Onderdelen van een draaitafel
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ccc    posted on 17-09-2005 13:08
Ik heb vandaaf mijn draaitafel binnen, om precies te zijn de synq xtrm-1.
Maar nu zit er iets bij waarvan ik niet weet wat ik ermee moet.
HEt is een klein rond schijfje van ongeveer 4cm. Met een gat erin.

What do you think about Onderdelen van een draaitafel ??

Vote :   

Lukaz    posted on 17-09-2005 13:12
die kan je op die pin in het midden drukken en dan kan je singeltjeserop zetten die hadden je ouders vroeger wel die zijn volgens mij 7''  daar zit een groter gat in het midden
jordy    posted on 17-09-2005 14:06
Poster: TheTapDanceR
die kan je op die pin in het midden drukken en dan kan je singeltjeserop zetten die hadden je ouders vroeger wel die zijn volgens mij 7'' daar zit een groter gat in het midden

idd vroeger hadden ze idd 7" single's die heb ik hier ook wel nog liggen (van me ouders idd)
ccc    posted on 17-09-2005 14:28
aaah. ik was aan het denken. Wat moet nu eerst de platter of dat ronde ding. Maar goed inprincipe zal ik dus niet nodig hebben hoor ik zo.
Lukaz    posted on 17-09-2005 14:36
dat denk ik ook niet Winking my eye
Lead    posted on 17-09-2005 17:18

Laat dat kleine ronde dinge gewoon achterwege. Ik betwijfel of je vandaag de dag nog 7" singletjes vind waarbij je dit ding nodig hebt. Hij ligt ook op iedere Technics, maar ik heb hem nog vrijwel nooit hoeven gebruiken.

Meestal als je zo'n klein singletje koop zit er al een kunstoffen dingetje in waarmee je hem op iedere draaitafel kun afspelen.
Let the BASS be louder
tairip    posted on 17-09-2005 18:14
Het feit dat je al niet weet wat het is zegt genoeg :P

(het kan trouwens leuk zijn als je je vaders collectie plunderd, zo heb ik hier nog wat 7" singles liggen van madonna, michel jackson enz... enz...!! Ze kunnen dus nog leuk zijn :P)

Suc6 met je ronde dingetje met een gaatje erin Winking my eye (het is een singleadapeter trouwens).
SonicWalker    posted on 17-09-2005 18:25
quote:
Poster: tairip
Het feit dat je al niet weet wat het is zegt genoeg

ja, dat ik me opeens veel ouder voel
7" van Madonna, Kim Wilde etc. heb ik ook nog en ze zijn niet van mijn vader.
Gupy    posted on 18-09-2005 17:01
Haha, wij "ouwe" knakkers.....
Rhino    posted on 19-09-2005 13:55
Ja sjezus he kan het wat genuanceerder , krijg nu echt het gevoel dat ik een rolator moet gaan reserveren !
2 sonic walker en gupy:zal ik er voor jullie ook 2 appart laten zetten?kunnen we nog een beetje achter elkaar aan racen als de JONGERE generatie ons ECHT niet meer wil horen hahahahahahahahahaha
Gupy    posted on 19-09-2005 20:11
Poster: Rhino krijg nu echt het gevoel dat ik een rolator moet gaan reserveren !
2 sonic walker en gupy:zal ik er voor jullie ook 2 appart laten zetten?kunnen we nog een beetje achter elkaar aan racen als de JONGERE generatie ons ECHT niet meer wil horen hahahahahahahahahaha

Haha, ik heb enkele jaren geleden eens een oud Dixons ton (ja dat is wasmiddel) gekregen vol met singeltjes, allemaal in de periode 1960 tot 1980.
Echt lachen als je dat hoort. Lang leve Telstar Records....

Echt ongelofelijk hoeveel Nederlandstalig toendertijd uitkwam op single.
Rhino    posted on 20-09-2005 09:29
ja leuk he , ik heb ook nog bakken vol.

van heel fout(de germa,s -wij zijn de dames van de toiletten) tot heel vet (Guru Josh -infinity, king B -back by dope demand etc etc )
ik draai ze nog steeds af en toe !
Happy, laughing
Dj_T.im    posted on 20-09-2005 19:17
ik heb volgens mij ook nog een singetje:P van mien papa:P

This is an old Topic

No new postings for 6.935 days.
 Post CommentThat would be 231.2 months
or a whopping 19 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

64 Users online: 4 Guests (60 Unknown)
Pages generated today : 3.396
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 228.838.108