Poster: ccc
In dit filmpje zie je van die gasten zo'n speaker boven hun hoofd houden. In de vorm van een soort trolley.
http://www.youtube.com/watch?v=rRtT3Yl0Wi8
Iemand enig idee waar zo iets te verkrijgen is? Want dat lijkt me wel handig voor mijn Ipod.
Poster: justjustin
leuk maar hij zit er ook een paar x flink naast...ik heb betere gezien...
Edit: 2e is beter...maar houdt ie ook geen 2 uur vol...Ik wordt er niet echt warm van...
Poster: Stefjuuh
Leuk gedaan, maar hij blijft t zelfde doen, hij mixt niet door!
Poster: djmamo
Volgens mij mag de politie altijd om je idee vragen, wel of geen rede.
Daarom moet je ook vanaf je 12? altijd je idee bij hebben
Poster: Renzis
Scratchen is leuk zolang het iets toevoegd zeg ik altijd, deze jongens bewijzen het
Poster: Dyno
Zeer binnenkort kan ik mijn 2e CDJ-400 gaan halen!!
Poster: Bouncy
aait... eindelijk een fatsoenlijke avatar! :D
Poster: justjustin
ziet er profi uit hoor...
Poster: justjustinHet volgende is gewoon wat het eerste in me opkomt:- Conga staat iets te haard+te veel reverb- verder wel lekkere drums in de intro- white noise klinkt een beetje raar, meer een PSSSST dan een echte white noise "crash"- synths zijn lekker! maar wel een loopje? niet dat dat slecht is maar het zou toffer zijn als je dat zelf samengesteld hebt- in de break is de synth loop te lang solo, mss kun je daar een hihat loopje onder zetten na 8 maten?- na de break knalt ie nog niet echt lekker door.- De bass sound die eronder zit na de break klinkt leuk maar komt nog niet echt naar voren.- Meer percussie?- Verder nog wat meer variatie in de synth mss? Andere 2e synth erbij die wat meer hoge noten pakt, niet continu aan het spelen maar af en toe wat "accidental" notes?
Wat vinden jullie van deze track (duidelijk nog niet af - hij klopt nog niet helemaal - in-outro en een mid)
Bestand was te groot om ff te kunnen uploaden op djr..en heb hier geen software om m ff kleiner te maken!
Poster: Lawrenz
Het volgende is gewoon wat het eerste in me opkomt:- Conga staat iets te haard+te veel reverb- verder wel lekkere drums in de intro- white noise klinkt een beetje raar, meer een PSSSST dan een echte white noise "crash"- synths zijn lekker! maar wel een loopje? niet dat dat slecht is maar het zou toffer zijn als je dat zelf samengesteld hebt- in de break is de synth loop te lang solo, mss kun je daar een hihat loopje onder zetten na 8 maten?- na de break knalt ie nog niet echt lekker door.- De bass sound die eronder zit na de break klinkt leuk maar komt nog niet echt naar voren.- Meer percussie?- Verder nog wat meer variatie in de synth mss? Andere 2e synth erbij die wat meer hoge noten pakt, niet continu aan het spelen maar af en toe wat "accidental" notes?
Leuke track, zit nu al vrij goed in elkaar maar je kunt nog op veel punten verbeteren (naar mijn mening)?
edit: layout verneukt door Safari
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.