Poster: WimIk denk dat Lead hier juist het probleem aan haalt met hoe wil je ergens anders jouw muziek draaien als er een harddisk in moet.
Het idee op zich is leuk maar het geeft aardig wat praktische problemen.
Waarschijnlijk is de volgende versie met een gemakkelijk verwisselbare harddisk ?
Poster: Wim
Alleen zeker wel vreemd dat je geen cd's meer kan afspelen als de harddisk is gecrashed. Dit werkt toch onafhankelijk van elkaar ?
Poster: Lead
Och, ik denk dat dat wel meevalt, niet iedereen is Pioneer fan. HD spelers hebben een heel specifieke toepassing. Aangezien de harde schijf niet verwisselbaar is, geeft dit een praktisch probleem:
Stel dat ik moet draaien in een tent waar ze die HDX-en hebben staan, ik moet dan toch mijn muziek meenemen naar die tent. Als ik het dan op CD moet meenemen kan ik het net zo goed van de CDs draaien, dan is een CDX voldoende.
Of een laptop meenemen en voordat je aan je setje begint effe een aantal gigs oversturen via USB ?? En als je je eigen HDX-en mee moet nemen naar al je gigs blijf je ook aan het slepen (hoe zal het trouwens zitten met de transport beveiliging van de harde schijf ??)
Ik denk dat dit een fantastische speler is voor bij mensen thuis, daar kun je optimaal profiteren van de harde schijf en je muziek kun je makkelijk overbleppen. Daar heb je dan ook de ruimte om het toestenbordje neer te leggen wat je op de HDX kunt aansluiten, voor optimaal zoekplezier
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.