Poster: justjustin
Shit! volgend jaar toch maar naar extrema-outdoor...Was te vet om te zien ( vet door bnn in beeld gebracht)...
Poster: Tekhead
kan je beter zo een goede draagbare versterker met boxen kopen die voorzien is van een ipod dockstation, klinkt 100x beter dan zo'n prulle speakertjes.
Poster: Xitrate
@CCC Kijk eens naar de X-MiniMax speakers!
Poster: Tomazos
pfff,
?
ja joh, die meiden en al die passoa Jus/malibu cola de hele avond...
wat een kut leven heb ik hier:P
ja joh, die meiden en al die passoa Jus/malibu cola de hele avond...
wat een kut leven heb ik hier:P
Poster: ccc
Gister zat ik samen met een vriend buiten op een bankje. We waren aan het wachten op iemand anders om ze richting de stad te? gaan.
Komt er opeens politie langs, en stelde allerlei vragen wat we er deden en schreef onze gegevens op.
Nu is mijn vraag, weet iemand of dit zomaar mag?
Poster: Crazy
Ze mogen wel je i.d vragen, voor het geval ze iets niet vertrouwen, hebben ze bij mij al 11x geflikt. Zie ik er zo verdacht uit...:O
Poster: tom-j
nee dat mag?volgens mij?niet! ze MOETEN altijd een reden hebben voor zoiets! als ze zoiets aan je vragen,?zou?ik ook altijd eerst vragen waarom ze dat willen weten. waarschijnlijk dachten ze dat je dronken was ofzo. ze moeten ook een reden hebben om om ID te mogen vragen. ik vraag altijd waarom ze hem willen (meestal geef ik hem daarna ook, je kunt ze beter te vriend houden).
Poster: djmamo
Ik zou dat ook doen bij een bier drinkende Amerikaan die in een kerncentrale werkt
Gister zat ik samen met een vriend buiten op een bankje. We waren aan het wachten op iemand anders om ze richting de stad te? gaan.
Komt er opeens politie langs, en stelde allerlei vragen wat we er deden en schreef onze gegevens op.
Nu is mijn vraag, weet iemand of dit zomaar mag?
In dit filmpje zie je van die gasten zo'n speaker boven hun hoofd houden. In de vorm van een soort trolley.
http://www.youtube.com/watch?v=rRtT3Yl0Wi8
Iemand enig idee waar zo iets te verkrijgen is? Want dat lijkt me wel handig voor mijn Ipod.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.