opname apparatuur
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

wannes951    posted on 11-06-2009 23:23
hallo iedereen,
ik? ben nog een beginnende dj en ik neem soms wel een mixje op, dit doe ik voorlopig door mijn laptop aan te sluiten met mijn mengpaneel ( rca naar jack), van een uitgang van men mangpaneel naar de microfoon ingang, van software gebruik ik dan audacity.
heeft er iemand suggesties zodat ik stereo kan opnemen, dan bedoel ik hardware en software suggesties?
thnx wannes

What do you think about opname apparatuur ??

Vote :   

timmy90    posted on 11-06-2009 23:27
je hebt van jb systems een apparaatje dat je op de record uitgang van je mengpaneel aansluit en ook via audiocity opneemt,

of ikey, nogal duur maar een toppertje, dan neem je op op je usb stick/i pod/...
DENON-DJ-Benelux    posted on 11-06-2009 23:44
De PMD620 van Marantz Professional, een professionele audio recorder met SD card.
Sluit hem aan op de line-out van je mixer en neem direct op in MP3 tot 320 kbps of ongecomprimeerd in WAV.

Stuur een mail via www.mennegat.nl voor een dealer bij jou in de buurt.

Marantz PMD620
timmy90    posted on 11-06-2009 23:50
Poster: DENON-DJ-Benelux
De PMD620 van Marantz Professional, een professionele audio recorder met SD card.
Sluit hem aan op de line-out van je mixer en neem direct op in MP3 tot 320 kbps of ongecomprimeerd in WAV.

Stuur een mail via www.mennegat.nl voor een dealer bij jou in de buurt.

Marantz PMD620

soms enig idee van een richtprijs?
tairip    posted on 12-06-2009 09:15
I-key plus is top apparaatje. Deze marantz is wellicht al weer aan de prijzige kant. Maar je zou nu gewoon op moeten kunnen nemen met je laptop in stereo. Je neemt mono op omdat je via je mic input doet! Dit is niet de goede manier, je moet je line in gebruiken!

Over opnemen met de PC zijn echt 14 miljoen topics, gebruik de search eens.

Zoals deze: ////www.djresource.eu/Forum/topic/12890/highlight/MIX%20OPNEMEN/
en nog veeeeeeel meer. Gewoon searchen op mix opnemen.

Graag in een ander topic verder om het overzichtelijk te houden.

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

91 Users online: 5 Guests (86 Unknown)
Pages generated today : 12.502
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 228.930.414