Poster: mp
man,als mij dat zou overkomen denk dat ik gek werd,
maar inderdaad met geweld werk je jezelf alleen maar in de problemen,ik zou de kosten van een nieuwe hp proberen verhalen op de organisator.
die is verantwoordelijk voor wat er gebeurt tijdens zijn event,
en is er normaal gezien ook nog voor verzekerd.
sterkte...
Poster: tom-j
het was een examen feest bij mensen thuis! dat noem ik niet echt een organisatie en die hebben volgens mij zeker geen verzekering!
Poster: CoenBaas5300met 1 woord Kansloos !!!
En degene die mijn gsm had gejat pakken ik en een maat van mij nog een keer flink terug (baksteentje door de ruit ofzo)
Poster: DAW?
met 1 woord Kansloos !!!
Begin nu echt het nut van het topic niet meer te zien/snappen. Zoals men al aangegeven heeft los je niks op met eigen rechter spelen. En je maakt alleen (extra) kans dat je zelf strafbaar bent aan een misdrijf, dus je rechtvaardigd hier helemaal niks mee? Ja dat je zelf nog verder van huis bent. Je HDJ kwijt en een hoge geld boete of wellicht paar nachtjes brommen :D
Beetje puber reacties lees ik van een aantal van jullie terug. Is vast de leeftijd haha
Gewoon aangifte doen en als je weet wie het gedaan heeft dit aangeven. Toch
Poster: DAW
Beetje puber reacties lees ik van een aantal van jullie terug. Is vast de leeftijd haha
Poster: djdolivieira
Ik denk dat jij ook niet durf Bouncy. Staat er dalijk een vent van 2.10 bij 0.70 gespiert postuur voor je neus en die zegt kom maar op. ?
Poster: Bouncy
Ik kan heel veel hebben, mensen mogen me uitschelden enz. maar ze moeten niet aan m'n spullen komen, en ookal leg ik het af, k zal er alles aan doen om die vent het zo moeilijk mogelijk te maken!
Poster: djdolivieira
Ik probeer te zeggen en dat geld niet alleen voor jou. Dat je best gelijk heb. Maar als je niet weet wie het is geweest, heb je geen poot om op te staan. Dat neemt niet weg dat je van ander mans spullen moet af blijven.
Ik kan heel veel hebben, mensen mogen me uitschelden enz. maar ze moeten niet aan m'n spullen komen, en ookal leg ik het af, k zal er alles aan doen om die vent het zo moeilijk mogelijk te maken!
Tja en opeens word er aangifte jegens jou gedaan en dan zit je? Mag je voorkomen taakstraf of paar dagen/weken brommen. En dat voor een simpele koptelefoon ?? Het is niet alleen strafblad dat je kunt krijgen, maar steeds meer werkgevers verlangen een VOG van je als je indienst komt. Tja en die kun jij dan al niet meer overleggen :D
Hoe vervelend het ook is als je bestollen word blijf Kansloos als je het recht in eigen handen neemt. Er is immers niet voor niks een rechtssysteem in NL (ook al rammelt deze soms nog wel eens)
Persoonlijk vind ik je Kansloos als je eigen rechter gaat spelen. Lach me dan ook rot als de gene aangifte doet jegens jou? (is wel omgekeerde wereld maarja)
Laatste reactie hier in dit topic.
Tja en opeens word er aangifte jegens jou gedaan en dan zit je? Mag je voorkomen taakstraf of paar dagen/weken brommen. En dat voor een simpele koptelefoon ?? Het is niet alleen strafblad dat je kunt krijgen, maar steeds meer werkgevers verlangen een VOG van je als je indienst komt. Tja en die kun jij dan al niet meer overleggen :D
Misschien overdrijf ik een beetje, misschien overdrijf jij een beetje, maar als dit nodig is.. dan moet dat maar! Wat moet dat moet en al onze wegen zijn toch al bepaald!
Poster: stefklep
Hoe denken je ouders hier over ? Ik zie dat je 18 ben en dan is voor deze HP zeker een hoop geld! Helaas is van andermans spullen afblijven nog vaak heel moeilijk voor sommige mensen.
Poster: stefklep
Hoe denken je ouders hier over ? Ik zie dat je 17 ben en dan is voor deze HP zeker een hoop geld! Helaas is van andermans spullen afblijven nog vaak heel moeilijk voor sommige mensen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.