Ik ben Ivar de Jong AKA Ringo Grants. Vanaf heel jonge leeftijd ben ik altijd al bezig geweest met muziek en DJ-ing. Is inmiddels uitgegroeid tot meer dan een hobby. Draai nu ongeveer een jaar of 7 en heb dus inmiddels wel aardig wat ervaring wat betreft mixen enz. Ben zoals iedereen denk ik, klein begonnen met een dual deck van een onbekend merk en steeds wat meer erbij kopen en dingen vervangen. Draai vooral thuis, Af en toe waat feesten, maar niet echt actief bezig met draaien buiten de deur. K draai bijna alle soorten house muziek
Dat was wel zoon beetje wat ik kwijt wilde
Grtz.
User edit by Ringogrants on 19-07-2009 @ 15:12:28 (7%)
What do you think about Introducing Ringo Grants ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.839 days. Post CommentThat would be 194.6 months or a whopping 16 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...