Poster: RingograntsIemand heeft wel eens van een mix van mij gezegd dat hij volgens hem van de computer kwam, echt was hij gewoon afkomstig uit m'n CDJ's....
we zoeken zelf de dj uit, zo kunnen we dat dus controleren
Poster: Ringogrants
we zoeken zelf de dj uit, zo kunnen we dat dus controleren
De mixtapes zullen gratis te downloaden zijn!
Poster: Stephanie
Je weet dat je geen muziek mag aanbieden op het internet zonder de rechthebbenden te betalen?? Of gaan jullie dat uit eigen zak betalen? Of met advertenties??Als je zoveel reclame maakt, en geen afdrachten betaalt lijkt het me een kwestie van tijd tot dat je gepakt wordt..... Niet zo'n slim plan dus.
Poster: Snoey
Probeer dan op zijn minst zo zakelijk te zijn om correct Nederlands toe te passen in je posts
ik heb uiteraard eerst even uitgezocht hoe het hoe het zit met die regels...en omdat het hier om mixtapes gaat, valt dit onder eigen producties. En is het dus wel toegestaan. thx voor t meedenken en zorgen dat we niet gepakt worden...maar dat zal dus niet gebeuren
ik heb uiteraard eerst even uitgezocht hoe het hoe het zit met die regels...en omdat het hier om mixtapes gaat, valt dit onder eigen producties. En is het dus wel toegestaan. thx voor t meedenken en zorgen dat we niet gepakt worden...maar dat zal dus niet gebeuren
Fout.....beter zoeken?
Poster: Renzis
Misschien om de beste kerel te hebben een handig linkje?
ik heb alles op de site van buma/stemra gelezen...en er staat niets op over mixtapes. Wel staat er dat het niet toegestaan is om er geld aan te verdienen....en dat is hier dus niet het geval. Als iemand een duidelijk artiekel heeft over wat wel en niet mag bij mixtapes, graag. Ik heb het tot nog toe niet kunnen vinden
Poster: tom-j
Mixtapes vallen NIET onder eigen producties!
Websites van Brein, Buma.....allemaal genoeg info te vinden
Poster:?Ringogrants
ik heb alles op de site van buma/stemra gelezen...en er staat niets op over mixtapes. Wel staat er dat het niet toegestaan is om er geld aan te verdienen....en dat is hier dus niet het geval. Als iemand een duidelijk artiekel heeft over wat wel en niet mag bij mixtapes, graag. Ik heb het tot nog toe niet kunnen vinden
Poster: Bouncy
Dat is het probleem, als bumastemra of brein een keer DUIDELIJK word, want dit schiet niet op...
Poster: Snoey
Probeer dan op zijn minst zo zakelijk te zijn om correct Nederlands toe te passen in je posts
sowiezo
jaa idd...niemand weet precies hoe het zit volgens mij. Maar maakt niet uit
sowiezo krijg je eerst een waarschulwing voor ze stappen gaan ondernemen, dus mochten we iets niet goed doen dan horen we dat gauw genoeg
misschien moet je er meer op gaan letten dat je nuttige reacties geeft en minder op hoe mensen woorden spellen. Ik beheers de nederlandse taal prima en dus is het niet nodig dat je mij dingen probeert bij te brengen. Echter wil het taalgebruik op fora/chat/email nog weleens wat afwijken van het ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands voor degenen die dat niet weten). Zoals je misschien begrijpt ga ik niet alle teksten die ik hier typ controleren op spelling/taalfouten. Ik vind deze opmerking dus flauw en niet op z'n plaats. Graag reageren op het onderwerp van het topic, daar hebben we tenminste iets aan.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.