Mijn keuze is gevallen op Pioneer. Ik heb gekeken naar Denon, echter word dit hier amper gebruikt in clubs/feesten etc. Dus voor mijn ontwikkeling lijkt met me sowieso verstandig om met Pioneer te gaan draaien.
Nu heb ik eigenlijk een aantal opties open voor mezelf en ik heb een lijstje gemaakt:
- 2x Pioneer CDJ-800 mk2 + DJM-400 + flightcase ? ?2400,-? (Valt dus?mooi binnen het budget en kan ik nog een mooi paar headphones erbij aanschaffen).
- 2x Pioneer CDJ-800 mk2 + DJM-700 ? ?2439,- (Ik houd net niet genoeg over voor een flightcase, maar kan wel een mooi paar headphones aanschaffen. Ik zou de flightcase later kunnen kopen wellicht)
- 2x Pioneer CDJ-800 mk2 ? ?1629,- en een mixer van circa ?700,- (je zou dus kunnen denken aan een Dateq XTC of de Allen&Heath Xone 42 club mixer) Ik zou hier dan nog een flightcase bij kunnen kopen.
En dan hebben we ook nog de aanbieding van de cdj400(2x) + djm400 + pioneer flightcase voor ?1950.
Graag jullie advies of wat ik het beste kan doen. Ik denk zelf dat de pioneer CDJ-800mk2 de beste speler is binnnen mijn budget om aan te schaffen, dit aangezien hij dicht bij de 1000mk3 in de buurt komt. Echter is de cdj400 weer veel goedkoper en houd ik dus meer geld over voor overige spulletjes (speakers, etc.)
Dus laat maar horen waar jullie op stemmen