Mijn rode HP
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Nood    posted on 21-06-2009 17:26
Beste DJR,

Na hier vele creatievelingen aan het werk gezien te hebben, ben ik op het idee gekomen om ook eens iets creatiefs te doen.

Ik ben de trotse eigenaar van een Stanton DJpro2000 koptelefoon, prachtig geluid, maar ik was de (zilvere) kleur een beetje beu. Daarom heb ik hem in het knalrood gespoten!

DJpro2000 red

Zeg eens wat je er van vindt, ik kan tegen kritiek Cool

What do you think about Mijn rode HP ??

Vote :   

freezer    posted on 21-06-2009 17:29
past mooi bij je spiderman masker
wannes951    posted on 21-06-2009 17:31
mooi gedaan, origineel alleszins
DjVictorF    posted on 21-06-2009 17:44
hij past inderdaad zo goed bij je spiderman maskerCool.
Mag ik vragen hoe je hem hebt gespoten? gewoon alles goed afgeplakt en hoppa spuitbus erover?
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Stefjuuh    posted on 21-06-2009 17:45
Foto is niet superscherp, maar het ziet er wel heeeel netjes uit!
Xtremer    posted on 21-06-2009 17:58
Netjes gespoten! Jammer dat de letters niet rood zijn, maar die kun je ook met een stift doen tochSmile?
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Convert    posted on 21-06-2009 17:59
Zeer netjes gedaan, ziet er leuk en orgineel uit! Winking my eye
Roov    posted on 21-06-2009 18:08
Super vet man! Hoe heb je dat gedaan?
Nood    posted on 21-06-2009 18:11
@DJVictorF: Nee, er kom iets meer werk bij kijken. Eerst volledig uiteen prutsen, dan de oude kleur wegschuren, dan een primer erover omdat de kleur niet rechtstreeks op kunststof blijft zitten en dan pas spuiten met kleur. Uiteraard de zwarte delen afplakken:p

@Xtremer: ik ga de letters zo laten denk ik, om toch nog iets van het oude model te bewaren:d
Winston    posted on 21-06-2009 18:19
Netjes, maar hoe gedaan is ook mijn vraag.
Tic Toc
Snoey    posted on 21-06-2009 18:34
Het spuitwerk is netjes, maar de kleur is echt afschuwelijk.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Nood    posted on 21-06-2009 18:40
Voor iedereen die wil weten hoe:

Eerst haal je je HP volledig uit elkaar, let op want er zitten een paar zeer kleine onderdeeltje bij.
Als alles uiteen gehaald is bekom je een losse HP die enkel aan elkaar hangt door een elektriciteitskabeltje(, deze durfde ik niet lossmaken aangezien ik geen held ben in solderen), als je kan solderen maak je het een pak makkelijker.
Daarna plak je alles dat niet rood mag zien af, je speakers steek je in plastic zakjes enz
Dan begint het meest intensieve klusje, het afschuren van de vorige verflaag.
Als dat gebeurd is moet je alles even goed afstoffen en kan je beginnen met spuiten.

Ik heb eerst een primer voor kunststoffen gebruikt omdat anders de kleur zou afgaan, als die erop zit moet je 1 ? 2 uur wachten om dan je kleur aan te brengen.
Dan moet je ongeveer 24uur wachten tot de verf volledig gehard is en dan vijs je hem helemaal terug in elkaar.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

58 Users online: 16 Guests (42 Unknown)
Pages generated today : 1.342
Most visitors online this month : 98
Lifetime Pageviews since 2003 : 232.035.955