Poster: Darryl765
Wow! 1300 is wel aan de nogal dure kant. Ik heb mijn 1000 MK2's voor 1200 kunnen krijgen, dus ik zou zeker nog wat doen aan de prijs.
Waar je op moet letten:
-?Functioneren de knoppen nog goed, reageren ze op elke tap?
- Leest hij je CD's probleemloos?
- Kan ie probleemloos MP3's afspelen? (neem dus MP3 CD mee)
- Functioneert de jogwheel nog goed? (smooth, vinyl mode)
- Als de Pioneer logo onder het jogwheel helemaal gekrast of beschadigt is, is het waarschijnlijk een teken dat hij intensief is gebruikt.
Gewoon lekker op draaien voor kwartier/halfuurtje, dan kom je die gebreken (hopelijk zijn die er niet) wel tegen. Als verkoper doet alsof hij haast heeft of weinig over de apparaten te vertellen heeft zou het inderdaad een teken kunnen zijn dat er wat mis is met de CDJ's.
Ga ook eens aan de zijkant van het jogwheel (in vinyl modus) draaien, dus eigenlijk pitchbenden in vinyl mode. Als je een 'scratch' hoort wanneer je een beetje druk op zijkant van jogwheel zet, betekent dat diegene de jog ruig heeft behandelt of diegene heeft zware dingen op jog geplaatst. ?Tis in principe makkelijk te repareren, maar wel iets om weer af te dingen. Tis met een van mijn 1000's gebeurd, ik kwam er pas thuis achter vlak na aankoop.
Succes!
Hier valt niks meer aan toe te voegen. Een betere uitleg is er niet Chapeu, Darryl
Oh ja toch wel vraag naar de aankoop bonnen er zit namelijk 2 jaar garantie op.