Goedkoop mengpaneel (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJArtixa    posted on 24-06-2009 21:25
Ik zoek een goedkoop mengpaneel (niet 2de hands) tot 450 euro
want ik heb namenlijk niet genoeg geld, ik heb nu gewoon een DJ Control MP3 maar ik wil dit uitbreiden. Ik heb ondertussen al cd spelers gevonden de Koolsound CDJ-600. Maar ik heb een mengpaneel nodig en ik heb niet genoeg geld en ik kan niet meer lang wachten. Ik zit te denken aan een Hercules RMX DJ Console maar daar kunt je geen effecten op spelen. Dus weet iemand een goedkoop mengpaneel van rond de 450 euro waar je effecten bij hebt

What do you think about Goedkoop mengpaneel ??

Vote :   

Didier_Deluxe    posted on 26-06-2009 09:28
Poster: TheDutchDecks
Poster: Didier_Deluxe
Komt eerder omdat ze goeie marketeers hebben, en niet noodzakelijk goeie gear.

moet je me toch even uitleggen dan, als je alleen goeie marketeers hebt en toch?maar?een redelijk product?verkoopt houd het toch een keer op. en bovendien waarom kiest iedereen dan toch voor pioneer ook al zijn ze zo duur. voorbeeld he, als er iets veel beter zou zijn dan een mk3 waarom kom je die dan nergens tegen.. Pioneer is gewoon een ander woord voor kwaliteit,
en je hoeft geen fanboy tezijn om dat te zeggen.

Dat is dan jouw mening tegen de mijne, daarom is het ook een mening...
Om een ander voorbeeld te geven, Nederlanders zijn er ook sterk in, neem nu jullie bier (Heineken) en jullie kaas, die vind je tot in de VS terug..
Dat komt ook niet omdat ze zo onwaarschijnlijk lekker zijn he, er zijn in Belgi? en waarschijnlijk in Nederland ook vele betere bieren en kazen dan diegene die nu zo gepromoot worden.
Dus het feit dat je er enkel de minder goede en bekendere bieren en kazen tegenkomt wil gewoon zeggen dat daar beter en meer reclame voor gemaakt wordt.
En je zegt het zelf, waarom zou je g??n Pioneer kopen? Je vind toch nergens iets anders...
Wel en als iedereen zo reageert, wat ook gebeurt, dan koopt iedereen Pioneer natuurlijk.
Ik zeg zeker niet dat Pioneer een slecht merk is, ik bedoel enkel dat er voor dat geld steeds een beter en meestal zelfs goedkoper alternatief is, maar dat de meeste, vooral jongere en beginnende, DJs enkel het "heilige" Pioneer willen.
cross-over    posted on 26-06-2009 11:33
Het heeft inderdaad alles met marketing en image te maken.

vroeger was alles technics 1200 TT's en die zijn toen vervangen/aangevuld door pioneer??(die maakte volgens mij als eerste cd spelers die benaderde wat je ook met de 1200 kon, pitch enz...).

Daar hebben ze een naam mee opgebouwd en in het verlengde daarvan ook de overige producten goed in de markt gezet.

Maar het is net als met auto's BMW en Mercedes zijn de gewilde topmerken maar toch neem je genoegen met een mindere auto, gewoon omdat je wilt rijden en niet genoeg geld hebt voor top-klasse.

Met dj-stuff is het net zo, hoeveel wil en kun je uitgeven aan gear.
Een koolsound, behringer, reloop, mackie of pioneer doen allemaal wat ze moeten doen. Mixen.
Alleen is de kwaliteit en verwachte levensduur anders.

Kijk gewoon in de prijsklasse die je zoekt naar de beste reviews.
http://soundcloud.com/lau-daniels
WalterRavensberg    posted on 26-06-2009 14:15
kijk een snaar aanbiedingen van Numark od denon... daar is nieuw aardig wat in te krijgen..

This is an old Topic

No new postings for 5.024 days.
 Post CommentThat would be 167.5 months
or a whopping 13.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

68 Users online: 2 Guests (66 Unknown)
Pages generated today : 11.034
Most visitors online this month : 184
Lifetime Pageviews since 2003 : 208.932.790

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy