De Late Leeuw Chat Corner (Deel 22) (28/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Saskia    posted on 30-06-2009 17:40
Nou deze keer neem ik de kans om de late leeuw te openen aangezien we in het andere topic al over de 1000 waren!
Nu al nummer 22!
Klets gezellig verder!!

Maar er zijn toch wel wat regels:
Dubbelpostings zijn NIET toegestaan.
Geen illigale downloadlinks plaatsen.
Niet linken naar webshops.

Heb je eens?een week (of meer) niks te doen... lees dan alle delen nog eens door!
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 20
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 21

Hopelijk staan we allemaal over een tijdje zo Winking my eye:

User edit by Saskia on 30-06-2009 @ 18:23:34 (26%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner (Deel 22) ??

Vote :   

justjustin    posted on 20-07-2009 14:45
Shit! volgend jaar toch maar naar extrema-outdoor...Was te vet om te zien ( vet door bnn in beeld gebracht)...
User edit by justjustin on 20-07-2009 @ 14:45:17 (2%)
Xitrate    posted on 20-07-2009 15:27
@CCC Kijk eens naar de X-MiniMax speakers!
Bartjens    posted on 20-07-2009 15:33
Poster: justjustin
Shit! volgend jaar toch maar naar extrema-outdoor...Was te vet om te zien ( vet door bnn in beeld gebracht)...

Ook gekeken gisteravond, het zag er inderdaad gaaf uit!! Lijkt me ook wel wat Cool
www.djbrowbeat.com
ccc    posted on 20-07-2009 15:48
Poster: Tekhead
kan je beter zo een goede draagbare versterker met boxen kopen die voorzien is van een ipod dockstation, klinkt 100x beter dan zo'n prulle speakertjes.

Zoals fantasy al zegt die moeten bijna allemaal op het stroomnet, en ik ben nog geen strand tegen gekomen met stekkerdozen. Cool

Poster: Xitrate
@CCC Kijk eens naar de X-MiniMax speakers!

Apart systeem. Heb je ervaring met deze?

Edit: Iemand een idee hoe het nummer op 27:40 heet. Registratie Extrema
User edit by ccc on 20-07-2009 @ 16:31:49 (17%)
Roov    posted on 20-07-2009 20:42
Morgen vroeg ga ik weg op vakantie! Fijne vakantie allemaal! Happy, laughing
Mixt-Ape    posted on 20-07-2009 22:27
Bai Bai Roov! En niet terugkomen met Mexicaanse griep he!
Tomazos    posted on 21-07-2009 09:30
pfff,

moet gewoon tot +- 3 uur smiddags wakker blijven,
zometeen om 11uur Tony cha cha naar vliegveld Barcelona brengen, is 1 uur heen.. 1 uur terug rijden,

ben ik rond 2 a half 3 weer thuis, dan nog paar uurtjes slapen en dan savonds in 3 discotheken draaien UnhappyUnhappy
waarvan 1 voor een losse organisatie, en die willen wel volle mep betalen steeds elke week dus ik vind het prima,

van 21.00u tot 00.00u in een discotheek voor die organisatie (die geven altijd onbeperkt zuipen feest,dus het publiek en die meiden die daar komen zijn altijd heel gezellig)

om 00.00u neemt andere (house) dj het over en sluiten ze laatste 2 uurtjes met house af, dan om 00.00u vliegen naar arena voor Kroegentocht te draaien tot 02.00u dan uurtje 'rust' van 02.00u tot 03.00u komen def rhymez en Gio, dan moet ik daarna weer even draaien van 03.00u, en dan moet ik om 03.30 weer vliegen naar een andere waar Darkraver stopt, om daar tot 04.00u hardcore te draaien, dan gaat die tent dicht en dan weer terug naar arena om die avond af te maken

en ik kwam er vanacht achter dat vrij veel cd's gebroken zijn (cd map zit gewoon te vol),
dus ben ook nog even bezig om het een en ander opnieuw te brandenUnhappy
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 21-07-2009 @ 09:44:25 (100%)
Bartjens    posted on 21-07-2009 09:53
Poster: Tomazos
pfff,
?UnhappyUnhappy

Jij hebt ook zo'n kut tijd daar eh Cool
www.djbrowbeat.com
Tomazos    posted on 21-07-2009 10:05
ja joh, die meiden en al die passoa Jus/malibu cola de hele avond...

wat een kut leven heb ik hier:P
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
djmamo    posted on 21-07-2009 10:32

Ik kom je wel een weekje aflossen, als je dat wil
www.moonentertainment.nl
Laidback    posted on 21-07-2009 11:19

spanje gangert

wat een kut weer is het ook he!
al die wind en die zon..

ik ben eer gister aangekomen, nu net me internet runnende, zometeen ff een nieuwe VODAFONE ES kaart halen voor het bellen!

nog dik 3 weken te gaan! in het zonnige Palamos, Espan?
ccc    posted on 21-07-2009 12:09
Gister zat ik samen met een vriend buiten op een bankje. We waren aan het wachten op iemand anders om ze richting de stad te? gaan.

Komt er opeens politie langs, en stelde allerlei vragen wat we er deden en schreef onze gegevens op.
Nu is mijn vraag, weet iemand of dit zomaar mag?
Crazy    posted on 21-07-2009 12:11
Ze mogen wel je i.d vragen, voor het geval ze iets niet vertrouwen, hebben ze bij mij al 11x geflikt. Zie ik er zo verdacht uit...:O
tom-j    posted on 21-07-2009 12:15
Poster: ccc
Gister zat ik samen met een vriend buiten op een bankje. We waren aan het wachten op iemand anders om ze richting de stad te? gaan.

Komt er opeens politie langs, en stelde allerlei vragen wat we er deden en schreef onze gegevens op.

nee dat mag?volgens mij?niet! ze MOETEN altijd een reden hebben voor zoiets! als ze zoiets aan je vragen,?zou?ik ook altijd eerst vragen waarom ze dat willen weten. waarschijnlijk dachten ze dat je dronken was ofzoCool. ze moeten ook een reden hebben om om ID te mogen vragen. ik vraag altijd waarom ze hem willen (meestal geef ik hem daarna ook, je kunt ze beter te vriend houden).
djmamo    posted on 21-07-2009 12:15
Poster: Crazy
Ze mogen wel je i.d vragen, voor het geval ze iets niet vertrouwen, hebben ze bij mij al 11x geflikt. Zie ik er zo verdacht uit...:O

Ik zou dat ook doen bij een bier drinkende Amerikaan die in een kerncentrale werkt

Poster: tom-j

nee dat mag?volgens mij?niet! ze MOETEN altijd een reden hebben voor zoiets! als ze zoiets aan je vragen,?zou?ik ook altijd eerst vragen waarom ze dat willen weten. waarschijnlijk dachten ze dat je dronken was ofzoCool. ze moeten ook een reden hebben om om ID te mogen vragen. ik vraag altijd waarom ze hem willen (meestal geef ik hem daarna ook, je kunt ze beter te vriend houden).

Volgens mij mag de politie altijd om je idee vragen, wel of geen rede.
Daarom moet je ook vanaf je 12? altijd je idee bij hebben
www.moonentertainment.nl
User edit by djmamo on 21-07-2009 @ 12:17:42 (100%)
tom-j    posted on 21-07-2009 12:16
Poster: djmamo

Ik zou dat ook doen bij een bier drinkende Amerikaan die in een kerncentrale werkt

Cool
Crazy    posted on 21-07-2009 12:46
Je mag de politie ook om hun ID vragen, wanneer ze het aan jou vragen, en die horen ze dan ook te laten zien.
User edit by Crazy on 21-07-2009 @ 12:46:27 (40%)
Julemac    posted on 21-07-2009 12:59
mamo is right, politie mag dr altijd om vragen, en dan mag je hun ook weer vragen of ze wel echt van
de cops zijn
Stefjuuh    posted on 21-07-2009 13:07

Je had ook ff kunnen vragen waarom, een agent hoort je in dat geval je dat netjes te vertellen..
ccc    posted on 21-07-2009 13:10
Ik had gevraagd waarom het was en er was eerder een melding gekomen dat er op die plek rotzooi was getrapt.
Het was de eerste keer in mijn leven dat ik er zat dus ik vond het gewoon vervelend en vroeg me af of dat uberhaupt wel mocht meteen alles noteren. Ik heb maar niet aan hem gevraagd of ik mocht weigeren want dan krijg je weer zo'n vervelende situatie. Cool

Nu staan men gegevens weer ergens geregistreerd.
User edit by ccc on 21-07-2009 @ 13:11:26 (71%)
Convert    posted on 21-07-2009 13:13
TE KOOP: DAP AUDIO TL-850
KLIK HIER!
User edit by Convert on 21-07-2009 @ 13:14:03 (5%)
ccc    posted on 21-07-2009 13:48
In dit filmpje zie je van die gasten zo'n speaker boven hun hoofd houden. In de vorm van een soort trolley.

http://www.youtube.com/watch?v=rRtT3Yl0Wi8

Iemand enig idee waar zo iets te verkrijgen is? Want dat lijkt me wel handig voor mijn Ipod. Cool
justjustin    posted on 21-07-2009 14:12
In dit filmpje zie je van die gasten zo'n speaker boven hun hoofd houden. In de vorm van een soort trolley.

http://www.youtube.com/watch?v=rRtT3Yl0Wi8

Iemand enig idee waar zo iets te verkrijgen is? Want dat lijkt me wel handig voor mijn Ipod. Cool

leuke dingen kan je helaas niet helpen Winking my eye...
djmamo    posted on 21-07-2009 14:45
en daarom wil ik een speler met hot cue
Dan kan ik ook dit nog doen

De T**ring
www.moonentertainment.nl
justjustin    posted on 21-07-2009 14:56
Poster: djmamo
en daarom wil ik een speler met hot cue
Dan kan ik ook dit nog doen

De T**ring

leuk maar hij zit er ook een paar x flink naast...ik heb betere gezien...

Edit: 2e is beter...maar houdt ie ook geen 2 uur vol Winking my eye...Ik wordt er niet echt warm van...
User edit by justjustin on 21-07-2009 @ 15:00:07 (47%)
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

96 Users online: 13 Guests (83 Unknown)
Pages generated today : 9.580
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.681.678