Poster: Helixon
DJM en de RMX is geen vergelijk. Pioneer is veel duurder en qualitatief veel beter!
Poster: Sebasz
Ik wel 2x in een cafe hehe
Poster: DJADMIN
En dus beweer jij dat duurder meteen kwalitatief beter is ?
Poster: Mixt-Ape
De Pioneer zal ook gewoon veel langer meegaan waarschijnlijk, al is het niet de stevigst gebouwde mixer...
Poster: DJADMIN
En dus beweer jij dat duurder meteen kwalitatief beter is ?
Poster: Chapron
Maar dan nog, alle waar naar zijn geld, ik denk dat je de Reloop gewoon niet?met een Pioneer mixer kan vergelijken. Als je degelijkheid en kwaliteit kiest en het kan betalen,?kom je toch op een Pioneer uit. Vergelijk alleen?de geluiskwaliteit van de?effecten maar eens tussen de DJM 600?400 en de RMX 40, dan snap je meteen waar dat prijsverschil vandaan komt, en heb je?tevens de reden waarom deze vergelijking manco gaat. De DJM 600 is misschien qua techniek wat gedateert, maar de status die deze mixer heeft verworven, zal de RMX nooit krijgen. Ik denk?dat een vergelijking met b.v. een Behringer DJX700 beter op gaat, die zitten een beetje in het zelfde segment qua prijs en prestaties.
Poster: djdolivieira
Boos worden heb geen zin, Ik denk dat chapron geen ervaring heb met reloop of berhinger. Aangezien hij met duudere spullen werk. Reloop is inderdaad wel beter. Maar boos worden heb geen zin. ?
Poster: hr
hello,kan iemand mij helpen aub ? ik twijfel tussen Reloop rmx-40 dsp bus ?/ Synq smx/ en denon dn-x1500s mkII/ ?en scratchen fader is stroef ? faders vervangbaar ?
dateq is bijna zo goed als Allen & Heath, Dateq kun je een glas bier over heen gooien, daarna kun je er van aan dat hij het nog doet, ik denk dat dat? bij pioneer, reloop, A&H, enz. niet het geval is
Poster: Victor
Dat is maar helemaal de vraag. De DJM-800 is van binnen best netjes maar helemaal niet superdegelijk opgebouwd. Ik bedoel: het is echt geen Dateq kwaliteit, ook qua faders niet. Dat ding gaat echt niet levenslang mee.
Jij noemt nu zelfs de DJM-600 en dat is echt geen degelijke bak.
dateq is bijna zo goed als Allen & Heath, Dateq kun je een glas bier over heen gooien, daarna kun je er van aan dat hij het nog doet, ik denk dat dat? bij pioneer, reloop, A&H, enz. niet het geval is
Poster: Tekhead
of ne Rodec, deze overleeft zelfs brand en waterschade, na uitbranden feestzaal.
Poster: hr
het verschil tussen rmx-40 en dn-x1500s is 190 euro ! en ik denk dat met x1500s heb je meer?functies ,?alleen weet ik het niet of de faders zijn vervangbaar bij x1500s en zijn ze goed voor scratchen ?
Poster: djdolivieira
Idd dat is wel een vergelijking die eigelijk geen zin heeft. Die reloop is een bedroom mixer de DJM 800 is een proffesionele club mixer en is idd ook 5 keer zo duur.
Poster: RePlayz
Ik vraag me dan eigenlijk waar die grens ligt wanneer je het een club mixer kan noemen? Vind het sowiezo een raar begrip, want theoretisch gezien kan je vrijwel elke mixer in een discotheek zetten. Niet iedereen zal dat leuk vinden omdat je nou eenmaal gewend bent aan een specifiek type (zoals de 800), maar ik neem toch aan dat als je een rmx-40 in een discotheek zet dat een dj daar toch zeker mee uit de voeten komt, niet? Wat maakt een djm800 nou een club mixer en een rmx40 niet?
Poster: Mixt-Ape
Fout! Ik heb al genoeg bierglazen over Xones en DJM's zien gaan...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.