Poster: matezo En kan dom klinken maar hoe maak je zoon pentgatverbinding als ik vragen mag?En zou nog iemand een duideleijk voorbeeld kunnen geven hoe ik dan juist die cdj's en tt en mxier kan inbouwen?
Poster: matezoZoals reeds gezegd: D(e)uvels en houtlijm.
-Is er een mogelijkheid om zonder nagels te werken?
Poster: matezo-Hoe kan je een bocht in hout maken Planken buigen kan dmv stoom en op nog een paar manieren, MDF en multiplex gaat bijna niet, zoals eerder gezegd kan je ingezaagd MDF kopen om bochten te maken, je zou ook MDF'hoekprofiel' kunnen gebruiken wat VEEEL goedkoper is, maar je kan dus geen grote bochten maken daarmee. (onderstaand meubeltje zou bijv moeten lukken met hoekprofiel [of met een frees])Poster: matezo-Hoe bouw je led verlichting in ? Gaatjes/sleuven boren/openlaten en LEDS erin oid. (duh?)Poster: matezo-Hoe kan je je cdj of tt's inbouwen. Gaten in de plaat voortekeken en uitzagen OF losse stroken om uit de plaat halen om 'om' de apparaten heenbouwen. Scheelt je veel hout.
Poster: matezo-om gaten voor de apparatuur te snijden (tt of cdj's) doe je dit het beste met een figuurzaag?
Ik gebruik een decoupeerzaag voor het thuiswerk, het groffe werk laat ik bij de bouwmarkt doen, daar hebben ze altijd wel een grote zaagtafel staan. Scheelt wederom veel werk.Poster: matezo-is er een mogelijkheid om heel de booth te laten zweven zonder steunpoten.
Ja. Dan moet je de muur je meubel laten dragen (ijzerwerk in de muur dus), hieronder een goed voorbeeld:
Poster: voltcontrol
Poster: cccdit ziet er echt fuuuucking vet uit
Wat een ontzettend geil meubel.
Waar heb je die foto vandaag gehaald als ik vragen mag, ik ben namelijk wel benieuwd hoe dat met de ophanging van dit meubel is gedaan.
Poster: ccc
Wat een ontzettend geil meubel
Poster: matezo
als iemand zich hierin is creatief wil laten gaan als jullie zoo vriendlijk zouden zijn
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.