Problemen met iPhone
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

T_G    posted on 18-06-2009 18:28
Hebben jullie ook al 30 keer geprobeerd de update erop te zetten en dan aan het einde time-out fout met netwerkverbinding in iTunes terwijl je de internetverbinding al 30 keer geprobeerd, of heb je tips plaats ze a.u.b. hier!
DJ T_G | www.djtg.nl | DJ T_G

What do you think about Problemen met iPhone ??

Vote :   

sanderk    posted on 18-06-2009 18:51
Heb je een 3g ?
Luxx    posted on 18-06-2009 18:55
gejailbreaked?
www.mothermusic.nl
DJBernd    posted on 18-06-2009 19:36
wat maakt een jailbreak nu uit,
deze verdwijnt toch met een update en uw iPhone gaat er niet stuk aan.
Het kan gewoon zijn dat de severs het nog steeds druk hebben.

Welke iPhone heb je?
de 3G of de 1ste gen iPhone
Nvie    posted on 18-06-2009 19:50
Wat je kunt doen is ergens van internet de firmware afplukken, en dan je iPhone met deze firmware herstellen (appeltje+klik herstel in iTunes).
Prozei    posted on 18-06-2009 20:31
Poster: Nvie
Wat je kunt doen is ergens van internet de firmware afplukken, en dan je iPhone met deze firmware herstellen (appeltje+klik herstel in iTunes).
 Niet herstellen alleen als je alles kwijt wil. een herstel wist alles Shift-update doet wonderen.
Xtremer    posted on 18-06-2009 20:56
Zit zelf ook in de problemen met me 3G, net naar T-Mobile gebracht, was geen oplossing meer voor. Alles geprobeerd, zelfs DFU. Zie de volgende LINK

Het is dus een probleem in de update.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
T_G    posted on 18-06-2009 20:59
Ik heb iPhone 3G Black 8G, maar hij is nooit gejailbreaked of wat gewoon allemaal orgineel
dus ik egt niet begrijpen, zal wel allemaal het kut server probleem zijn
the-melody    posted on 18-06-2009 21:26
Op facebook hoor ik ook veel dat er een server time-out krijgt, ik zou gewoon rustig afwachten en nog eens opnieuw proberenCool
nils7    posted on 19-06-2009 01:30
iTunes heeft moeite er mee... mijn vader moest m opnieuw activeren zelfs wat niet werkte en nu zijn onze accounts verwisseld vage shit hehehe.
Heb nu een N97 om tijdelijk uit te testen maar qua touch ervaring kunnen ze nog veel van de iphone leren bij Nokia.
Ilja    posted on 19-06-2009 07:23
Gewoon iTunes opnieuw opstrarten, moet alles goed komen.
Xtremer    posted on 19-06-2009 07:52
Poster: Ilja
Gewoon iTunes opnieuw opstrarten, moet alles goed komen.

Maakt niets uit, is een probleem binnen de activatieserver.
LouisCasper    posted on 19-06-2009 08:47
Ik had dit probleem ook een tijdje met het updaten van mijn iPod Touch naar 3.0 maar de volgende dag deed hij het gewoon wel. Volgens mij heeft de iTunes store het er een beetje moeilijk mee omdat nu iedereen over de hele wereld die software aan het downloaden is.
http://www.louiscasper.com
Nvie    posted on 19-06-2009 08:52
Poster: Prozei
Niet herstellen alleen als je alles kwijt wil. een herstel wist alles Shift-update doet wonderen.

iTunes maakt toch back ups, dus dat maakt in principe niet zo heel veel uit.
Gery    posted on 19-06-2009 10:34
bij iedere nieuwe install of update moet de iphoen opnieuw worden geactiveerd.
er waren idd enkele problemen met de activatieserver Happy, laughing ?niks om zorgen over te maken.
Dit bericht is btw getypt vanop mijn macbook met iphone internet thetering :P
DJ - Producer
T_G    posted on 19-06-2009 11:22
nou in ieder geval staat nu 3.0 erop en ik ga ff verder kijken hoe ik er weer voor kan zorgen dat me gedownloade apps het weer gaan doen
Gery    posted on 19-06-2009 11:56
effe syncen met iTunes should do the trick, Apple heeft ongeveer een maand voor de invoering van OS3 geist dat alle apps met OS3 compatibel zouden zijn.
DJ - Producer
Xtremer    posted on 19-06-2009 13:50
Poster: Gery
effe syncen met iTunes should do the trick, Apple heeft ongeveer een maand voor de invoering van OS3 geist dat alle apps met OS3 compatibel zouden zijn.

Klopt, er zijn inmiddels heel wat Apps al geupdate. Verschillende IM Apps (MSN etc) komen binnekort met een Push update, lijkt me onwijs handig.

Vind OS 3.0 in iedergeval geen soepele update, veel mensen klagen over fouten in de software en problemen met de installatie.
Gery    posted on 19-06-2009 14:17
Ik heb ook wat problemen gehoord maar deze lagen allen bij de activatie, voor de rest nog geen bugs zelf tegengekomen.
gelukkig maar, aangezien ik een van de durvers was om vorige week reeds de GM seed te installeren :P
DJ - Producer
Mineral    posted on 19-06-2009 16:26
Ik heb geen enkel probleem gehad met updatenSmile
Prozei    posted on 19-06-2009 23:33
Poster: Xtremer

Klopt, er zijn inmiddels heel wat Apps al geupdate. Verschillende IM Apps (MSN etc) komen binnekort met een Push update, lijkt me onwijs handig.

Vind OS 3.0 in iedergeval geen soepele update, veel mensen klagen over fouten in de software en problemen met de installatie.
 bij mij ging de gm soepel. en de mensen zonder problemen hoor je niet
Tizio    posted on 20-06-2009 09:40
Die van mij, zefs met jailbeak op 2.2 doet het nu met 3.0 gewoon prima.. en vaag probleem wat je daar hebt, misschien een hard reset proberen? (home en aan/uit knop ingedrukt houden totdat het scherm uit gaan)
Xtremer    posted on 20-06-2009 10:14
Poster: Prozei
bij mij ging de gm soepel. en de mensen zonder problemen hoor je niet

Klopt, ik denk dat het mede door de install van de GM kwam. Met de GM deed me Wi-Fi al raar en kreeg ik rare fouten enzo. Na de install van de release versie werd het alleen maar erger.

Poster: Tizio
Die van mij, zefs met jailbeak op 2.2 doet het nu met 3.0 gewoon prima.. en vaag probleem wat je daar hebt, misschien een hard reset proberen? (home en aan/uit knop ingedrukt houden totdat het scherm uit gaan)

Ook gedaan, zelfs in DFU mode. Dat is 10 seconden de aan/uit knop en 20 seconden de home knop.

Heb totaal 7x gereset en de firmware opnieuw geinstalleerd, maar helaas zonder resultaat.
User edit by Xtremer on 20-06-2009 @ 10:16:21 (100%)
Gery    posted on 20-06-2009 10:41
Poster: Xtremer
Klopt, ik denk dat het mede door de install van de GM kwam. Met de GM deed me Wi-Fi al raar en kreeg ik rare fouten enzo. Na de install van de release versie werd het alleen maar erger.

Niks mis met de GM, ik heb hem nog steeds draaien en nog geen fouten tegengekomen.
de GM zou trouwens identiek zijn aan de officieele gereleaste versie, beide firmwares hebben immers zelfde build nummer
3.0 (7A341)
DJ - Producer
Xtremer    posted on 20-06-2009 11:13
KloptCool. Zit gewoon in me iPhone, wat me ook opviel toen ik deze kreeg (2e) dat het scherm anders was vergeleken met de 1e, minder contrast en af en toe haperde het ook iets.

Ik wacht het rustig af, binnen nu en 2 weken heb ik hem weer of een nieuwe.
Gery    posted on 20-06-2009 13:21
hopelijks voor jou een nieuwe! :P
DJ - Producer

This is an old Topic

No new postings for 5.791 days.
 Post CommentThat would be 193 months
or a whopping 15.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

235 Users online: 143 Guests (92 Unknown)
Pages generated today : 2.993
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.856.823