Poster: wannes951
omdat goud snel smelt
Poster: Snoey
Waarom zou een cdj smelten als je die op een meubel van goud neer zet.
Poster: ThijsG
Dat is dan toch weer wat nieuws voor mij, in elk geval wordt mijn cdj geen 1026 graden:p.
Das het smeltpunt, goed wordt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel eerder zacht. Zo kun je van 1 gram goud een vierkante meter (!) bladgoud maken (om de zachtheid van het materiaal aan te geven).
Poster: ThijsG
Dat is dan toch weer wat nieuws voor mij, in elk geval wordt mijn cdj geen 1026 graden:p.
Verder zou ik meubel 1 op mijn kamer zetten
Poster: voltcontrol
Poster: wannes951
maar waarom zou je aan meubel ook van goud maken?
Poster:?Ran-D
Dit op m'n slaapkamer lijkt me wel strak!. Met zo'n mooie verhoging er onder en dat ik zo me kamer in kijk!?
Poster: BoydGrift
Ik vind nummer 1 heel erg mooi!
Maar dan met meer delen, om ook een laptop en nog een cdj te kunnen houden
Poster: main1 & 3 zijn ook te koop
1 of 3 zijn super vet als je ze groter maakt maar 4 zou juist weer vet zijn als je m kleiner maakt. iemand misschien idee?n om n 'bouwplan' te maken van 1 en 3?(aangezien je 2 en 4 ook in de winkel kan kopen)
Poster: voltcontrolPoster: ThijsG
Das het smeltpunt, goed wordt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel eerder zacht. Zo kun je van 1 gram goud een vierkante meter (!) bladgoud maken (om de zachtheid van het materiaal aan te geven).
ligt aan het karaat! als jij 24 karaats goud hebt, tja dat is zacht ja! maar een baar goud is volgens mij gewoon kei hard hooren 18 karaats goud is ook?mooi voor een booth (mocht iemand zo gek zijn om het echt te doen) en veel minder zacht (18/24 deel goud 6/24 deel ander metaal?(ben even kwijt welke)).?
Poster: jannickvmaar bij 1 en 3 wil ik het graag groter dus moet ik t zelf maken
1 & 3 zijn ook te koop
Poster: Snoey
Kan je me wel dom uitlachen, maar daar beantwoord je me vraag niet mee!?
Poster: Delcone
Geen van beide :P ik maak mooi me eigen meubel
Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.