Hee, het is weer al een hele tijd geleden dat ik hier ben geweest mede omdat ik mega druk was met verbouwingen , zo ook nu een mooi bureua voor de Dj booth. dus ik was daar lekker mee bezig , en alles aangesloten. nu wou ik het ook op de pc aansluiten zodat ik wat meer decks kan gebruiken dan 2x radius1000 ( die midi zijn ) dus VDJ er op gezet, en op de website van American Audio stond een Midi map file van de radius1000 voor vdj. maar nu werkt er geen 1 toets.
ook heb ik nergens in vdj een channel moeten toewijzen. iemand bekend met dit?
What do you think about Probleem met VDJ/radius1000 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
de Radius 1000 is een CD speler, de Radius 2000 een Midi speler, Maar de Radius 1000 heeft wel midi functies.
hep je gedacht aan het knopje waar MIDI op staat? mischien dat dat helpt
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
User edit by Estacy on 15-06-2009 @ 08:08:10 (27%)
This is an old Topic
No new postings for 5.597 days. Post CommentThat would be 186.6 months or a whopping 15.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.