Poster: Dj_Fantasy
Traktor Scratch Duo..Waarom?SSL heeft geen effecten, lijkt nogal speelgoed achtig qua layout en werkt persoonlijk niet zo heel fijn..Zonder een Rane hardware ben je er niets mee, ofja enkel 1 decks.Traktor Scratch Pro, Teveel effecten voor mij, en 4 decks zal ik toch NOOIT niet gebruiken.Waarom Traktor Duo dan?Werkt fijn, overzichtelijke layout, alle effecten die je meestal gebruikt.Je bent er zonder een Audio 4 ook nog steeds iets mee, enkel niet voor Time Code dan.Ook omdat als je upgrade ooit naar Traktor Pro, deze maar 100 euro kost, en je Audio 4 werkt voor time code,als en alleen ALS je dan ook 2 decks gaat mixen.
Poster: wannes951
oh, het lijkt me wat onhandig
edit: met serato kan je ook je eigen ceu points bewaren , dat is wel handig
Poster: JuniorDDP
Het leuke aan serato (en dat is positief) is dat al je muziek gewoon op je pc staat en dat je alles manueel doet! Met Traktor werk je deels met je computer, wat het dj gevoel wat weggeeft vind ik!
Poster: wannes951
oh, het lijkt me wat onhandig
edit: met serato kan je ook je eigen ceu points bewaren , dat is wel handig
Poster: Twello
Ik ga waarschijnlijk over naar de Numark NS-7 dus voor mij word het overstappen van Traktor Scratch Pro naar Serato Itch, ik ga de effecten en beatjump wel missen denk ik
Poster: Dj_Fantasy
Zonder een Rane hardware ben je er niets mee, ofja enkel 1 decks.
Poster: JuniorDDP
at bambilaner: zoals iedereen hier zegt, met traktor doe je effecten op de pc, dus werk je met een pc, bij serato niet, plus serato is ook compatibel met denon en numark (ik heb het gevoel dat serato in belgie bekender en meer gebruikt wordt dan in nederland!
Poster: Bambilaner
Vind ik niet echt een argument, want op serato heb je gewoon geen effecten, vanzelfsprekend dus dat je je pc er ook niet voor geruikt. Ik gebruik traktor, en mijn effecten gebruik ik weinig, maar ik ben van plan een xone:1D aan te schaffen om dat wel meer te kunnen?doen. Dan doe ik nog altijd niet meer met mijn pc. Als de aangekondigde effecten voor serato zullen zijn, zal je ze ook ?f op je pc ?f met een midi-controller moeten bedienen. Een andere mogelijkheid zie ik niet.
Poster: SecaPoster: Dj_Fantasy
Zonder een Rane hardware ben je er niets mee, ofja enkel 1 decks.
Hoezo?zonder rane hardware ben je niets met serato?
Ben je iets met traktor zonder hardware?
( Offtopic:?Reloop Spin is volgens mij ook nog iets goeds, qua prijs/kwaliteitsverhouding )Traktor kun je 2 decks gebruiken ZONDER de Audio 8, en gewoon met je muis bedienen of met een midicontroller.Voor uit te sturen heb je danwel nog een externe geluidskaart nodig bv de maya usb.Voor Traktor SCRATCH, dus met time code heb je duswel een audio8 of audio 4 nodig!Bij Serato is het zo, dat je een rane hardware nodig hebt om ook zonder time code 2 decks te kunnen draaienen dat is vooral iets wat ik een nadeel vind aan Serato!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.