Best collega'sIk zit nog te twijfel ik moet een nieuwe mixer maar ik kan ook kiezen om een tijd(moet een tijdelijk booth voor 1/2 jaar kopen)met de Reloop Digital Jockey 2 MIDI controller te draaie!of een jb beat 6 ?kopen en veder gaan met een duo cdspeler van reloop(hb k nog staan.!nog zeer goed in staat) Wat is slim om te doen? Anders zou ik die reloop digital discjogie kopen of een JB Beat 6 met inbouw enz.. Kost it dont matther Dankje!
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
What do you think about Compleet Digi of toch via CD ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
@Mixt-Ape; Niet zoals jij het bedoel Meer als van het prijs verschil ik heb zon buget van 400,- @Dyno; Ik wil uiteindelijk naar CDMaar dan wil ik dure Denon's op Pioneer's(nu geen geld voor echt een nieuwe Booth nodig)
Ik heb nog ff naar je booth foto zitten kijken. Waarom niet dit wat je hu heb houden, doorsparen en dan een set kopen die je graag wil hebben met pioneers of denons. Dan kan je je ouden spullen daarna nog verkopen. Dingen overhaast doen schiet niet op.
Nou ik heb een MONO mixerdus zoiezo een mixer en wil daar voor ook een case samen met CD speler...(want k wil me AMP. zoiezo inbouwen in n case? en om gelijk hele set inteouwen is niet zo veel duurder maar wel practieser:D) Dus k denk dat ik een case neem(voor hele set dus CD Amp. en mixer)?en een beat 6 en dan nog ff vooruitga met dit Grz! thnx voor alle reacties!
This is an old Topic
No new postings for 5.673 days. Post CommentThat would be 189.1 months or a whopping 15.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.