Nieuwe headphone Welke (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Milo    posted on 07-07-2009 11:05
Hallo,
Ik ben nu een tijdje opzoek naar een goede hoofdtelefoon aangezien ik er nu al 3 heb gehad en daarvan 2 in 1 maand..

Nu zit ik te twijfelen tussen:
Pioneer HDJ 1000??????? ?? 172,50
Stanton DJ PRO 2000??? ??? 69,00
Sennheiser HD 25 II???? ? 179,00

Nu heb ik 1 enkel probleem ik heb met geen van deze koptelefoon ervaring aangezien mijn koptelefoon prijs klasse eerst rond de 30 / 40 euro lag, en weer bleek je krijgt wat je betaald, niks dus.

Ook heb ik enkele reviews gelezen en daarbij kwamen de stanton en de sennheiser het best om de hoek, maar de pioneer heeft weer zijn nette uiterlijk..

Willen jullie je ervaringen met mij delen zodat ik kan uitzoeken welke voor mij het beste is?

Gr, Milo

What do you think about Nieuwe headphone Welke ??

Vote :   

harveyaldante    posted on 08-07-2009 10:32
gewoon de sennheiser doen
DJADMIN    posted on 08-07-2009 10:35
Poster: harveyaldante
gewoon de sennheiser doen

Omdatttt ?

Ik ben zelf in het bezit van een HDJ, en ik ben nog steeds erg verbaasd over het goede geluid ! T ligt er natuurlijk ook aan wat je zelf fijn vind, ik wil dat ik iets breeds op mn hoofd heb, zoals een RP3500 of een HDJ, en geen sennheiser. Je moet ze beslist even gaan passen, maar een HDJ kan ik zeker aanraden !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Lucalicious    posted on 08-07-2009 14:16
ik heb zelf de RP-DH1200 van technics. echt een super koptelefoon, mooi geluid, zit super lekker. waarom kijk je daar niet naar? ik vond zelf trouwens toen ik ging passen dat de HDJ teveel op m'n oor zat, de technics vind ik lekkerder om m'n hoofd en oren zitten. ik vond trouwens de sony mdr-v700 ook erg lekker.
User edit by Lucalicious on 08-07-2009 @ 14:22:51 (100%)
main    posted on 08-07-2009 14:28
kan je vertellen (uit ervaring) dat die technics idd super lekker is!

en ik zou nog eventjes naar een dealer gaan ofzo om even uit te proberen
TheDutchDecks    posted on 08-07-2009 16:33
Poster: main

en ik zou nog eventjes naar een dealer gaan ofzo om even uit te proberen

sluit ik me bij aan, ik zou ook voor een technics gaan.
de technics is beter als een HDJ-1000 met de hogen en midden tonen.
maar als je een top of the line wil raad ik de HDJ-2000 aan.
ik vind je HP erg?belangrijk?en daar bezuinig ik niet op.
User edit by TheDutchDecks on 08-07-2009 @ 16:39:44 (79%)
Milo    posted on 08-07-2009 17:17
Okok,
Als ik zo als deze reacties lees kan ik het best de Sennheiser nemen of de sony..

Dan denk ik dat kwa uiterlijk ik de sony mooier vind maar weer geen ervaring met beide, dus denk ik zoals al voorgesteld was: naar een dealer te gaan.

Het enige punt is dat ik in zo een lekker onbekend dorpje woon waar dus geen plaatselijke dj boer is waar je alles kunt uit testen.

Weet iemand toevallig een DJ Boer in de buurt van de ronde venen (wilnis), ben al wezen googlen maar niet echt iets kunnen vinden.

gr, milo
Dolivieira    posted on 08-07-2009 20:41
Poster: TheDutchDecks

sluit ik me bij aan, ik zou ook voor een technics gaan.
de technics is beter als een HDJ-1000 met de hogen en midden tonen.
maar als je een top of the line wil raad ik de HDJ-2000 aan.
ik vind je HP erg?belangrijk?en daar bezuinig ik niet op.

Heb je gelijk in, maar niet ieder kan een HDJ2000 betalen.
Als je voor die Sony gaat zou ik toch even naar de Stanton 3000pro kijken.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
TheDutchDecks    posted on 08-07-2009 20:44
Poster: djdolivieira

Heb je gelijk in, maar niet ieder kan een HDJ2000 betalen.
Als je voor die Sony gaat zou ik toch even naar de Stanton 3000pro kijken.

daarom zal ik ook altijd de technics aanraden en niet de HDJ Cool
Tiemen    posted on 08-07-2009 21:46
De HDJ-1000 heeft een rommelige bas wat bij de HDJ-2000 al 100% is verholpen. De HD 25 II komt altijd heel goed uit testen, het enige wat een nadeel zou kunnen zijn is de iets hardere druk op je hoofd dan de hdj-1000, en het niet compacte design, waar je naar mijn mening niet op zou moeten letten. De HD II komt bij veel mensen er uit als de beste hoofdtelefoon waar het geluid en demping er boven uit steekt.
Maar wat TheDutchDecks ook al zij, ik zou even bij een dj store langs gaan want de ideale hoofdtelefoon voor elke willekeurige DJ is er niet, meningen verschillen hierover.
neutje    posted on 08-07-2009 22:01
Poster: Milo
Okok,
Als ik zo als deze reacties lees kan ik het best de Sennheiser nemen of de sony..

Dan denk ik dat kwa uiterlijk ik de sony mooier vind maar weer geen ervaring met beide, dus denk ik zoals al voorgesteld was: naar een dealer te gaan.

Het enige punt is dat ik in zo een lekker onbekend dorpje woon waar dus geen plaatselijke dj boer is waar je alles kunt uit testen.

Weet iemand toevallig een DJ Boer in de buurt van de ronde venen (wilnis), ben al wezen googlen maar niet echt iets kunnen vinden.

gr, milo

als ik jou was zou ik even naar soundfreax gaan in amsterdam dat is best wel dichtbij vanuit wilnis.
echt goede service en je kan er alles uitproberen.

Mon-D    posted on 08-07-2009 23:00
Ik hoor over de RP-DH1200 veel goeie reacties! maar?het design is vooral?prachtig!
Mixt-Ape    posted on 08-07-2009 23:31
Da's inderdaad ook een fijn paar HP, zit goed en klinkt goed! Heb hem destijds ook getest toen ik er een nodig had, maar de Allen & Heath vond ik toch fijner.
Woudtje    posted on 08-07-2009 23:45
Heb zelf de Denon Dn-hp1000, vind ik een prettige hp, maar volgende maand komt er toch een HD25 II. Is toch wel de beste hp die er is. Hufter proof, zeer goed geluid en prijs technisch aantrekkelijk. De hdj2000 is ook erg goed maar vind ik te duur en ik vind een hp op de oren dragen toch wat fijner als er overheen.
Milo    posted on 09-07-2009 13:01
@neutje:? Ik ga daar zeker even langs om de headphone uit te proberen, je weet niet toevallig of ze daar de sennheiser hebben liggen? want momenteel zou daar mijn keuze op vallen...

wat ik me dan afvraag zit er niet enorm veel prijsverschil tussen internet en een winkel, want iemand bij mij in het dorp (levert wel dj spul maar kan niet overal aankomen en er is al helemaal niks test klaar) kan bijna?geen 1 apparaat leveren voor de prijs die je op internet voor betaaldConfused

gr, milo
Dolivieira    posted on 09-07-2009 19:59
Poster: Tiemen
De HDJ-1000 heeft een rommelige bas wat bij de HDJ-2000 al 100% is verholpen. De HD 25 II komt altijd heel goed uit testen, het enige wat een nadeel zou kunnen zijn is de iets hardere druk op je hoofd dan de hdj-1000, en het niet compacte design, waar je naar mijn mening niet op zou moeten letten. De HD II komt bij veel mensen er uit als de beste hoofdtelefoon waar het geluid en demping er boven uit steekt.

Maar wat TheDutchDecks ook al zij, ik zou even bij een dj store langs gaan want de ideale hoofdtelefoon voor elke willekeurige DJ is er niet, meningen verschillen hierover.

Idd ga naar een store voor mij part naar verschillende stores een ga testen
svensson    posted on 10-07-2009 11:42
Ik heb die Senheiser en zeer tevreden over.
tom-j    posted on 10-07-2009 11:59
je zou de technics RD-DH1200 ook kunnen overwegen!
als ik zou moeten kiezen ui die 3, zou ik voor de senheiser gaan, omdat ik de HDJ 1000 en de stanton?niet echt fijn vond! en omdat ik gewoon een keer een senheiser wil proberen (als ik een nieuwe HP koop, wordt het waarschijnlijk een senheiser!)
Jorrit    posted on 10-07-2009 12:05
Poster: svensson
Ik heb die Senheiser en zeer tevreden over.
 Waarom?
 Waarom?
SoundExpander    posted on 10-07-2009 23:08
Technics heeft supergeluid en zit ook lekker op je hoofd Cool?De sennheiser is ook goed maar ik heb toch iets tegen die kleinere oorschelpen...
Dolivieira    posted on 11-07-2009 12:30
Hallo,
Ik ben nu een tijdje opzoek naar een goede hoofdtelefoon aangezien ik er nu al 3 heb gehad en daarvan 2 in 1 maand..

Nu zit ik te twijfelen tussen:
Pioneer HDJ 1000??????? ?? 172,50
Stanton DJ PRO 2000??? ??? 69,00
Sennheiser HD 25 II???? ? 179,00

Nu heb ik 1 enkel probleem ik heb met geen van deze koptelefoon ervaring aangezien mijn koptelefoon prijs klasse eerst rond de 30 / 40 euro lag, en weer bleek je krijgt wat je betaald, niks dus.

Ook heb ik enkele reviews gelezen en daarbij kwamen de stanton en de sennheiser het best om de hoek, maar de pioneer heeft weer zijn nette uiterlijk..

Willen jullie je ervaringen met mij delen zodat ik kan uitzoeken welke voor mij het beste is?

Gr, Milo

Ga nou gewoon testen. Een koptelefoon is iets persoonelijks. Hij moet lekker zitten, Lekker geluid hebben. Je moet het zien als je nieuwe kleren gaat kopen of een auto. Als ik een?broek koop?hoef jij hem niet mooi te vinden. of lekker zitten. Dus ga testen en koop wat jij het beste vind zitten. Enz Enz ?
Milo    posted on 11-07-2009 13:30
Hey,
Ik ben indd hem wezen testen en heb besloten de Sennheiser HD-25 II te nemen.

Waarom:
Hij voelde ten eerste degelijk aan en zag er nog mooi uit, in tegenstelling tot het plaatje vind ik.
Ten tweede: even geluid testen hij ging goed hard zonder te clippen, en aangezien een andere klant in de zaak boxen aan het testen was kon ik ook kijken hoe goed hij afsloot met de kleine oorpads.

Dit was verassend goed kan ik vertellen, natuurlijk stond het niet onwijs hard in de winkel maar hij sloot lekker af en kon gewoon mijn eigen beat horen zonder dat ik last had van de boxen.

Volgens de verkoper: had een collega van hem heeft de koptelefoon al 6 jaar zonder problemen.

kortom, ben blij met deze aanschaf!
Lucalicious    posted on 11-07-2009 13:32
ik zou naar musicstore in Keulen, duitsland gaan. ben ik ook geweest. echt een prachtige winkel en snel 30 euro goedkoper dan in nederland. daar hebben ze echt alles wat je wilt uitproberen. zeker de moeite waard.
Julemac    posted on 11-07-2009 13:45
ik heb zelf de hdj-1000 en sinds kort een technics gekocht
HDJ 1000 geluid is heel goed maar als ik em lang op mn hoofd
heb gaat ie irriteren en de technics heeft dat niet.
Maar denk dat het bij iedereen verschillend is en daarom
is een headphone heel persoonlijk
Milo    posted on 11-07-2009 14:12
Als?jullie de moeite hadden genomen om mijn laatste post te lezen waren jullie er achter dat ik heb besloten om de Sennheiser te nemen.. niet lullig bedoelt hoor Winking my eye
Dolivieira    posted on 12-07-2009 10:00
Als?jullie de moeite hadden genomen om mijn laatste post te lezen waren jullie er achter dat ik heb besloten om de Sennheiser te nemen.. niet lullig bedoelt hoor Winking my eye

Als jij die goed vind moet je hem gaan halen. Waarom lullig bedoeld. Het is jou geld jij beslist. Die Sennheiser is ook een hele goede koptelfoon. Ik zal wel specifiek naar de de krulsnoer vragen.
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

60 Users online: 2 Guests (58 Unknown)
Pages generated today : 8.567
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.737.190