Poster: NvieNiet herstellen alleen als je alles kwijt wil. een herstel wist alles Shift-update doet wonderen.
Wat je kunt doen is ergens van internet de firmware afplukken, en dan je iPhone met deze firmware herstellen (appeltje+klik herstel in iTunes).
Poster: Ilja
Gewoon iTunes opnieuw opstrarten, moet alles goed komen.
Poster: Prozei
Niet herstellen alleen als je alles kwijt wil. een herstel wist alles Shift-update doet wonderen.
Poster: Gery
effe syncen met iTunes should do the trick, Apple heeft ongeveer een maand voor de invoering van OS3 geist dat alle apps met OS3 compatibel zouden zijn.
Poster: Xtremerbij mij ging de gm soepel. en de mensen zonder problemen hoor je niet
Klopt, er zijn inmiddels heel wat Apps al geupdate. Verschillende IM Apps (MSN etc) komen binnekort met een Push update, lijkt me onwijs handig.
Vind OS 3.0 in iedergeval geen soepele update, veel mensen klagen over fouten in de software en problemen met de installatie.
Poster: Prozei
bij mij ging de gm soepel. en de mensen zonder problemen hoor je niet
Poster: Tizio
Die van mij, zefs met jailbeak op 2.2 doet het nu met 3.0 gewoon prima.. en vaag probleem wat je daar hebt, misschien een hard reset proberen? (home en aan/uit knop ingedrukt houden totdat het scherm uit gaan)
Poster: Xtremer
Klopt, ik denk dat het mede door de install van de GM kwam. Met de GM deed me Wi-Fi al raar en kreeg ik rare fouten enzo. Na de install van de release versie werd het alleen maar erger.