Poster: BoydGrift
Ik vindt 450 euro voor een mengpaneel niet goedkoop.
Waarom een hercules rmx kopen, wil je nog steeds een midicontroller dan?
Als DJ-mixer zou ik zeker kijken naar een Reloop rmx40-DSP Blackfire.
Poster: TheDutchDecks
als je Hercules noemt moet ik even laggen, want dat werkt niet het hapert en doet alles 2 tellen later dan dat je wilt. als je toch bij Digital gear wilt blijven kijk dan even naar de Reloop Digital Jockey 2.
de rest heeft het allemaal over de RMX 40 dat is een 4 kanalen mixer,
waar je dus altijd nog op uit kunt breiden (dat zou ok mijn keuzen zijn)
maar?als het?een?2 kanaal's mixer?wort zou ik kijken voor de?DMJ-400
Poster: b-shock
Reloop IQ2 is beter dan de DJM 400 waarom toch altijd pioneer? het is wel goed enzo maar de DJM 400 is ook niet meer de nieuwste van het nieuwste de reloop iq 2 voeldoet MINIMAAL aan de eisen va nde DJM 400.
Poster: DjVictorF
Oja: Ik heb hier nog een denon dn-x1500 te koop staan! voor 350 euro is hij van jou! Voor intresse moet je maar even een pm sturen
Poster: djdolivieiraPioneer kom je wel overal tegen!!!!!Komt eerder omdat ze goeie marketeers hebben, en niet noodzakelijk goeie gear.Die X-1500 is anders ook niet mis.
Poster: Didier_DeluxePoster: djdolivieiraKomt eerder omdat ze goeie marketeers hebben, en niet noodzakelijk goeie gear.Die X-1500 is anders ook niet mis.
moet je me toch even uitleggen dan, als je alleen goeie marketeers hebt en toch?maar?een redelijk product?verkoopt houd het toch een keer op. en bovendien waarom kiest iedereen dan toch voor pioneer ook al zijn ze zo duur. voorbeeld he, als er iets veel beter zou zijn dan een mk3 waarom kom je die dan nergens tegen.. Pioneer is gewoon een ander woord voor kwaliteit,
en je hoeft geen fanboy tezijn om dat te zeggen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.