Poster: CrazyAl geprobeert, elke mogelijke brandsnelheid ( nja een hoop iig. ) geprobeert ( kostte me zo'n 50 schijfjes -_- )
Misschien je brandsnelheid verlagen?
Enigste wat me te binnen schiet.
Poster: djdolivieiraAltijd al deze gehad, Verbatim vind ik het beste merk voor schijfjes. Heb een poosje met Hema cd's geprobeert maar die werkten ook niet.
En die schijfjes die die daarvoor wel las doen die het wel.
Poster: -FLoriZ-
Altijd al deze gehad, Verbatim vind ik het beste merk voor schijfjes. Heb een poosje met Hema cd's geprobeert maar die werkten ook niet.
Poster: EstacyDenk het niet, dat ding is nu bijna 4.5 jaar oud.
klopt. las er even overheen. heb je nog garantie?
@Tom-J; Sorry, verkeerd getypt. Maxell 700mb cd-r was de enige die ooit werkte.
Citronic klantenservice geeft na 3 weken nog steeds niet thuis.
Poster: XtremerMet vuil voor de laser zouden de ''gewone'' cd's het toch ook niet doen?
Oplossingen:
- Koop CD's van een bekend merk als Philips of Sony, let vooral op de datalaag, op originele CD's zit een vrij dikke data laag (achterkant van de CD). Als je er gemakkelijk doorheen kunt kijken is de datalaag te dun en gaat de CD ook minder lang mee.
- Brand deze CD's op een snelheid van 8x, het liefst zo laag mogelijk.
- Werkt het nog steeds niet dan raad ik je aan om naar een Citronic dealer te gaan en de speler te laten controleren. Het kan zijn dat de speler een optater heeft gehad of er zit vuil voor de laser.
Poster: niiicola
Nej, er bestaan volgensmij?veel meer brandsnelheden!
Poster: LuxxKijk maar op Nero.
noem jij die voor mij eens op dan..
ik ken volgens mij alleen:
4x, 8x, 12x, 24x, 52x ? iets in die richting? weet niet waar jij je overige 46 snelheden vandaan tovert
Met vuil voor de laser zouden de ''gewone'' cd's het toch ook niet doen?
Poster: Xtremer
Nogmaals, hangt van de kwaliteit CD af.
Ik had bij mijn oude CD speler stof voor de laser, bij originele discs deed hij het zonder problemen, bij copie of brand niet.