Poster: Adrien1989
Zelfs Dateq Faders kunnen kapot, maar ze gaan wel veel minder snel kapot. BTW, zelfs mijn Dateq mixer uit 1976 die tot 2 jaar terug nog dagelijks gebruikt is bij een plaatselijke omroep functioneerd perfect.
Het zijn meer de latere faders uit de 2e generatie apollo, lpm 7.3, gpm8.3 en alle latere mixers welke de faders zijn die bij normaal gebruik vrijwel nooit kapot zullen gaan en vaak ook nog wel een drankje overleven

. Dat kan een Xone trouwens niet :P. En een RMX40 al helemaal niet om maar wat bij het onderwerp te blijven haha.
Kwaliteit?
:
Dat klopt,?MAAR!!?een RMX is niet hetzelfde opgebouwd, niet even kwalitatief, en veel minder prijzig als een Dateq op Rodec, maar voor de kwaliteit van de mixer van PIONEER, DENON, A&H, DATEQ & RODEC kniel ik!!

?Reloop is toch een degelijk merk hoor en steekt met kop en schouders boven Behringer, JBsystems, Omnitronic, Gemini, US Blaster, Skytec/CitroniC uit. Toch ik denk dat Reloop en Numark gelijk met elkaar in het midden segment van kwaliteit staan, al zijn de producten van JB Systems, Gemini en US Blaster?nog niet zo slecht?hoor.
Greetzz