Poster: Snoey
Dirty, is dat nieuw tegenwoordig?
Poster: Ringogrants
het worden live sets met hoogst waarschijnlijk pioneer gear.?
Poster:?Ringogrants
ja zo kan ik er ook nog wel een paar....dit soort discussies gaat nergens over, zeker niet als het gewoon duidelijk is wat bedoeld wordt.?
zoals ik al eerder gezegd heb....moet het live zijn....het gaat erom dat de skills van een dj naar voren komen, iedereen kan wel wat met ableton of een ander programma....maar dat wil nog niet zeggen dat je ook daadwerkelijk 2 platen gelijk kan laten lopen en kan mixen.
Poster:?Ringogrants
Als je in een club of op een feest gaat draaien ga je toch ook niet met ableton een mixtape maken en dat daar afspelen?
der zijn heel veel Dj's die goed kunnen beatmatchen, maar sommige daarvan hebben geen skills. En daarmee wil ik zeggen, dat bij een goede mixtape meer komt kijken dan slechts mixen.
Poster: trustt
Mag ik vragen wat jij?onder skills verstaat?
Dj skills zijn volgens jou plaatjes gelijk krijgen.
maar dat wil nog niet zeggen dat je ook daadwerkelijk 2 platen gelijk kan laten lopen en kan mixen. En daar gaat het om, we zoeken naar mensen die live dingen aan elkaar kunnen mixen....die kunnen improviseren....
Als je in een club of op een feest gaat draaien ga je toch ook niet met ableton een mixtape maken en dat daar afspelen?
Voor wat betreft het in een club draaien...dit is wel een deel van het concept, we willen door deze mixtapes uit te brengen, proberen de minder bekende DJ wat bekender te maken zodat hij op deze manier wellicht wel in een club kan draaien. We zoeken dus vooral naar mensen die deze kans niet of vrijwel nooit hebben gekregen.
Daarom is het ook van belang dat het live is, omdat je daar ook niet even in ableton iets kan maken. Dat is wat ik bedoelde met deze zin:
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.