Poster: Ilja
Beste DJ's.
Ben van plan om overstap te maken van mijn DJM-400 mixer naar 4 kanaals wegens aanschaf van 3de deck ( 2de oorzaak ik heb send en return ingangen nodig en de 400 heeft ze niet ).?DJM-700? kost nogal wat ( 1000 euri )?en omdat hij zo'n beetje nergens 2de hands te vinden is?valt ie bij mij af.??
Wat is volgens jullie?naast pioneer ook een goede 4 kanaals mixer die tussen 300 en 500 euro kost.? ( 2de hands of nieuw ) ?
Is wel een goeie, ( wil zelf inderdaad het liefst kwa mixers bij pioneer blijven ( spelers niet, vind zowel technics als reloop lekkerder dan PIO ?) ?( DJM 700 ?)? )? Ga wel denk ik maar doorsparen voor de heilige DJM.??
Poster: voltcontrol
Urei 1603= +- 450 Euro bij HTFR.?
Ik lees dat je een EFX hebt? Deze mixer heeft de beste S/R die ik tot nu heb gezien (volume van zowel de S en R in te stellen).
2e hands Xone of Ecler is ook altijd erg lekker.
Magoed, je gaat liever voor Pio zoals we al kunnen lezen.
Zaterdag avond komt mijn booth update in al zijn glorie, en heb wat leuks bedacht om mijn draden weg te werken
Zaterdag avond komt mijn booth update in al zijn glorie, en heb wat leuks bedacht om mijn draden weg te werken
BTW, wat is het beste stand dat ik de master van mijn EFX-500 kan zetten ( zodat ik de boxen niet naar de klote help ).
Poster: Mixt-Ape
Ik heb zelf een 92 en die kanalen zijn echt wel handig. Naast microfoons kan je er ook andere dingen op aansluiten zoals dus bv. een effectendoos. Echt zalige mixer trouwens
Poster: Tekhead
Ik heb op m'n mixer ?kanaal 1 met switch, Mic/line - knl 2-3 en 4, hebben alle switch voor keuze phono - cd - line, bij kanaal 1 is mic.aansluiting achteraan met jack en boven op mixer een bnc, er is ook nog een input via tulp (RCA), kan ik de EFX dan send/return aansluiten, bvb via line input en micro met jack of kan dit niet met deze mixer ?
En wat heeft maagd met GEAR te maken? )
Poster: Saskia
Heb je voor een effectenapparaat nog een extra kanaal nodig? Of gaat dat via 1 kanaal?
Poster: Tekhead
Twas dus weer een dwaas idee van mij?, maar ik zeg altijd,.....wie niet waagd, ..... blijft maagd .
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.