Poster: Leboe
Latency stond op 5.5. Heb hoger geprobeerd maar dat werkte niet. Nu weer terug op 5.5 en heeft net ruim een uur zonder problemen gedraaid. CPU balkje komt niet verder dan zo'n 15%.
Heb wel gemerkt dat ie het alleen doet als ik op full-screen draai.
Kan het daar wat mee te maken hebben??
Ben blij mat de xone, maar mis wel de stabiliteit. Kan het me niet veroorloven ergens op een feest zonder muziek te staan...
Wat zou ik minimaal nodig hebben wil ik zonder problemen kunnen blijven draaien? (eventueel een nieuwe laptop)
Poster: Leboe
Nou, vanmiddag heeft ie de hele middag op 4 decks in loops gedraaid.
Zolang ik niet in full screen draai lijkt het goed te gaan...
Ik snap er niets van.
Ik gebruik overigens de ingebouwde geluidskaart uit de xone4d. Ik moet zegggen, dat klinkt echt geweldig!! De geluidskaart in mijn laptop staat uit. Die is dus niet in gebruik.
Enne, ik ben niet Dennis. Ga wel even op op het NI forum kijken, bedankt voor de tip!!
Poster: mrwhoopie
Time to go Mac.Als je stabiliteit wil....
Poster: focus
[als het mag ff snel offtopic]
Waar heb jij dat op t net gevonden je laptop voor audio te tweaken? Zoek ik nl ook.
[sorry voor kleine offtopic]
Maar Traktor moet inderdaad gewoon stabiel kunnen draaien op Win.
Ik gok echt op een Videokaart issue, ivm je fullscreenmode.
Trouwens, is gewoon 'maximaliseren' geen optie ipv fullscreen, of heb je dan het probleem nog?
Anders biedt dat misshcien uitkomst, omdat het bijna net zo groot is maar toch windowed.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.