cdj 1000 mk 3 en djm 800 uit amerika (3/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

wannes951    posted on 04-06-2009 18:11
ik ben via een shop op ebay uit amerika bij een pioneer set terechtgekomen, dit is veel goedkoper dan bij ons, heeft iemand hier al ervaring mee?
werken alle functies en is het uitgangssignaal hetzelfde bij die pioneers als bij die van hier?
als men een omzetter gebruikt, zou dit dan lukken?

What do you think about cdj 1000 mk 3 en djm 800 uit amerika ??

Vote :   

Woudtje    posted on 08-06-2009 17:44
In Amerika hebben ze 110/120 volt bij 60 hertz. Ik weet niet of dan zo'n cdj in?Europa?kan gebruiken. Ik denk dat het niet kan omdat bijv. pioneer en denon niet willen dat iedereen spullen uit amerika gaan halen omdat het daar veel goedkoper is. Ze proberen op die manier de twee markten van elkaar te scheiden.
the-melody    posted on 08-06-2009 17:46
Kan wel, je plaatst er gewoon een omvormertje tussen?Cool
Estacy    posted on 08-06-2009 18:14
@ woudtje, Ik denk dat die 110v in Amerika niet bedoeld is om DJ apparatuur binnen Amerika te houdenCool Ooit hebben ze in Amerika besloten om 110V op de stopcontacten te zetten, en electronische fabrikanten hebben geen keus dan 110V apparaten te maken. Maar een omvormertje is wel genoeg
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Woudtje    posted on 08-06-2009 19:20
Poster: Estacy
@ woudtje, Ik denk dat die 110v in Amerika niet bedoeld is om DJ apparatuur binnen Amerika te houdenCool Ooit hebben ze in Amerika besloten om 110V op de stopcontacten te zetten, en electronische fabrikanten hebben geen keus dan 110V apparaten te maken. Maar een omvormertje is wel genoeg

Nee dat bedoel ik niet, de meeste apparatuur werkt zowel op 110 en 220 volt maar veel fabrikanten van dj apparatuur besluiten om dit niet meer te doen zo dat mensen niet wereld wijd spullen gaan kopen voor prijzen die ver onder de prijs liggen bij hun in het land.
Kijk je kan wel een omvormer gebruiken maar ik denk dat wanneer je wat krijgt aan je apparatuur dit niet meer in de?garantie?valt ( als je die al had ). Ze proberen op deze manier de spullen in Europa, Amerika of Japan te houden. Ze kunnen zo heel makkelijk zien bij een reparatie waar jouw cdj of djm vandaan komt en zullen niks vergoeden etc.Cool.
Kort gezegd komt het er op neer dat wanneer je iets uit amerika koopt je gewoon GEEN garantie krijgt op je spullen.
En volgens mij mogen gecertificeerde dealers geen eens over zee verkopen. Maar dit weet ik niet 100% zeker.
User edit by Woudtje on 08-06-2009 @ 19:23:59 (2%)
Victor    posted on 09-06-2009 10:21
Poster: LASWA
in amerika hebben ze gwn 220/240, maar ik heb wel horen zeggen dat de fruquenty andes is

Niet zo handig om dit soort dingen te roepen want het klopt niet. Zoals anderen al hebben gepost heeft de VS een lichtnet van 110 Volt 60 Hz en wij in Europa 230 Volt 50 Hz.

Veel Amerikaanse apparaten hebben geen spanningskeuze voor 110/230 Volt. Een omvormer kan onze 230 Volt omzetten naar de 110 Volt die een Amerikaans apparaat nodig heeft. Maar het verschil in netfrequentie blijft bestaan en niet ieder apparaat kan daar goed mee omgaan.

Garantie op een Amerikaans apparaat heb je sowieso niet. Niet in Nederland, maar ook niet meer in de VS, want daar gaat men echt geen stuk apparaat onder garantie repareren als dat apparaat in een land met een andere netspanning is gebruikt. Denk dus wel even 3x na voordat je een apparaat uit de VS haalt. Goedkoop is soms erg duurkoop.
LASWA    posted on 15-06-2009 16:51
ik zou gwn in je eigen omgeving blijven met je materiaal dat is het beste denk ik... als het niet gemaakt is voor europa dan kan je het er ook beter niet voor gebruiken.... plus ebay is en blijft riskand, je weet nooit echt wat je aankooptCool
jtw    posted on 16-08-2009 16:47
kan iemand mij vertellen hoe het zit met app. wat uit maleisi? komt wat zijn de verschillen tenopzichte van europese modellen?
Gery    posted on 16-08-2009 16:56
ik zou sowieso binnen europa blijven voor het aanschaffen v materiaal, met de europese unie is er vrij verkeer v goederen en zijn leveranciers verplicht garantie te geven over geheel europa.
Google eens rond en je vind direct wel enkele grotere webwinkels die zeker te betrouwen vallen Thumbs Up
DJ - Producer
jtw    posted on 16-08-2009 18:34
ik ben via speurders.nl terecht gekomen op een advertentie van een aanbieder uit belgi? hij vertelde mij dat hij zijn goederen krijgt van een geldig wederverkoper van pioneer maleisi? het gaat hier om een dj kit met als inhoud: 2 x Pioneer CDJ 1000 Mk3 + Djm 800 Mixer
hij verzekerde mij dat de goederen nieuw zijn en dat het werkt op het europese stroomnet.
hij zecht dat de levertijd twee dagen is dus ik ga er van uit dat de goederen in vooraad is.
Dolivieira    posted on 16-08-2009 18:37
Vraag aan hem of je het contant kan betalen en komt ophalen? Kijken wat die zegt.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
jtw    posted on 16-08-2009 18:45
had ik al geprobeerd maar helaas.
heb me eigen voorgedaan als een voorzichtig persoon en hij zecht dat hij voor 100% betrouwbaar is, moet zeggen hij/zij komt wel over als iemand die geen praatjes verkoopt hij/zij weet wel waar hij over spreekt aanziens verscheping van de goederen.
Dolivieira    posted on 16-08-2009 18:51
Ja maar elke oplichter komt zo over. ik vind het vreemd dat je het niet kan ophalen. Als hij?niks te verbergen heb moet het toch geen probleem zijn om het optehalen.
Lead    posted on 16-08-2009 18:56
Poster: jtw
had ik al geprobeerd maar helaas.
heb me eigen voorgedaan als een voorzichtig persoon en hij zecht dat hij voor 100% betrouwbaar is, moet zeggen hij/zij komt wel over als iemand die geen praatjes verkoopt hij/zij weet wel waar hij over spreekt aanziens verscheping van de goederen.

Niet te halen = NIET te vertrouwen !Waarom zou je het bij een degelijk bedrijf/persoon niet kunnen afhalen ?Wat als er iets mis gaat met het ding, als die persoon/bedrij dan ook zo moeilijk doet....
Let the BASS be louder
Victor    posted on 16-08-2009 18:58
Ik zeg DOEN! Dan kom je er gauw genoeg achter of het een oplichter is...
jtw    posted on 16-08-2009 18:59
ik heb het volgende mail ontvangen:Geachte heer,

Voordat u de betaling .. we sturen de proforma factuur van uw bestelling als ontvangst / bewijzen van uw bestelling .. De factuur bevat uw bestelling offerte, factuurnummer, teneinde serienummer en relevante details die u nodig voor het verzamelen van de apparatuur op de levering ..

Houd er rekening mee dat we niet kunnen vragen u om een betaling zonder geldige bewijzen / bevestiging van uw bestelling ..

Ten tweede, met betrekking tot de uitrusting .. De toestellen zijn gloednieuw en we zijn van een geldig wederverkoper van Pioneer (Maleisi?) ..

De toestellen worden gegarandeerd aganist DOA! (Defect bij aankomst) .. zo krijgt u de nieuwe apparatuur!

De voorzieningen zijn verzekerd voor de scheepvaart worden begonnen .. Schade verzekering is gratis!

Retourbeleid van 90 dagen. Geld terugbetaald of item vervangen ..

OPMERKING: De leveringstermijn is 48 uur (2 dagen)

Aangezien u de bestelling voor de eerste keer .. zullen we aangeven met uw pakage ..

Ik hoop dat u begrijpt ons geschetste voorwaarden ..

Betreffende overeenkomst, doen weer terug naar ons met uw volledige verzendadres / details .. dus we kunnen Lable pakket en uw bestelling voordat wij kwestie uw factuur ..

Wachten op uw antwoord om verder te gaan ..

Thanks in advance ..

Miss Lidia

de vervoerder is fedex.
User edit by jtw on 16-08-2009 @ 19:00:14 (2%)
Dolivieira    posted on 16-08-2009 19:00
Poster: Lead

Niet te halen = NIET te vertrouwen !Waarom zou je het bij een degelijk bedrijf/persoon niet kunnen afhalen ?Wat als er iets mis gaat met het ding, als die persoon/bedrij dan ook zo moeilijk doet....

Idd, Hier zit een luchtje of zeg maar een rare lucht aan. Ik krijg hier altijd een nare smaak van in me mond.
Lead    posted on 16-08-2009 19:01
Ik zeg : dikke zwendel.
Als je je geld wilt weggooien : gelijk overmaken naar ze?Cool

Wat heeft de beste man is zijn Google Translate engels over garantie te vertellen ?
Let the BASS be louder
jtw    posted on 16-08-2009 19:07
dit is het laaste wat ik kreeg:Geachte heer,

Je maakt je teveel zorgen .. misschien omdat dit uw eerste keer doet zaken met ons ..

De apparatuur werkt perfect in Holland ... en de kracht volt is hetzelfde in Nederland en andere Europese landen ..

Ik verzeker u 100% veilig kopen van ons .. en ik weet na uw eerste bestelling .. je zal kopen of vrienden uitnodigen meer te kopen van ons ..

Kan je terug naar ons met uw volledige verzendadres / details ..

Wachten op uw antwoord om verder te gaan ..

Thanks in advance ..

Miss Lidia
jtw    posted on 16-08-2009 19:09
dit is wat hij me mailde met de nodige info over garantie:

Geachte heer,

Bedankt voor je mail,

We zijn de verkoop van de 2 x Pioneer CDJ 1000 Mk3 + Djm 800 Mixer garantie op wholesale-prijs, is een gloednieuw originele instrumenten met volledig toebehoren verzegeld in oorspronkelijke fabrikant vak komen met 2 jaar internationale garantie en 150 dagen terugkeerbeleid.

Offerteaanvraag:
2 x Pioneer CDJ 1000 Mk3 + Djm 800 Mixer

Shipping / handling

Elke verpakking we schip cadeau verpakt, verzekerd en traceercode. Geleverd met dubbele doos ~ ~ Gegarandeerd tegen DOA!

Uw item wordt verzonden nadat de betaling is ontvangen en gecontroleerd ... We gebruiken FEDEX voor zowel internationale als binnenlandse scheepvaart

Return Policy:

Uitwisseling is gegeven alleen als object wordt gevonden gebreken bij aankomst (DOA). Als uw item defect blijkt te zijn bij aankomst, punt moet worden gemeld binnen 90 dagen. Wij zijn verantwoordelijk op geretourneerde verzendkosten.

Garantie Support: 2 jaar fabrikant garantie ".. Alle Manufacturing garantie-informatie wordt geleverd met het product.

Hoeveel stuks wenst u te kopen?

Bedankt
Dolivieira    posted on 16-08-2009 19:14
Ik blijf het vreemd vinden dat je niet kan ophalen. Heeft die KVK inschijving. dan kan je dat personen ff checken natuurlij.
jtw    posted on 16-08-2009 19:23
kan ik niet zeggen of vinden in de advertentie maar kan je wel zeggen dat de prijs zeer aantrekkelijk is als je nadenkt over de prijs in nederland dan zou je zeggen dat het te mooi is om waar te zijn, maar aangezien ik de prijzen niet weet in maleisi? (waar zijn wederverkoper zit) kan ik het niet met zekerheid zeggen of het klopt.
maar aangezien ik meedere mails naar hem/haar heb gestuurt zou ik zeggen dat als het nep was dat hij niet zoveel moeite doet om de mails te beantwoorden.(zou te warm onder zijn voeten worden)
maar ja ik kom heel veel advertenties tegen met prijzen die ver onder de nederlandse prijs liggen dus kan dit welicht wel kloppen.
jtw    posted on 16-08-2009 19:34
hij/zij adverteerd onder de volgende naam: Xprosales.
Alert : Geen dubbelpostings, gebruik de EDIT knop.
Dubbelpostings worden verwijderd voortaan.
Mod edit by Lead on 16-08-2009 19:44 (1%)
the-melody    posted on 16-08-2009 19:39
Ik heb even gegooglt voor je. Als je nou kijkt naar die prijzen van de apparte modellen zou er normaal toch een belletje moeten rinkelen?Cool Ik vertrouw het niet, maar het is jouw keuze, weet wel dat je je geld nooit meer trg ziet en je van deze gozer ook nooit niks meer hoort?Cool
Dj_Fantasy    posted on 16-08-2009 19:42
Zou er maar niets kopen, is 1 grote nep.
Lees eens 1x die mail fatsoenlijk doorWinking my eye dan merk je dat het zowat gebroken Nederlands is.
Ook op het einde hoeveel stuks wenst u te kopen? lijkt me raar, als je een offerte maakt voor 2x CDJ 1000MK3, 1x DJM 800.
Maargoed jij moet het wetenHappy, laughing is jou geld.
dj2dj.nl
Lead    posted on 16-08-2009 19:43
Snap je nu echt niet dat dit niet te vertrouwen is ??

Internationale garantie uit Malysie ?? Dat zit er dus niet in.

Als je koopt is het onzeker of je ooit spul zult krijgen.
Als er iets aan de hand is geeft de verkoper echt niet thuis en zit je met de shit.
Als je je pakketje uberhaupt al krijgt
En als er dan al een speler in zit...

Hij doet wel veel moeite om mails te beantwoorden, dat is zijn werk. Dat doette de hele tijd. Mails sturen en hopen dat iemand geld gaat overmaken. En natuurlijk zegt hij dat alles 100% safe en te vertrouwen is, welke oplichter gaat jouw vertellen dattie je tilt ??

Uitwisseling is gegeven alleen als object wordt gevonden gebreken bij aankomst (DOA). Als uw item defect blijkt te zijn bij aankomst, punt moet worden gemeld binnen 90 dagen. Wij zijn verantwoordelijk op geretourneerde verzendkosten.

Wow, geef deze tekst aan een advocaat en die zegt je dat deze garantie op DOA niet meer is dan een verzameling letters, nog in de verkeerde volgorde ook.
Let the BASS be louder
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

199 Users online: 12 Guests (187 Unknown)
Pages generated today : 38.713
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.528.785