Prijs pioneer gear!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

feestbeest    posted on 25-07-2009 15:27
hee allemaal!
In de tijd van crises heeft pioneer de prijsen van de pro dj line verhoogt!
Maar wanneer zullen deze weer normaal worden?
Ik wil zelf graag een djm 800 maar ik zit nu echt zwaar te twijfelen aan de djm700 maar als de prijs van de 800 gewoon weer normaal word dan wil ik wel(pak um beet)?300,- extra betalen!
Thnx!
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
User edit by feestbeest on 25-07-2009 @ 15:28:04 (2%)

What do you think about Prijs pioneer gear! ??

Vote :   

Dolivieira    posted on 25-07-2009 15:32
Dat gaat verloopig niet gebeuren.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Seca    posted on 25-07-2009 16:12
Over een paar jaar met geluk?
Dit kan je eigenlijk echt niet zeggen Winking my eye
Dolivieira    posted on 25-07-2009 16:54
Het is of je koopt de DJM700 en dat is uit eigen ervaring een goeie keus, of je spaart door en koop de DJM800. Kijk eens in de forum over topics waar de vergelijkingen?wordt gemaakt. Lead heb ook nog en vergelijkingslijst en filmpjes gemaakt waar je de meest gangbare modellen kan vergelijken en in actie kan zien. Gebruik de search knop en gij zal vinden.

EDIT

IK denk zelf hang me er niet aan op dat pioneer ze met de introductie van 700 zich een beetje in de vingers heb gesneden. ze moeste wel de DJM800 in prijs verhogen en mensen die hem willen hebben die betalen het toch wel.
User edit by Dolivieira on 25-07-2009 @ 17:23:22 (65%)
Xitrate    posted on 25-07-2009 18:50
Is tweedehands geen optie?
Dolivieira    posted on 25-07-2009 19:02
Tuurlijk, maar onder de 900 vind je ze niet. En dan moet je ook?nog kijken hoe ze er mee om zijn gegaan.?
Hier op DJR komen de?DJM800?regelmatig voorbij?in de?Selling & Buying forum. Maar iedereen wil er rond 1000 er voor hebben.
?
Boyd    posted on 25-07-2009 20:57
Als je heel graag een DJM800 wil, of een te hoge prijs betalen of je tijd uitzitten.

Waarom geen Xone of ecler?
Dolivieira    posted on 25-07-2009 21:44
Misschien wil die geen Xone of Ecler.
JollyJunkie    posted on 25-07-2009 21:51
Poster: djdolivieira
Misschien wil die geen Xone of Ecler.

Dat snappen we, maar waarom niet, wat mis je in een Xone of Ecler wat wel in de Pioneer zit?

Ontopic
User edit by JollyJunkie on 26-07-2009 @ 12:29:26 (7%)
Xtremer    posted on 25-07-2009 21:57
Deze verkoopt zijn DJM-800 2e hands voor minimaal ?1000. In dit topic kun je het verschil duidelijk lezen met ervaringen van andere DJ's. Er zijn nog meer topics over de verschillen tussen de 700 en 800, gebruik even de search functieSmile.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Dolivieira    posted on 25-07-2009 22:37
Poster: JollyJunkie

Dat snappen we, maar waarom niet, wat mis je in een Xone of Ecler wat wel in de Pioneer zit?

Die jongen/meisje zijn/haar vraag gaat over pioneer DJM800 en eventueel de DJM700 die heb het niet over eventueele alternatieven gehad. En er is niks mis met en Ecler en of een Xone. Anders gaan we weer allemaal vergelijkingen maken. Dat wordt toch niet gevraagd. Staat er toch niet in de openings post. Graag ontopic blijven.
User edit by Dolivieira on 26-07-2009 @ 14:36:24 (8%)
Boyd    posted on 26-07-2009 12:42

Die jongen zijn vraag gaat over pioneer DJM800 en eventueel de DJM700 die heb het niet over eventueele alternatieven gehad. En er is niks mis met en Ecler en of een Xone. Anders gaan we weer allemaal vergelijkingen maken. Dat wordt toch niet gevraagd. Staat er toch niet in de openings post. Graag ontopic blijven.

Er staat dat hij twijvelt over een DJM700, ik vind persoonlijk dat er veel betere mixers voor dat geld verkrijgbaar zijn. Dus, is de vraag wat hij mist in een xone of ecler om toch voor de djm700 te gaan.
maarten_geurts    posted on 26-07-2009 13:25
Hey, doorsparen voor een DJM-800. Dat ding 6x verhuren aan een paar bekende DJ`s die weten hoe ze met het spul moeten omgaan en je hebt het verschil terug verdiend. Ik verhuur mijn 800+1000mk3 aan een paar bevriende DJ`s en heb de set al voor een gedeelte terug verdiend.
Dolivieira    posted on 26-07-2009 14:21
Poster: BoydGrift

Er staat dat hij twijvelt over een DJM700, ik vind persoonlijk dat er veel betere mixers voor dat geld verkrijgbaar zijn. Dus, is de vraag wat hij mist in een xone of ecler om toch voor de djm700 te gaan.

Wat jij beter vind hoef iemand anders niet beter te vinden.
Saskia    posted on 26-07-2009 14:25
het gaat wel een beetje erg offtopic he..
Dolivieira    posted on 26-07-2009 14:31
Die topic gaat over pioneer gear en de prijzen er van, en dat feestbeest?zit te twijfelen over deze twee mixers de DJM700 of de DJM800. Dan kom je toch niet met Ecler en Xone er tussen. Daar hebben we andere topics voor. Cool
Met andere woorden zijn/haar keuze is al gemaakt alleen de prijs doet het er om. En hij/zij heb de 700 als 2de keus.
Aangezien deze topic ook nog bij de Pioneer-ProDJforum staat.
User edit by Dolivieira on 26-07-2009 @ 14:38:17 (69%)
Bart_    posted on 26-07-2009 15:35
En waarom zou Boyd geen alternatief mogen zeggen?
Je doet juist alsof daar de doodstraf op staat?
Het is h??l fijn dat jij tevreden bent met je Pioneer set, proficiat,
maar dat betekend toch niet dat je in elk topic pioneer gaat aanraden?
Want ik ben het met Boyd eens, voor de prijs van een DJM700 kan je een leukere mixer kopen.
En als jij bij pioneer blijft, fijn. Maar om boyd meteen aan te vallen als hij zegt dat er ook andere leuke alternatieven zijn...?

Waarschijnlijk krijg ik na deze reacties hard op m'n dak van jou (en misschien van meerdere).
Maar dit is wat IK er van vindt...
User edit by Bart_ on 26-07-2009 @ 15:37:24 (1%)
Dolivieira    posted on 26-07-2009 15:43
Poster: Bart_
En waarom zou Boyd geen alternatief mogen zeggen?
Je doet juist alsof daar de doodstraf op staat?
Het is h??l fijn dat jij tevreden bent met je Pioneer set, proficiat,
maar dat betekend toch niet dat je in elk topic pioneer gaat aanraden?
Want ik ben het met Boyd eens, voor de prijs van een DJM700 kan je een leukere mixer kopen.
En als jij bij pioneer blijft, fijn. Maar om boyd meteen aan te vallen als hij zegt dat er ook andere leuke alternatieven zijn...?

Waarschijnlijk krijg ik na deze reacties hard op m'n dak van jou (en misschien van meerdere).
Maar dit is wat IK er van vindt...

Dan open je daar toch zelf een topic voor. mag jij en boyd alle alternatieven noemen. Ik vind het jammer dat?sommige?zo heet gebakken jongentjes zijjn die alles zo persoonlijk aantrekken en niet kunnen tegen krietiek, kom je niet ver mee in dj wereld. Het is maar een forum.?En dit is toevllig wel een Pioneer topic.
User edit by Dolivieira on 26-07-2009 @ 15:46:02 (5%)
Basrose    posted on 26-07-2009 15:49
Dit is een forum en ik vind dat iedereen suggesties moet aan kunnen dragen. Het is daarna aan de topicopener om hier iets mee te doen of niet.

Ik denk dat het geven van eventuele suggesties gewoon mogelijk moet zijn. Mogelijk geeft het de topicopener een ander beeld om eens overna te denken.
Je kan er iets mee doen of niet. Maar om hier nou gelijk iemand op aan te vallen vind ik niet passend.

Hoop dat we nu weer ontopic kunnen gaan en dat iedereen zich volwassen kan gedragen.
Bart_    posted on 26-07-2009 15:54

Dan open je daar toch zelf een topic voor. mag jij en boyd alle alternatieven noemen. Ik vind het jammer dat?sommige?zo heet gebakken jongentjes zijjn die alles zo persoonlijk aantrekken en niet kunnen tegen krietiek, kom je niet ver mee in dj wereld. Het is maar een forum.?En dit is toevllig wel een Pioneer topic.

Waarom zou ik daar een topic over openen? Ik heb zelf een goede mixer hier staan en heb geen nood aan een DJM700 of andere mixer. Boyd geeft enkel een tip naar feestbeest zijn kant.
Zullen we trouwens eens gaan tellen hoeveel keer een ander merk/type in een Pioneer topic is genoemt?

Maargoed, dit is mijn laatste reactie in dit topic, want zo kunnen we door blijven gaan Winking my eye

Feestbeest, succes met je keuze!
Dolivieira    posted on 26-07-2009 15:55
Poster: Basrose
Dit is een forum en ik vind dat iedereen suggesties moet aan kunnen dragen. Het is daarna aan de topicopener om hier iets mee te doen of niet.

Ik denk dat het geven van eventuele suggesties gewoon mogelijk moet zijn. Mogelijk geeft het de topicopener een ander beeld om eens overna te denken.
Je kan er iets mee doen of niet. Maar om hier nou gelijk iemand op aan te vallen vind ik niet passend.

Hoop dat we nu weer ontopic kunnen gaan en dat iedereen zich volwassen kan gedragen.

Ik val niemand aan, dat maken jullie er van. ik hou me alleen ontopic, en als je je aansproken voelt is dat dan heel jammer. Maar dat vinden sommige van jullie al heel snel
User edit by Dolivieira on 02-08-2009 @ 02:43:10 (26%)
Dolivieira    posted on 26-07-2009 15:58
Poster: Bart_

Waarom zou ik daar een topic over openen? Ik heb zelf een goede mixer hier staan en heb geen nood aan een DJM700 of andere mixer. Boyd geeft enkel een tip naar feestbeest zijn kant.
Zullen we trouwens eens gaan tellen hoeveel keer een ander merk/type in een Pioneer topic is genoemt?

Maargoed, dit is mijn laatste reactie in dit topic, want zo kunnen we door blijven gaan Winking my eye
Feestbeest, succes met je keuze!

ik vind gewoon dat hier een specifieke vraag wordt gesteldt. Als ik een vraag heb over een Volvo wel ik geen Mercedes antwoordt hebben. Zo denk ik er over.
JollyJunkie    posted on 26-07-2009 16:13
Dubbelpost...

Ik vind dat we zoveel suggesties mogen zeggen als we willen, zolang de topicopener er niks van zegt, of geen last van heeft.
Als hij het wel vervelend heeft dan kan ie dat zeggen en dan stoppen we ermee, maar daar ben jij toch niet voor DJDolivieira?

Maar het topic is inmiddels behoorlijk vervuild terwijl jij begon over ontopic Cool
Dus Lead, het lijkt me handig als je het even cleant a.u.b.
Boyd    posted on 26-07-2009 21:32

Dit is niet de juiste manier, we zitten hier op een forum om van elkaar te leren. Als iemand een suggestie aandraagt is dat mooi meegenomen. Mischien heeft iemand wel niet verder gekeken dan zijn neus lang is, en komt iemand met een top suggestie. Waar hij of zij nog nooit aan gedacht heeft.

Ik ben hier al langer actief dan jij, dus ik weet heus wel wat wel en niet kan. En weet ook hoe het reilen en zeilen in de topics gaat. Ik verder nog nooit commentaar gehad op een suggestie, en zelfs de TS heeft nog niet op mijn suggestie gereageerd.

Verder vindt ik dat dit iets is tussen doliviera en mij, en dat we daar niemand anders mee mogen belasten.

De topicstarter wil vast graag antwoord op zijn vraag, en suggesties zijn dus mooi meegenomen!

Ik zou zeggen, weer ON-TOPIC. En maak er geen slagveld van.

Om alle rommel over te slaan, hier de TopicStart:

Poster: feestbeest
hee allemaal!
Ik wil zelf graag een djm 800 maar ik zit nu echt zwaar te twijfelen aan de djm700 maar als de prijs van de 800 gewoon weer normaal word dan wil ik wel(pak um beet)?300,- extra betalen!
Thnx!

User edit by Boyd on 26-07-2009 @ 21:33:33 (36%)
Dolivieira    posted on 27-07-2009 01:36
Poster: BoydGrift

Dit is niet de juiste manier, we zitten hier op een forum om van elkaar te leren. Als iemand een suggestie aandraagt is dat mooi meegenomen. Mischien heeft iemand wel niet verder gekeken dan zijn neus lang is, en komt iemand met een top suggestie. Waar hij of zij nog nooit aan gedacht heeft.

Ik ben hier al langer actief dan jij, dus ik weet heus wel wat wel en niet kan. En weet ook hoe het reilen en zeilen in de topics gaat. Ik verder nog nooit commentaar gehad op een suggestie, en zelfs de TS heeft nog niet op mijn suggestie gereageerd.

Verder vindt ik dat dit iets is tussen doliviera en mij, en dat we daar niemand anders mee mogen belasten.

De topicstarter wil vast graag antwoord op zijn vraag, en suggesties zijn dus mooi meegenomen!

Ik zou zeggen, weer ON-TOPIC. En maak er geen slagveld van.

Om alle rommel over te slaan, hier de TopicStart:

Ik heb hier ook geen zin in maar een ding wil ik wel ff kwijt.
Wat staat hier??Topic: Prijs pioneer gear!

Die aanval was niet persoonlijk bedoeldt op jou als je mijn post goed lees.
Verder wil ik gewoon ontopic blijven. En als je wil weten?wat ik van en Xone of een Ecler vind is dat ik het ook top?gear?vind. En dat van dat wie dan ook langer op het forum zit vind ik een beetje zwake opmerking.??
Laten we er?zand over gooien en gewoon normaal doen tegen elkaar.Cool?

En dan vraag ik me af waar die feestbeest?is gebleven? Want hij heb nog geen een keer geantwoord. Cool
Poster: feestbeest
hee allemaal!
Thnx!

User edit by Dolivieira on 27-07-2009 @ 02:03:50 (26%)
Lead    posted on 27-07-2009 10:37
Onzinnig topic, over die prijzen zijn we toch onderhand wel een keer klaar ?
En de verschillen tussen de DJM-700 en de DJM-800 kun je hier vinden.

Met zoeken zijn er op het forum nog wel meer topics die deze verschillen bespreken, lange leve de Search Winking my eye

Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 27-07-2009 10:37 (67%)

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

80 Users online: 35 Guests (45 Unknown)
Pages generated today : 432
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.109.950