Ik was vandaag even op de Reloop site en tot mijn grote verbazing zag ik bij de CD/MP3 spelers die discontinued zijn de Reloop RMP-2 ltd. Toen ik verder keek naar het overzicht van beschikbare spelers kwam ik de MK2 versie tegen van de witte RMP-2 versie. Wat ik voorlopig kan zien heeft men alleen de kleuren van de speler aangepast, technische specificaties zijn nog niet toegevoegd. Voor de ge?nteresseerden is hier de link:
What do you think about Reloop RMP-2 ltd in een nieuw jasje ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Het is inderdaad een rmp-2, met het uitzicht van een rmp-3, ze hebben de oude dus een facelift gegeven, maar die beschikt waarschijnlijk nog steeds niet over USB en MIDI...
Ik verwachte al zoiets, ik vermoed ook dat de mixers een upgrade krijgen en dat er wellicht een nieuwe mixer komt.
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl
This is an old Topic
No new postings for 5.626 days. Post CommentThat would be 187.5 months or a whopping 15.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.