Poster: Tekhead
Idd, een heel mooie analyse Winston, daar heb ik wat aan, gezegend is DJR met mensen zoals Winston Churchill?.Het is dus idd de bedoeling om een mixer met send/return functie te kopen, maar zoals ik hierboven heb geschreven is momenteel budget opgesoupeerd ?.?
Poster: the-melodyBedoel je met booth uitgang de versterker uitgang verbinden naar de audio in van de EFX, en dan de audio out van de EFX naar een leeg kanaal op de mixer, en de switch op line zetten (op de mixer) ? Heb ik dan gebruik op elke deck apart of is dit hetzelfde als aansluiting tussen versterker en master ?
Wat je ook eventueel kan doen is je booth uitgang verbinden met je audio in op je efx, en je audio out naar een leeg kanaal op je mixer
Poster: the-melody
Wat je ook eventueel kan doen is je booth uitgang verbinden met je audio in op je efx, en je audio out naar een leeg kanaal op je mixer
Bedoel je met booth uitgang de versterker uitgang verbinden naar de audio in van de EFX, en dan de audio out van de EFX naar een leeg kanaal op de mixer, en de switch op line zetten (op de mixer) ? Heb ik dan gebruik op elke deck apart of is dit hetzelfde als aansluiting tussen versterker en master ?
Poster: the-melody
Poster: Winston
Ik weet bijna zeker dat het geluid dan zal rondzingen. Booth, zone, master en record out kun je niet gewoon terugbrengen in een kanaal. Klassiek voorbeeld om rondzingende steeds en snel luider wordende irritante fluittoon te krijgen.
Als je mixer geen send/return heeft kun je de externe unit behalve na de master en tussen een deck en de mixer, theoretisch ook op een headphone output koppelen en terug op een kanaal input.
Met een beetje geluk heb je geen feedback (master cue knop helemaal op cue natuurlijk) en je kunt dan per kanaal selecteren. Eerst voorzichtig testen, bedacht zijn op feedback.
Poster: djdolivieiraPoster: Tekhead
Idd, een heel mooie analyse Winston, daar heb ik wat aan, gezegend is DJR met mensen zoals Winston Churchill?.Het is dus idd de bedoeling om een mixer met send/return functie te kopen, maar zoals ik hierboven heb geschreven is momenteel budget opgesoupeerd ?.?
Alles op z`n tijd. Dan zal ik als ik jou was lekker sparen dat je gelijk een kwalitetts mixer in de je booth zet.?Er staat zat 2de hands te koop. Voor een mooie prijs.?Wat denk je van een Denon DN-X1500 ?
mijn Technics SL-DZ,
Poster: Ilja
.... naar 4 kanaals wegens aanschaf van 3de deck ....
Wat me opvalt is dat de meeste mensen voor twee decks 2 kanalen nodig hebben op hun mixer. En voor een derde deck 4 kanalen nodig hebben op hun mixer.? Dat terwijl er een heleboel 3-kanaals mixers bestaan.
Kan iemand me uitleggen waarom dat zo moet.
O ja, ik snap het nu. Als je dan een 5de deck wil, koop je dan een 6 kanaals mixer, voor het geval je dan nog een 6de deck wilt.
Ik zou dat niet doen, omdat ik dan geld uitgeef aan een kanaal dat niet wordt gebruikt. Behalve als er geen 3-kanaals mixers zijn die niet aan mijn andere eisen voldoen.
Poster: voltcontrolPoster: TekheadIk heb hem nog niet in mijn bezit en is ook nog niet betaald, hij zou door de verkoper nog nagezien worden, dus officieel nog niet gekocht. Waarom ?
mijn Technics SL-DZ,
deze heb je al/of al gekocht?
Poster: Mixt-Ape
Anders misschien eens kijken naar de Vestax PMC-280?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.