteen aan te vallen als hij zegt dat er ook andere leuke alternatieven zijn...?
Waarschijnlijk krijg ik na deze reacties hard op m'n dak van jou (en misschien van meerdere).
Maar dit is wat IK er van vindt...
Dan open je daar toch zelf een topic voor. mag jij en boyd alle alternatieven noemen. Ik vind het jammer dat?sommige?zo heet gebakken jongentjes zijjn die alles zo persoonlijk aantrekken en niet kunnen tegen krietiek, kom je niet ver mee in dj wereld. Het is maar een forum.?En dit is toevllig wel een Pioneer topic.
Poster: Basrose
Dit is een forum en ik vind dat iedereen suggesties moet aan kunnen dragen. Het is daarna aan de topicopener om hier iets mee te doen of niet.
Ik denk dat het geven van eventuele suggesties gewoon mogelijk moet zijn. Mogelijk geeft het de topicopener een ander beeld om eens overna te denken.
Je kan er iets mee doen of niet. Maar om hier nou gelijk iemand op aan te vallen vind ik niet passend.
Hoop dat we nu weer ontopic kunnen gaan en dat iedereen zich volwassen kan gedragen.
Poster: Bart_
Waarom zou ik daar een topic over openen? Ik heb zelf een goede mixer hier staan en heb geen nood aan een DJM700 of andere mixer. Boyd geeft enkel een tip naar feestbeest zijn kant.
Zullen we trouwens eens gaan tellen hoeveel keer een ander merk/type in een Pioneer topic is genoemt?
Maargoed, dit is mijn laatste reactie in dit topic, want zo kunnen we door blijven gaan
Feestbeest, succes met je keuze!
Dan open je daar toch zelf een topic voor. mag jij en boyd alle alternatieven noemen. Ik vind het jammer dat?sommige?zo heet gebakken jongentjes zijjn die alles zo persoonlijk aantrekken en niet kunnen tegen krietiek, kom je niet ver mee in dj wereld. Het is maar een forum.?En dit is toevllig wel een Pioneer topic.
Poster: feestbeest
hee allemaal!
In de tijd van crises heeft pioneer de prijsen van de pro dj line verhoogt!
Maar wanneer zullen deze weer normaal worden?
Ik wil zelf graag een djm 800 maar ik zit nu echt zwaar te twijfelen aan de djm700 maar als de prijs van de 800 gewoon weer normaal word dan wil ik wel(pak um beet)?300,- extra betalen!
Thnx!
Poster: BoydGrift
Dit is niet de juiste manier, we zitten hier op een forum om van elkaar te leren. Als iemand een suggestie aandraagt is dat mooi meegenomen. Mischien heeft iemand wel niet verder gekeken dan zijn neus lang is, en komt iemand met een top suggestie. Waar hij of zij nog nooit aan gedacht heeft.
Ik ben hier al langer actief dan jij, dus ik weet heus wel wat wel en niet kan. En weet ook hoe het reilen en zeilen in de topics gaat. Ik verder nog nooit commentaar gehad op een suggestie, en zelfs de TS heeft nog niet op mijn suggestie gereageerd.
Verder vindt ik dat dit iets is tussen doliviera en mij, en dat we daar niemand anders mee mogen belasten.
De topicstarter wil vast graag antwoord op zijn vraag, en suggesties zijn dus mooi meegenomen!
Ik zou zeggen, weer ON-TOPIC. En maak er geen slagveld van.
Om alle rommel over te slaan, hier de TopicStart:
Poster: feestbeest
hee allemaal!
In de tijd van crises heeft pioneer de prijsen van de pro dj line verhoogt!
Maar wanneer zullen deze weer normaal worden?
Ik wil zelf graag een djm 800 maar ik zit nu echt zwaar te twijfelen aan de djm700 maar als de prijs van de 800 gewoon weer normaal word dan wil ik wel(pak um beet)?300,- extra betalen!
Thnx!