Poster: djdolivieira
Was ik effe vergeten over de HZs. Is waar ook
Poster: baath
300 euro is natuurlijk nog al erg absurt hoog.
zijn genoeg goedkopere manier, alleen is het dan net wat langer onderweg
Poster: DjVictorF
Ik had naar die site een mailtje gestuurd van: Hoeveel zijn de verzendkosten eigelijk. En dan zegt die site: Like 300
Poster: djdenco
be carefull on ebay.. lot of scamming goin on ?there.. i dont trust ebay at all. thats my oppinion.
Poster: remco87
Mijn ervaringen met importeren uit de UK zijn heel erg goed. Maar daar is het ook EU voor en de pond is nu ook niet zo voordelig om uit de UK te gaan halen dus dat kan ik je afraden.
Poster: VictorPoster: djdenco
be carefull on ebay.. lot of scamming goin on ?there.. i dont trust ebay at all. thats my oppinion.
Nee, dan doen we liever zaken met een onbekende zonder website en met een gmail-adres...
?idd, zeker omdat het een ebay shop is vertrouw ik het wel, de verzendkosten zijn 210 dollar, maar dan nog blijft het een groot verschil hoor, maar ik denk dat ik uit de uk ga betsellen, dit is nu eenmaal minder riskant met de douane enzovoort.
Poster: VictorPoster: djdenco
Nee, dan doen we liever zaken met een onbekende zonder website en met een gmail-adres...
en wiens engels fantastisch is voor iemand uit de States........................
Poster: wannes951
nochtans heb je al een pioneer cdj 1000 mk 3 voor amper 810 euro uit de uk, dat is toch wel een verschil met de huidige prijzen in belgi? en nederland.
Poster: soundcollector
die tijden zijn ook weer voorbij hoor, pioneer cdj 1000 mk3 staat ook weer over de 1000 euro in de uk
Poster: carlosa
bedoel je tweedehands of nieuwwant tweedehands zijn ze zelfs voor 600 700 euro te krijgen...
Poster: djdolivieiraPoster: carlosa
bedoel je tweedehands of nieuwwant tweedehands zijn ze zelfs voor 600 700 euro te krijgen...
Ja hier ook. Maar ik bedoel nieuwnieuw zijn ze voor iets van 950 tot 1050 te krijgen...met circa 30 pon verzenden ben je toch goedkoper uit..
Poster: djdolivieira
Pioneer heb wereldwijd de prijzen omhoog gegooit
Poster: Mixt-Ape
Serieus?
omhoog of niet ik uk ben je goedkoper uit en niet zo weinig ook
Poster: Lead
Dit tijden zijn voorbij dat het veel scheelt. En voor het kleine verschil wat er nu nog is, kun je beter in NL kopen met service hier in eigen land.
En dit topic ging niet over Engeland maar Amerika... graag dus alleen ontopic reageren !
voor dat beetje...het scheelt tussen 300 en 400 euro...vind jij dat een beetjeohw dus je mag in dit topic geen andere landen noemen...als iemand iets aangeeft dat het het wellicht in de VS goedkoper is, dan kun je in een dat forum ook alternatieven noemen...dit omdat de invoerrechten vanuit vs een probleem kan zijn en vanuit de UK niet...
Poster: djdolivieiraPoster: carlosa
voor dat beetje...het scheelt tussen 300 en 400 euro...vind jij dat een beetjeohw dus je mag in dit topic geen andere landen noemen...als iemand iets aangeeft dat het het wellicht in de VS goedkoper is, dan kun je in een dat forum ook alternatieven noemen...dit omdat de invoerrechten vanuit vs een probleem kan zijn en vanuit de UK niet...
Het schild misschien 100 per apparaat dan moet je er nog heen, Hotelletje, eten en drinken. ovirige kosten. ben je even duur en misschien nog duurder uit. Soory heeft niet echt zin.
ik geef Lead toch gelijk en over zenden ben je ook een godsvermogen kwijt. Nutteloze discussie dithoe kom je bij een hotelletje eten en drinkenals je een cdj1000 voor 950 euro koopt nieuw...daar zijn ze voor te krijgen...en je betaalt 40 euro aan verzenden, want meer is het niet...ik heb 2x cdx en 1x cdj bestelt uit UK...dan kom je op circa 1000 euro...en als je beetje pech hebt 1100 euro....
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.