Pioneer HDJ2000 gestolen! (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

CoenBaas5300    posted on 10-07-2009 12:17
Lieve mensen,

Donderdag 9 juli moest ik draaien op een examenfeest en daar is tot mijn grootste verschrikking mijn HDJ2000 gestolen door een of ander tuig uit Etten-Leur. Vroeger op die avond was ook al mijn gsm gestolen maar die heb ik diezelfde avond nog terug gehad.

Wat zou ik het beste kunnen doen om die HDJ2000 terug te krijgen?

Alvast bedankt!

What do you think about Pioneer HDJ2000 gestolen! ??

Vote :   

dacuba    posted on 11-07-2009 04:23
lol @ diegenen die het met geweld willen oplossen, dan ben je even kansloos als de dief die de HDJ stal Winking my eye
Estacy    posted on 11-07-2009 10:26
Mijn HP jatten ze toch niet :p
Maar heb jij vrienden bij dat examenfeestje? en heb je ooit op zitten scheppen hoe duur die HP was? want het lijkt me sterk dat iemand die niks van DJ'en af weet een HDJ2000 jat, want die weet toch niet hoe duur die is. En inderdaad Marktplaats in de gaten houden voor extreem goedkope HDJ's
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Dolivieira    posted on 11-07-2009 12:04
Buiten dat het zwaar klote is voor Coenbaas zie ik hier heel veel mannetjes met stoerepraat. Als je de dief slaat en verwond zit jij eerder op het politieburo. Want voor aangifte van mishandeling is?geen bewijs maatriaal nodig om jou te vervolgen. Zolang jij niet weet wie het is geweest, ga der dan maar van uit dat het een gelopen race is. berg je spullen voortaan goed op als je er geen zicht op heb. Sterkte.??
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
mp    posted on 11-07-2009 12:19
man,als mij dat zou overkomen denk dat ik gek werd,
maar inderdaad met geweld werk je jezelf alleen maar in de problemen,ik zou de kosten van een nieuwe hp proberen verhalen op de organisator.
die is verantwoordelijk voor wat er gebeurt tijdens zijn event,
en is er normaal gezien ook nog voor verzekerd.
sterkte...
elke dag is een feest!!
tom-j    posted on 11-07-2009 12:21
Poster: mp
man,als mij dat zou overkomen denk dat ik gek werd,
maar inderdaad met geweld werk je jezelf alleen maar in de problemen,ik zou de kosten van een nieuwe hp proberen verhalen op de organisator.
die is verantwoordelijk voor wat er gebeurt tijdens zijn event,
en is er normaal gezien ook nog voor verzekerd.
sterkte...

het was een examen feest bij mensen thuis! dat noem ik niet echt een organisatie en die hebben volgens mij zeker geen verzekering!
Dniz    posted on 11-07-2009 12:47
Poster: tom-j

het was een examen feest bij mensen thuis! dat noem ik niet echt een organisatie en die hebben volgens mij zeker geen verzekering!

Wanneer het op een prive terrein was dan kan de gene die jouw ingehuurd is aansprakelijk gesteld worden. Zelf ook een keer zoiets meegemaakt alleen was de HP toen niet gejat maar ik had um gesloopt. Dus verzekering gebeld, en zonder problemen kreeg de eigenaar geld om een nieuwe te bestellen.

Maar ik ga mijn HDJ ook maar merken.
CoenBaas5300    posted on 11-07-2009 13:12
Ik heb niks over mijn HDJ verteld, maarja mensen hebben meestal het idee: wat het meest blinkt kost het meeste. En ja eerder op die avond was ook al mijn gsm gejat en die is de dader toen wel terug komen brengen nadat wij hem gebeld hadden naar mijn telefoon. Weet je wat dan triest was, dat was dat hij met de auto 50 meter verderop stopte en de gsm aan een van zijn 'maten' gaf en toen aan mij, maar als hij voor de deur was gestopt had hij beter een levensverzekering af kunnen sluiten.
main    posted on 11-07-2009 13:15
hahahha, leuke mensen daar in etten-leur...

ik zeg: politie erbij halen is het enige wat je kunt doen.
dondanielo    posted on 11-07-2009 13:22
godver wat een klote verhaal.. in zo'n situatie zou ik mezelf denk ik ook een beetje verliezen en het liefste gaan knokken.

maar hoe denk je dan dat je weet wie het is?
ken je geen vrienden van hem/haar of iemand die iets heeft gezien ?
CoenBaas5300    posted on 11-07-2009 16:11
Leuk, onschuldig examenfeestje, arggghhh.

We hebben dinsdag dan wel een afspraak voor aangifte maarja de politie van tegenwoordig zijn ook maar een stel frikandellen bij mekaar.

@dondanielo: Ik had toen echt ZO veeeeeeel zin om te knokken, maarja eigenlijk los je daar niks mee op. En degene die mijn gsm had gejat pakken ik en een maat van mij nog een keer flink terug (baksteentje door de ruit ofzo)
DAW    posted on 11-07-2009 16:27
Poster: CoenBaas5300
En degene die mijn gsm had gejat pakken ik en een maat van mij nog een keer flink terug (baksteentje door de ruit ofzo)
  met 1 woord Kansloos !!!

Begin nu echt het nut van het topic niet meer te zien/snappen. Zoals men al aangegeven heeft los je niks op met eigen rechter spelen. En je maakt alleen (extra) kans dat je zelf strafbaar bent aan een misdrijf, dus je rechtvaardigd hier helemaal niks mee? Ja dat je zelf nog verder van huis bent. Je HDJ kwijt en een hoge geld boete of wellicht paar nachtjes brommen :D

Beetje puber reacties lees ik van een aantal van jullie terug. Is vast de leeftijd haha Cool

Gewoon aangifte doen en als je weet wie het gedaan heeft dit aangeven. Toch Cool
http://EOSfotografie.nl
User edit by DAW on 11-07-2009 @ 19:19:12 (15%)
Dolivieira    posted on 11-07-2009 20:49
Poster: DAW
met 1 woord Kansloos !!!

Begin nu echt het nut van het topic niet meer te zien/snappen. Zoals men al aangegeven heeft los je niks op met eigen rechter spelen. En je maakt alleen (extra) kans dat je zelf strafbaar bent aan een misdrijf, dus je rechtvaardigd hier helemaal niks mee? Ja dat je zelf nog verder van huis bent. Je HDJ kwijt en een hoge geld boete of wellicht paar nachtjes brommen :D

Beetje puber reacties lees ik van een aantal van jullie terug. Is vast de leeftijd haha Cool

Gewoon aangifte doen en als je weet wie het gedaan heeft dit aangeven. Toch Cool
 ?

Hier ben ik het compleet me eens want die als verhalen negen van de tien keer alshet er op aan komt durven jullie niet. Ik begrijp wel dat pissig ben en dat je degenen wil slopen. Maar je weet niet wie het is geweest.

Coenbaas gewoon aangifte gaan doen, En je ogen en oren goed open houden. En zoals ik al in de vorige post zei, Let goed op je spullen vooral als het duur is. En nogmaals sterkte.
User edit by Dolivieira on 11-07-2009 @ 20:51:15 (11%)
Bouncy    posted on 11-07-2009 20:55

Puber? mijn baas van 55 bij JSL doet het ook, k bedoel, wat hebben die mensen te zoeken bij/met jouw spullen? en tegen de tijd dat de politie er is zijn ze toch veel te laat! en we hebben het hier niet over iemand die je mixer aan raakt, we hebben het hier over iemand die echt de boel loopt te verzieken.. Als er security bij is, dan roep ik die er bij, maar is ie er niet... dan is in mijn ogen de beste oplossing om hem zelf effe de waarheid te laten voelen...
Dolivieira    posted on 11-07-2009 21:05
Ik denk dat jij ook niet durf Bouncy. Staat er dalijk een vent van 2.10 bij 0.70 gespiert postuur voor je neus en die zegt kom maar op. ?
User edit by Dolivieira on 11-07-2009 @ 21:06:45 (37%)
Bouncy    posted on 11-07-2009 21:16
Poster: djdolivieira
Ik denk dat jij ook niet durf Bouncy. Staat er dalijk een vent van 2.10 bij 0.70 gespiert postuur voor je neus en die zegt kom maar op. ?

Ik kan heel veel hebben, mensen mogen me uitschelden enz. maar ze moeten niet aan m'n spullen komen, en ookal leg ik het af, k zal er alles aan doen om die vent het zo moeilijk mogelijk te maken!
Dolivieira    posted on 11-07-2009 21:21
Poster: Bouncy

Ik kan heel veel hebben, mensen mogen me uitschelden enz. maar ze moeten niet aan m'n spullen komen, en ookal leg ik het af, k zal er alles aan doen om die vent het zo moeilijk mogelijk te maken!

Ik probeer te zeggen en dat geld niet alleen voor jou. Dat je best gelijk heb. Maar als je niet weet wie het is geweest, heb je geen poot om op te staan. Dat neemt niet weg dat je van ander mans spullen moet af blijven.
User edit by Dolivieira on 11-07-2009 @ 21:22:47 (100%)
Bouncy    posted on 11-07-2009 21:28
Poster: djdolivieira

Ik probeer te zeggen en dat geld niet alleen voor jou. Dat je best gelijk heb. Maar als je niet weet wie het is geweest, heb je geen poot om op te staan. Dat neemt niet weg dat je van ander mans spullen moet af blijven.

Ja... ik snap het... we dwalen af!
</offtopic><ontopic>
DAW    posted on 11-07-2009 21:32

Tja en opeens word er aangifte jegens jou gedaan en dan zit je? Mag je voorkomen taakstraf of paar dagen/weken brommen. En dat voor een simpele koptelefoon ?? Het is niet alleen strafblad dat je kunt krijgen, maar steeds meer werkgevers verlangen een VOG van je als je indienst komt. Tja en die kun jij dan al niet meer overleggen :D

Hoe vervelend het ook is als je bestollen word blijf Kansloos als je het recht in eigen handen neemt. Er is immers niet voor niks een rechtssysteem in NL (ook al rammelt deze soms nog wel eens)

Persoonlijk vind ik je Kansloos als je eigen rechter gaat spelen. Lach me dan ook rot als de gene aangifte doet jegens jou? (is wel omgekeerde wereld maarja) Winking my eye

Laatste reactie hier in dit topic.
http://EOSfotografie.nl
User edit by DAW on 11-07-2009 @ 21:35:24 (27%)
stefklep    posted on 11-07-2009 22:08

Tja en opeens word er aangifte jegens jou gedaan en dan zit je? Mag je voorkomen taakstraf of paar dagen/weken brommen. En dat voor een simpele koptelefoon ?? Het is niet alleen strafblad dat je kunt krijgen, maar steeds meer werkgevers verlangen een VOG van je als je indienst komt. Tja en die kun jij dan al niet meer overleggen :D

Hoe vervelend het ook is als je bestollen word blijf Kansloos als je het recht in eigen handen neemt. Er is immers niet voor niks een rechtssysteem in NL (ook al rammelt deze soms nog wel eens)

Persoonlijk vind ik je Kansloos als je eigen rechter gaat spelen. Lach me dan ook rot als de gene aangifte doet jegens jou? (is wel omgekeerde wereld maarja) Winking my eye

Laatste reactie hier in dit topic.

Je mag inderdaad geen eigen rechter spelen, dat klopt maar hoe jij het verwoord is het wel heel extreem. Wat de poltie vaak aangeeft probeer in contact met deze persoon te komen. Denk aan brief schrijven aangtekend en wel via tnt, bellen en eventuweel langs gaan en om een normaale en rustige manier proberen op te lossen. Als dit niet lukt en het loopt toch uit de hand moet jij de verstandigste zijn en gelijk de poltie bellen, ze zijn dan echt niet de minste om even te onderhandelen.
Bouncy    posted on 11-07-2009 22:50

Misschien overdrijf ik een beetje, misschien overdrijf jij een beetje, maar als dit nodig is.. dan moet dat maar! Wat moet dat moet en al onze wegen zijn toch al bepaald!
stefklep    posted on 12-07-2009 00:05

Misschien overdrijf ik een beetje, misschien overdrijf jij een beetje, maar als dit nodig is.. dan moet dat maar! Wat moet dat moet en al onze wegen zijn toch al bepaald!

Hoe denken je ouders hier over ? Ik zie dat je 17 ben en dan is voor deze HP zeker een hoop geld! Helaas is van andermans spullen afblijven nog vaak heel moeilijk voor sommige mensen.
stefklep    posted on 12-07-2009 00:06
Poster: stefklep

Hoe denken je ouders hier over ? Ik zie dat je 18 ben en dan is voor deze HP zeker een hoop geld! Helaas is van andermans spullen afblijven nog vaak heel moeilijk voor sommige mensen.

dacuba    posted on 12-07-2009 02:07
Zalig zijn de simpelen van geest.
Tekhead    posted on 12-07-2009 04:49
probeer eens bij de eigenaar van de tent, hij heeft mss een diefstal verzekering
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Dolivieira    posted on 12-07-2009 09:49
Poster: stefklep

Hoe denken je ouders hier over ? Ik zie dat je 17 ben en dan is voor deze HP zeker een hoop geld! Helaas is van andermans spullen afblijven nog vaak heel moeilijk voor sommige mensen.

Nou voor een man van 36 vind ik het ook een hoop geld. Kan je toch mog een kleine 2 weken van eten. Cool
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

140 Users online: 5 Guests (135 Unknown)
Pages generated today : 9.308
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.114.958