M-Audio Studiophile AV40 (monitoren)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Helixon    posted on 04-07-2009 15:20
Hallo, (alweer) een vraagje zijn deze monitoren goed voor thuis gebruik. ik wil namelijk niet die grote bas kast waar mijn versterker in zit naar boven slepen...

greetzz Dj Helixon

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
(update)

aangezien van de vraag van Estacy pas ik dit even aan

ze moeten aangesloten op mijn mengpaneel worden (Reloop RMX-40)
en graag powered, ik luister Club muziek ---> Electro House enz.
en mijn budget is 100 tot 150 euro ( redelijk laag, maar moet booth nog halen, en betalen)
User edit by Helixon on 04-07-2009 @ 15:29:22 (100%)

What do you think about M-Audio Studiophile AV40 (monitoren) ??

Vote :   

Estacy    posted on 04-07-2009 15:23
wat is je budget? wat voor muziek luister je? Waar moet ie op aangesloten worden?
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
lightstar    posted on 04-07-2009 15:41
Ik heb op het zelfde moment waar jij nu in zit ook zitten te twijfelen om de av40 monitoren te kopen.
Maar ik zal je een ding zeggen je gaat er op langere termijn denk ik spijt van krijgen. Het zijn leuke dingetjes voor een leuke prijs maar ze zijn echt gemaakt om bij je computer of zo neer te zetten. Zeker als je Electro house enzo draait moet het lekker stak klinken.
Ik zou als ik jou was net even iets langer wachten en dan bijvoorbeeld de Bx5a van m-audio kopen.
Deze zijn qua sound een stuk lekkerder en je hebt er veel langer plezier aan weet ik zeker.
Een setje van die kost ongeveer 260 euro dus laat maar zeggen 100 euro meer dan nu je budget is.
als je dit over een paar weken extra kan kijrgen moet je dit zeker doen!
ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Helixon    posted on 04-07-2009 20:55
@ lightstar
het is even voor de time being en zodat ik de GROTE BASS KAST niet hoef te slepen maar in de garage kan laten staan. wat ik gezien heb hebben die AV40's ook een basboost. Als ik liedjes van DJ Chuckie gaa draaien zou dat naa een tijdje gaan irriteren. ik wil als ik eindelijk dan genoeg geld heb dan dat setje upgraden...

This is an old Topic

No new postings for 5.603 days.
 Post CommentThat would be 186.8 months
or a whopping 15.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

70 Users online: 17 Guests (53 Unknown)
Pages generated today : 18.298
Most visitors online this month : 109
Lifetime Pageviews since 2003 : 231.031.889