Poster: djdolivieira
Als het goed is niet 2 maar 4 keer midi control.
Poster: Saskia
Net terug van 4 dagen zee, was erg leuk maar hier in limburg is het weer toch een stuuuuuk beter
binnenkort meedraaien in discotheek hier
Poster: ccc
Ik vind deze en je vorige post vaag.
Ook vind ik de opmerking verschil tussen nederlanders en vlamingen raar.
Ik heb het afgelopen jaar het vak integrale kwaliteitszorg gevolgd. De defintie die ik gaf heb ik zo geleerd en is mij geleerd door nota bene een vlaming. Dit was het eerste jaar dat ze in nederland les gaf, dus ze kan niet door ons nederlanders beinvloed zijn.
Poster: Tekhead
denk wat je wilt, als je het niet wil begrijpen, dan is het maar zo
Poster: Tekhead
je snapt gewoon niet wat ik bedoel, dat heeft niks te maken met eigen visie, maar met feiten ! Alle ik probeer het een laatste keer, maar nog simpeler uitgelegd.
We nemen een automerk, een Duits automerk, daarmee ben je altijd goed ! Porsche, Mercedes,Audi, dit zijn stuk voor stuk bij de beste Auto's op de markt, dit zijn kwaliteit auto's, of niet soms ? Heeft dat te maken met persoonlijke voorkeur ? Nee toch, je kan een die hard fan zijn van gelijk welk automerk, gelijk welk type, maar er is toch geen normaal mens die beweerd dat dit geen kwaliteit is, ongeacht of je hem nu duur of niet vindt, dit zijn kwaliteit produkten. Snap je nu wat ik bedoel ?
Poster: justjustin
Line-up1Mainstage
Erick E
Hardwell
Luci?n Foort
Nicky Romero
Justin Supreme
Oliver Twizt
Ryan Marciano
Santito
Sunnery James
Owyeah!!! :D:D:D:D
Poster: Bartjens
Relaxe line-up Justin!! Welke party is dit?
Poster: Bartjens
Nice? man?
Succes!
Poster: Saskia
Morgen tmf in de mix in echt..
Poster: djdolivieira
Dat gaan ze verloopig ook niet snappen Tek. Dat heet eigenwijsheid. Ik meng me niet meer in dit soort discussies want ze denken toch dat ze het hebben uitgevonden.
Poster: justjustin
Line-up1Mainstage
Erick E
Hardwell
Luci?n Foort
Nicky Romero
Justin Supreme
Oliver Twizt
Ryan Marciano
Santito
Sunnery James
Owyeah!!! :D:D:D:D
Poster: Winston
Er is gewoon sprake van twee definities en een ieder houd voet bij stuk dat zijn definitie de enige juiste is en doet geen moeite om het standpunt van de ander te begrijpen. Dat gebeurt vaker, ook in het echte leven.
definitie 1 van Tekhead:
Kwaliteit is het beste wat je kunt krijgen in de ogen van experts, ongeacht de prijs.
definitie 2 van ccc:
Kwaliteit is het beste wat een klant met een bepaald budget en verwachtingspatroon kan krijgen.
Beide definities zijn juist afhankelijk van het doel waarvoor je het gebruikt. Definitie 1 is de technische benadering en definitie 2 is de marketingbenadering.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.