Poster: Winston
O ja, ik snap het nu. Als je dan een 5de deck wil, koop je dan een 6 kanaals mixer, voor het geval je dan nog een 6de deck wilt.
Ik zou dat niet doen, omdat ik dan geld uitgeef aan een kanaal dat niet wordt gebruikt. Behalve als er geen 3-kanaals mixers zijn die niet aan mijn andere eisen voldoen.
Poster: Tekhead
Heb jij daar ervaring mee ?
Poster: Mixt-Ape
Is ook een coole mixer! Ietsje duurder wel geloof ik?
Wat me opvalt is dat de meeste mensen voor twee decks 2 kanalen nodig hebben op hun mixer. En voor een derde deck 4 kanalen nodig hebben op hun mixer.? Dat terwijl er een heleboel 3-kanaals mixers bestaan.
Kan iemand me uitleggen waarom dat zo moet.
Poster:Tekhead
de send-return is een must bij aanschaf andere mixer. Anders had ik m'n huidige mixer niet verkocht. ?De Denon lijkt mij een zeer goede keuze, heeft alles wat ik voor mij nu nodig 8, en zelfs meer. Welke prijs is een mooie prijs voor een 2de hands ?
Poster: djdolivieira
Waarom een 4 kanaals mixer, Ik heb natuurlijk ook nog draaitafels thuis staan. Mijn computers zijn er op aan gesloten. Daarnaast heb ik momenteel ook 4 cd decks. Maar vroeger heb ik een 3 kanaals mixer staan. Maar toen ik de DJM600 9 jaar geleden kocht wil ik niks anders meer dan minstens 4 kanalen.??Nu heb ik de DJM700 en heb tussen een van de kanalen een omvormer staan dat ik dan op de Phone ingang van het 3de kanaal gewoon een computer kan aansluiten. ?
Als die volgens Bambilaner?650 nieuw kost zal ik hem nieuw halen. De Denon 1500 is zeker goede mengtafel en verschild niet veel qua mogelijkheden met?de DJMs 700/800. Kwa layout ook niet. Denk dat je hier best wel tevreden over?kan zijn.?
Poster: Mixt-Ape
Maar die 1100 heeft dan weer geen effecten, vandaar dat ie ook een stuk goedkoper is dan bijvoorbeeld de genoemde DJM-700.
Poster: matezo
Ja en voor die 250 verschil koop je geen
nieuwe efx-500 waarvan de effectensessie ongeveer overeenkomt met de djm-700
Poster: matezo
Ja en voor die 250 verschil koop je geen
nieuwe efx-500 waarvan de effectensessie ongeveer overeenkomt met de djm-700
Poster: Chapron
Spaar nou gewoon ff door en ga voor de DJM 700! Daar ga je geen spijt van krijgen...
Ja de TS (Ilja) heeft al besloten om een DJM-700 te kopen en Tekhead wil geen Pioneer mixer
Poster: Bambilaner
Tekhed zei dat hij een send/return wil voor zijn EFX, dus ik denk niet dat hij nog effecten op zijn mixer nodig heeft, dus hoeft hij er van mij ook niet voor te betalen
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.