De Late Leeuw Chat Corner (Deel 22) (29/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Saskia    posted on 30-06-2009 17:40
Nou deze keer neem ik de kans om de late leeuw te openen aangezien we in het andere topic al over de 1000 waren!
Nu al nummer 22!
Klets gezellig verder!!

Maar er zijn toch wel wat regels:
Dubbelpostings zijn NIET toegestaan.
Geen illigale downloadlinks plaatsen.
Niet linken naar webshops.

Heb je eens?een week (of meer) niks te doen... lees dan alle delen nog eens door!
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 20
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 21

Hopelijk staan we allemaal over een tijdje zo Winking my eye:

User edit by Saskia on 30-06-2009 @ 18:23:34 (26%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner (Deel 22) ??

Vote :   

ScottB    posted on 21-07-2009 15:04
Poster: ccc
In dit filmpje zie je van die gasten zo'n speaker boven hun hoofd houden. In de vorm van een soort trolley.

http://www.youtube.com/watch?v=rRtT3Yl0Wi8

Iemand enig idee waar zo iets te verkrijgen is? Want dat lijkt me wel handig voor mijn Ipod. Cool

Die kun je mij ons in Sittard gewoon in de Apple shop krijgen. Staat in de etalage.
Stefjuuh    posted on 21-07-2009 15:32
Poster: justjustin

leuk maar hij zit er ook een paar x flink naast...ik heb betere gezien...

Edit: 2e is beter...maar houdt ie ook geen 2 uur vol Winking my eye...Ik wordt er niet echt warm van...

Leuk gedaan, maar hij blijft t zelfde doen, hij mixt niet door!
djmamo    posted on 21-07-2009 15:35
Poster: Stefjuuh
Leuk gedaan, maar hij blijft t zelfde doen, hij mixt niet door!

Maar dat is ook niet de bedoeling van een demo.

Vind het best goed gedaan
www.moonentertainment.nl
tom-j    posted on 21-07-2009 15:49
Poster: djmamo

Volgens mij mag de politie altijd om je idee vragen, wel of geen rede.
Daarom moet je ook vanaf je 12? altijd je idee bij hebben

nee vanaf je 14de moet je je kunnen legitimeren, maar wel met een reden volgens mij dan!
Lawrenz    posted on 21-07-2009 17:28
Zo, ik ben even iets meer dan anderhalf duizend lichter, maar volgende week komt ie dan: de Macbook Pro?Cool
Snoey    posted on 21-07-2009 17:48
Poster: djmamo
en daarom wil ik een speler met hot cue
Dan kan ik ook dit nog doen

De T**ring

2e filmpje lijkt wel een Afrojack plaat, met al die pitchbending :P
www.soundcloud.com/ten-hooven
DjVictorF    posted on 21-07-2009 20:23
Hallo allemaal!
Ben hier in andora en daar hebben ze geen belasting op producten. De KRK RP6G2 zijn hier maar 304 voor een setje. Zal ik dit doen? Die man zegt dat je in heel europa een jaar garantie hebt!
Snel antwoorden AUB. Niet zo lang internetUnhappy
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Snoey    posted on 21-07-2009 20:29
Wat kan er nou kapot gaan? Dus als je het echt veel geld bespaart, dan moet je het gewoon doen. Aan de andere kant het is je vakantie, dus geniet er van en besteet niet al je geld aan dj gear :p
www.soundcloud.com/ten-hooven
DjVictorF    posted on 21-07-2009 20:32
Ja, oke , maar ik ben met me ouders op vakantieWinking my eye ben nog 15. en heb weer wat geld gespaart voor een setje monitoren. Maar alleen is het probleem de ruimte in de auto.
dus DOEN of? NIET DOEN?
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
ccc    posted on 21-07-2009 20:37
Je bespaard 106 euro. Heb je er zelf een goed gevoel bij? Bij het product, zijn het geen demo toestellen?
Renzis    posted on 21-07-2009 21:48
Scratchen is leuk zolang het iets toevoegd zeg ik altijd, deze jongens bewijzen het
Dyno    posted on 21-07-2009 21:51
Zeer binnenkort kan ik mijn 2e CDJ-400 gaan halen!! Cool
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Estacy    posted on 21-07-2009 21:58
Sodeju! het regende net zeg, godver.... alles staat blank
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Dyno    posted on 21-07-2009 22:01
Poster: Renzis
Scratchen is leuk zolang het iets toevoegd zeg ik altijd, deze jongens bewijzen het

WOW!! Echt cool!!!
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
donkey    posted on 21-07-2009 22:10
Net Syrincs monitors besteld! Cool
& volgende week traktor scratch pro kopen !
& eind augustus komen er cdj800's aan!

enja, dan is mn geld op Cool
Maniax
Bouncy    posted on 21-07-2009 23:30
aait... eindelijk een fatsoenlijke avatar! :D
Mixt-Ape    posted on 21-07-2009 23:37
@ Lawrenz: proficiat met je aankoop!
Convert    posted on 22-07-2009 09:00
Poster: Dyno
Zeer binnenkort kan ik mijn 2e CDJ-400 gaan halen!! Cool

Vet nice! Komt er dan eindelijk weer een nieuwe foto in de dj booth afdeling. Want die je nu nog hebt is nogal over datum :P
justjustin    posted on 22-07-2009 09:42
Poster: Bouncy
aait... eindelijk een fatsoenlijke avatar! :D

ziet er profi uit hoor Winking my eye...
Stefjuuh    posted on 22-07-2009 09:44
Vanavond ook maar een andere avatar, heb eindelijk mijn artquake foto's binnen!
justjustin    posted on 22-07-2009 10:34
Wat vinden jullie van deze track (duidelijk nog niet af - hij klopt nog niet helemaal - in-outro en een mid)

Bestand was te groot om ff te kunnen uploaden op djr..en heb hier geen software om m ff kleiner te maken!
User edit by justjustin on 22-07-2009 @ 10:34:46 (26%)
Bouncy    posted on 22-07-2009 10:40

ziet er profi uit hoor Winking my eye...

Ik BEN profi... :P nja, kunnen mensen tenminste zien dat k veel drive-in werk doe...
Lawrenz    posted on 22-07-2009 10:41
Wat vinden jullie van deze track (duidelijk nog niet af - hij klopt nog niet helemaal - in-outro en een mid)

Bestand was te groot om ff te kunnen uploaden op djr..en heb hier geen software om m ff kleiner te maken!
 Het volgende is gewoon wat het eerste in me opkomt:- Conga staat iets te haard+te veel reverb- verder wel lekkere drums in de intro- white noise klinkt een beetje raar, meer een PSSSST dan een echte white noise "crash"- synths zijn lekker! maar wel een loopje? niet dat dat slecht is maar het zou toffer zijn als je dat zelf samengesteld hebt- in de break is de synth loop te lang solo, mss kun je daar een hihat loopje onder zetten na 8 maten?- na de break knalt ie nog niet echt lekker door.- De bass sound die eronder zit na de break klinkt leuk maar komt nog niet echt naar voren.- Meer percussie?- Verder nog wat meer variatie in de synth mss? Andere 2e synth erbij die wat meer hoge noten pakt, niet continu aan het spelen maar af en toe wat "accidental" notes?
Leuke track, zit nu al vrij goed in elkaar maar je kunt nog op veel punten verbeteren (naar mijn mening)?Cool
edit: layout verneukt door SafariConfused
User edit by Lawrenz on 22-07-2009 @ 10:41:57 (5%)
justjustin    posted on 22-07-2009 10:48
Poster: Lawrenz
Het volgende is gewoon wat het eerste in me opkomt:- Conga staat iets te haard+te veel reverb- verder wel lekkere drums in de intro- white noise klinkt een beetje raar, meer een PSSSST dan een echte white noise "crash"- synths zijn lekker! maar wel een loopje? niet dat dat slecht is maar het zou toffer zijn als je dat zelf samengesteld hebt- in de break is de synth loop te lang solo, mss kun je daar een hihat loopje onder zetten na 8 maten?- na de break knalt ie nog niet echt lekker door.- De bass sound die eronder zit na de break klinkt leuk maar komt nog niet echt naar voren.- Meer percussie?- Verder nog wat meer variatie in de synth mss? Andere 2e synth erbij die wat meer hoge noten pakt, niet continu aan het spelen maar af en toe wat "accidental" notes?
Leuke track, zit nu al vrij goed in elkaar maar je kunt nog op veel punten verbeteren (naar mijn mening)?Cool
edit: layout verneukt door SafariConfused

Ik heb geen loopje gebruikt..Deze heb ik zelf samen gestelt! Ik zal proberen om er meer percussie in te doen Winking my eye...En door de afmix zal deze track nog een stuk beter overkomen nattuurlijk...Thanks for the comment?
Mixt-Ape    posted on 22-07-2009 16:18
Native Instruments heeft net de Audio2 DJ aangekondigd, een supercompacte geluidskaart die nog compacter en goedkoper is dan den Audio4 DJ!!!
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

123 Users online: 6 Guests (117 Unknown)
Pages generated today : 2.989
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.209.939