Poster: Julemac
Ben zelf niet zo fan van denon cd-spelers, maar dat is persoonlijk.
Ik zou voor de pioneers gaan.
Heb zelf ook Dap boxjes, K-115 voor kleine feestjes is het zeker aardig.
Maar je krijgt waar je voor betaald, al is dit een aantrekkelijke aanbieding
Poster: Snoey
Misschien bezuinigen op het mengpaneel en twee cdj800's aanschaffen? Is wel leuk usb en midi, maar het comfort van de 800mk2 is toch echt een stuk lekkerder.
Poster: skyline643
Speakers zou ik nooit kopen. Want je moet al een drukke agenda hebben om die investering in speakers terug te winnen. En een set moet al zwaar genoeg zijn om een bepaald aantal personen te voorzien van deftig geluid.?Ik zou dit gewoon huren als je het nodig hebt en mijn geld in een mooie dj set + case stoppen
Poster: voltcontrol
Dit is echt een mega aanbieding voor speakers die je zoekt(+ingebouwde versterkers). Setje klinkt prima en gaat je feestje voor 50 man zeker van voldoende geluid voorzien. 509E
http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=23986
Mss een overweging: Eerst 1 cdspeler kopen en later een 2e, kun je meteen een topspeler (CDJ800 of DNS3700 zou 'k zeggen) kopen ipv (weer) een midrange. En ik lees net dat je al cdspelers hebt, die kun je er dan mooi een bij houden.
Als je ook digitaal wil draaien en bovenstaande overweging niks voor jou is; kijk eens naar de DNS1200.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.