Ik ben op zoek naar een dubele cd speler en de tascam CD-X1700 staat me wel aan. Ik heb ondertussen al een mengpaneel maar ik kan er niet veel mee alleen met mixing software draaien. zou ik voor de Tascam CD-X1700 gaan?
Gr DJ Artixa
What do you think about Zou ik gaan voor de Tascam CD-X1700 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ziet er wel oke uit. Je moet even naar reviews erover zoeken. Dan weet je wat andere mensen er zelf van vinden. Ik heb zelf geen ervaring met dubbele cd spelers
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Ik zou zelf liever 2 losse spelers hebben. Dan heb je vaak wat meer ruimte om je handen kwijt te kunnen. Maar als je per se een dubbele speler wil is dit wel een goede volgens mij. Ik zie hem hier nieuw ergens staan voor ?850, dus dat is wel te doen.
Ik heb nu een jaar of 5 een CD-X1700, en nooit problemen mee gehad. Eerst wat mee geDJ't, nu gaat hij los mee bij FX-racks. Tascam levert erg goede kwaliteit, die jaren meegaat. Volgens mij zwerven er op DJR wel een paar reviews.?
Poster: DjVictorF Ziet er wel oke uit. Je moet even naar reviews erover zoeken. Dan weet je wat andere mensen er zelf van vinden. Ik heb zelf geen ervaring met dubbele cd spelers
No new postings for 5.707 days. Post CommentThat would be 190.2 months or a whopping 15.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.