Poster: Estacy
@ woudtje, Ik denk dat die 110v in Amerika niet bedoeld is om DJ apparatuur binnen Amerika te houdenOoit hebben ze in Amerika besloten om 110V op de stopcontacten te zetten, en electronische fabrikanten hebben geen keus dan 110V apparaten te maken. Maar een omvormertje is wel genoeg
Poster: LASWA
in amerika hebben ze gwn 220/240, maar ik heb wel horen zeggen dat de fruquenty andes is
Poster: jtw
had ik al geprobeerd maar helaas.
heb me eigen voorgedaan als een voorzichtig persoon en hij zecht dat hij voor 100% betrouwbaar is, moet zeggen hij/zij komt wel over als iemand die geen praatjes verkoopt hij/zij weet wel waar hij over spreekt aanziens verscheping van de goederen.
Poster: Lead
Niet te halen = NIET te vertrouwen !Waarom zou je het bij een degelijk bedrijf/persoon niet kunnen afhalen ?Wat als er iets mis gaat met het ding, als die persoon/bedrij dan ook zo moeilijk doet....
Uitwisseling is gegeven alleen als object wordt gevonden gebreken bij aankomst (DOA). Als uw item defect blijkt te zijn bij aankomst, punt moet worden gemeld binnen 90 dagen. Wij zijn verantwoordelijk op geretourneerde verzendkosten.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.