Poster: TheDutchDecks
Poster: Didier_Deluxe
Komt eerder omdat ze goeie marketeers hebben, en niet noodzakelijk goeie gear.
moet je me toch even uitleggen dan, als je alleen goeie marketeers hebt en toch?maar?een redelijk product?verkoopt houd het toch een keer op. en bovendien waarom kiest iedereen dan toch voor pioneer ook al zijn ze zo duur. voorbeeld he, als er iets veel beter zou zijn dan een mk3 waarom kom je die dan nergens tegen.. Pioneer is gewoon een ander woord voor kwaliteit,
en je hoeft geen fanboy tezijn om dat te zeggen.
Dat is dan jouw mening tegen de mijne, daarom is het ook een mening...
Om een ander voorbeeld te geven, Nederlanders zijn er ook sterk in, neem nu jullie bier (Heineken) en jullie kaas, die vind je tot in de VS terug..
Dat komt ook niet omdat ze zo onwaarschijnlijk lekker zijn he, er zijn in Belgi? en waarschijnlijk in Nederland ook vele betere bieren en kazen dan diegene die nu zo gepromoot worden.
Dus het feit dat je er enkel de minder goede en bekendere bieren en kazen tegenkomt wil gewoon zeggen dat daar beter en meer reclame voor gemaakt wordt.
En je zegt het zelf, waarom zou je g??n Pioneer kopen? Je vind toch nergens iets anders...
Wel en als iedereen zo reageert, wat ook gebeurt, dan koopt iedereen Pioneer natuurlijk.
Ik zeg zeker niet dat Pioneer een slecht merk is, ik bedoel enkel dat er voor dat geld steeds een beter en meestal zelfs goedkoper alternatief is, maar dat de meeste, vooral jongere en beginnende, DJs enkel het "heilige" Pioneer willen.