verschil digital jockey 1&2
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

dondanielo    posted on 13-06-2009 20:39
ik was ik heb net op de reloop site de digital jockey 2 gezien die er?wel leuk uitziet.
ik ben van plan de interface edition te kopen, maar ik weet niet of ik voor de eerste of 2e versie moet gaan. Cool

weet iemand precies wat de verschillen tussen versie 1 & 2 zijn ?
ik zag dat de 2e touch-sensitive platters heeft. heeft de eerste dat ook?
ik heb dan wel de technise specs gelezen, maar ik bedoel meer zo kwa knoppen/mogelijkheden/programmas die je ervoor kan gebruiken?

grtn: don
User edit by dondanielo on 18-06-2009 @ 22:43:04 (18%)

What do you think about verschil digital jockey 1&2 ??

Vote :   

dondanielo    posted on 18-06-2009 22:43
kick
DJArtixa    posted on 02-07-2009 22:51
kwaliteit denk ik
Esmee    posted on 03-07-2009 08:38
Poster: dondanielo

ik zag dat de 2e touch-sensitive platters heeft. heeft de eerste dat ook?

nee Winking my eye

verder weet ik eigenlijk ook geen verschillen.
dani    posted on 13-11-2009 13:47
uhm de 1(goedkopere) heeft geen geluidskaart, waardoor je niet kan voorluisteren en de duurdere versie dus wel. Das het verschil in het kortThumbs Up

gr dani
tairip    posted on 13-11-2009 14:00
Poster: dani
uhm de 1(goedkopere) heeft geen geluidskaart, waardoor je niet kan voorluisteren en de duurdere versie dus wel. Das het verschil in het kortThumbs Up

gr dani

Kijk, 1e post en gelijk een bevredigend antwoord. Dat is waar we als DJR mods en admins erg blij mee zijn! THNX
qntr0l    posted on 13-11-2009 17:48
Poster: dani

gr dani

Om deze post maar even aan te vullen. De digital jockey 2 heeft twee versies, de interface en de controller versie. De controller editie heeft ook geen geluidskaart aan boord, maar is dan ook ongeveer 100 euro goedkoper. Wat het verschil tussen de digital jockey 2 controller editie en de digital jockey 1 is weet ik zo niet.?
-FLoriZ-    posted on 25-11-2009 16:15
Klein kickje, maar ook de 1 heeft een Controller en een Interface edition. ( Wat Dani dus fout had/fout uitlegde naar mijn idee...)
Verder heeft de 2 4 knopjes meer. Aan de touch sensitive jogwheels schijn je niks te hebben, volgens een revieuw@Aboutdj
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
niiicola    posted on 25-11-2009 16:41
Poster: -FLoriZ-
Aan de touch sensitive jogwheels schijn je niks te hebben, volgens een revieuw@Aboutdj

Ik zei het je toch -_-

Het grootste verschil is idd dat je bij de 2 uit IE edition en controller kan kiezen, de 1 heeft gewoon standaard geen interface Thumbs Up
Gewoon.
-FLoriZ-    posted on 25-11-2009 19:06
Poster: niiicola

Ik zei het je toch -_-

Het grootste verschil is idd dat je bij de 2 uit IE edition en controller kan kiezen, de 1 heeft gewoon standaard geen interface Thumbs Up
  Ook de 1 is er met interface. Kijk maar bij newline.
Esmee    posted on 25-11-2009 21:12
sorry maar de 1e en 2e zijn beiden in een interface en niet interface versie te krijgen... dus het is echt allemaal onzin wat jullie zeggen hierboven.
-FLoriZ-    posted on 25-11-2009 21:15
Poster: Esmee
sorry maar de 1e en 2e zijn beiden in een interface en niet interface versie te krijgen... dus het is echt allemaal onzin wat jullie zeggen hierboven.
  Correctie: Wat Niiicola zei.
Ik heb namelijk de 1 interface edition binnekort.
Bawb    posted on 25-11-2009 23:25
Ik snap 'draaitechnisch' niet waarom ze uberhaubt de controller editions maken zonder geluidkaart en voorluister optie.
Cyspoz    posted on 26-11-2009 01:20
Via google zul je wel op about dj uit komen. Daar hebben ze recent de tweede versie bekeken en daar wordt voornamelijk ingegaan op de verschillen. Er waren niet veel verschillen dacht ik, niet in zeer bruikbare zin voor de eindgebruiker. Als er een groot verschil tussen versie 1 en 2 zit, zou ik voor 1 gaan.
niiicola    posted on 26-11-2009 07:14
Poster: -FLoriZ-
Correctie: Wat Niiicola zei.
Ik heb namelijk de 1 interface edition binnekort.

Huh...? Nu snap ik het niet meer, ik had echt duidelijk verstaan dat jij de 2 IE kreeg...
Gewoon.
Prozei    posted on 26-11-2009 17:01
ik zie hier veel mis verwarring ontstaan in dit topic.

het grootste verschil zit hem in de bijgeleverde software
op de rdj2 zijn geen grote wijzigingen aangebracht.
alleen de touchsensitive jog's
bij de rdj2 zit recentere versie van traktor le bij geleverd.
het grootste verschil hiervan merk je in je portomonee als je wil gaan upgraden naar traktor pro

bij de digital jockey 1 zit reloop spin en traktor 3 le
een upgrade naar traktor pro kost 129?

bij de digital jockey 2 zit traktor le?
een upgrade naar traktor pro kost 69?

maar omdat winkels van hun oude spullen af moeten is de rdj1 een stuk goedkoper als de rdj2
en vallen deze kosten tegen elkaar weg.

en er zijn idd zowel van de rdj1 als rdj2 een controller en een interface dj.

Mod edit by Prozei on 26-11-2009 17:17 (48%)

This is an old Topic

No new postings for 5.556 days.
 Post CommentThat would be 185.2 months
or a whopping 15.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

73 Users online: 25 Guests (48 Unknown)
Pages generated today : 20.346
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.688.361