Poster: harveyaldante
gewoon de sennheiser doen
Poster: main
kan je vertellen (uit ervaring) dat die technics idd super lekker is!
en ik zou nog eventjes naar een dealer gaan ofzo om even uit te proberen
Poster: TheDutchDecks
sluit ik me bij aan, ik zou ook voor een technics gaan.
de technics is beter als een HDJ-1000 met de hogen en midden tonen.
maar als je een top of the line wil raad ik de HDJ-2000 aan.
ik vind je HP erg?belangrijk?en daar bezuinig ik niet op.
Poster: djdolivieira
Heb je gelijk in, maar niet ieder kan een HDJ2000 betalen.
Als je voor die Sony gaat zou ik toch even naar de Stanton 3000pro kijken.
Poster: Milo
Okok,
Als ik zo als deze reacties lees kan ik het best de Sennheiser nemen of de sony..
Dan denk ik dat kwa uiterlijk ik de sony mooier vind maar weer geen ervaring met beide, dus denk ik zoals al voorgesteld was: naar een dealer te gaan.
Het enige punt is dat ik in zo een lekker onbekend dorpje woon waar dus geen plaatselijke dj boer is waar je alles kunt uit testen.
Weet iemand toevallig een DJ Boer in de buurt van de ronde venen (wilnis), ben al wezen googlen maar niet echt iets kunnen vinden.
gr, milo
Poster: Tiemen
De HDJ-1000 heeft een rommelige bas wat bij de HDJ-2000 al 100% is verholpen. De HD 25 II komt altijd heel goed uit testen, het enige wat een nadeel zou kunnen zijn is de iets hardere druk op je hoofd dan de hdj-1000, en het niet compacte design, waar je naar mijn mening niet op zou moeten letten. De HD II komt bij veel mensen er uit als de beste hoofdtelefoon waar het geluid en demping er boven uit steekt.
Maar wat TheDutchDecks ook al zij, ik zou even bij een dj store langs gaan want de ideale hoofdtelefoon voor elke willekeurige DJ is er niet, meningen verschillen hierover.
Poster: svenssonWaarom?
Ik heb die Senheiser en zeer tevreden over.
kan je vertellen (uit ervaring) dat die technics idd super lekker is!Waarom?
Hallo,
Ik ben nu een tijdje opzoek naar een goede hoofdtelefoon aangezien ik er nu al 3 heb gehad en daarvan 2 in 1 maand..
Nu zit ik te twijfelen tussen:
Pioneer HDJ 1000??????? ?? 172,50
Stanton DJ PRO 2000??? ??? 69,00
Sennheiser HD 25 II???? ? 179,00
Nu heb ik 1 enkel probleem ik heb met geen van deze koptelefoon ervaring aangezien mijn koptelefoon prijs klasse eerst rond de 30 / 40 euro lag, en weer bleek je krijgt wat je betaald, niks dus.
Ook heb ik enkele reviews gelezen en daarbij kwamen de stanton en de sennheiser het best om de hoek, maar de pioneer heeft weer zijn nette uiterlijk..
Willen jullie je ervaringen met mij delen zodat ik kan uitzoeken welke voor mij het beste is?
Gr, Milo
Als?jullie de moeite hadden genomen om mijn laatste post te lezen waren jullie er achter dat ik heb besloten om de Sennheiser te nemen.. niet lullig bedoelt hoor
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.