Poster: Lead
Nope, gaan niet vaak kapot. Alleen de cue knop wordt nogal eens verrot geslagen door DJ's die geen controlle hebben over hun vingers
Poster: Winston
Inderdaad, daarom ben ik voorstander van de 'quick return', want op een jog is weinig stuk te slaan.
Poster: danielvds
Tijdje dit topic niet gevolgd omdat ik op vakantie was in Calella! (Wat echt top was!!!) Maargoed m'n cd spelers heb ik nog steeds niet weggebracht ivb met andere belangrijkere dingen.. Maandag breng ik ze weg en dan hoor ik het wel wat het probleem nou precies is. Hoop in ieder geval dat het niet te duur wordt![]()
@Darryl765:
Als je een MK2 kan krijgen voor een leuk prijsje zou ik die niet laten schieten..
Poster: Darryl765
Ik heb mijn Stantons verkocht en ik kan 2x CDJ 1000 MK2, krasvrij, zeer weinig gebruikerssporen, 100% voor 1200 krijgen. Nette prijs toch? Morgen heb ik ze.
Poster: Mixt-Ape
Alles kan natuurlijk ooit kapot gaan, maar deze decks zijn over het algemeen heel erg betrouwbaar. Het hangt er natuurlijk vanaf hoe ermee om gegaan is, want er zijn wel DJ's (zoals Lead zegt) die als een ZOT op die knoppen rammen!
Poster: WalterRavensberg
even voor de duidelijkheid: een track start niet sneller als je harder op[ de knoppen ramt.
Poster: danielvds
Tijdje dit topic niet gevolgd omdat ik op vakantie was in Calella! (Wat echt top was!!!) Maargoed m'n cd spelers heb ik nog steeds niet weggebracht ivb met andere belangrijkere dingen.. Maandag breng ik ze weg en dan hoor ik het wel wat het probleem nou precies is. Hoop in ieder geval dat het niet te duur wordt![]()